geen, aangezien ik met lesbische vrouwen gaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoeveel pikken zijn daar al niet ingeweest!! Ik wil een meid waar nog niet half Nederland op heeft lopen hijgen!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoeveel pikken zijn daar al niet ingeweest!! Ik wil een meid waar nog niet half Nederland op heeft lopen hijgen!
Oh, ben JIJ er verantwoordelijk voor dat dit topic weer steeds in MyAT staat?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:29 schreef Orthello het volgende:
Heerlijk hoe zo'n topic weer tot leven komt als ik hem uit 'de oude doos' haal
Jammer dat je in je profiel geen geboortedatum hebt vermeld maar ik ga ervan uit dat je over een jaar of tien/vijftien zelf ook richting dertig gaat ... sterkte met al die opgewarmde lijken waarmee je dan sex gaat hebbenquote:Op maandag 7 februari 2005 12:55 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
ik hoef geen seks met een opgewarmd lijk [afbeelding]
Ik haal de 30 niet eensquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:53 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Jammer dat je in je profiel geen geboortedatum hebt vermeld maar ik ga ervan uit dat je over een jaar of tien/vijftien zelf ook richting dertig gaat ... sterkte met al die opgewarmde lijken waarmee je dan sex gaat hebben
Zoals?quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:45 schreef Cavemania het volgende:
@Dagblad_De_Limburger misschien kan je nog wel wat leren van een vrouw van 30+......
Daar maak je je eerste fout al, als je een vrouw bevredigd krijg je des te betere sex terug...quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:03 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Zoals?
En begin nou niet over het bevredigen van een vrouw etc. daar doe ik niet eens aan![]()
Ik hoef alleen zelf bevredigd te worden, en daar gebruik ik dan een wijf voor.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:08 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Daar maak je je eerste fout al, als je een vrouw bevredigd krijg je des te betere sex terug...
Ben je homo ofzo dat je geen vrouwen bevredigd![]()
Als je zo denkt kan je beter je eigen handjes gebruiken. Zijn vast niet veel vrouwen, of in jou geval meisjes die dat voor je willen doen.....quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:10 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Ik hoef alleen zelf bevredigd te worden, en daar gebruik ik dan een wijf voor.
Ik ben gewoon ongelovelijk onweerstaanbaar voor vrouwen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:19 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Als je zo denkt kan je beter je eigen handjes gebruiken. Zijn vast niet veel vrouwen, of in jou geval meisjes die dat voor je willen doen.....
Of betaal je er voor
Hoe oud ben je eigenlijk 14 ofzo??????
Jij of je geldquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:26 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ongelovelijk onweerstaanbaar voor vrouwen.
Ik heb nog nooit betaald voor een hoerquote:
Ze doen het vast niet vrijwillig met jou........quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:33 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit betaald voor een hoer![]()
Klopt, ik verkracht ze altijd.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:38 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Ze doen het vast niet vrijwillig met jou........
Dusssss..........quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:40 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Klopt, ik verkracht ze altijd.
en toen ging het mis....quote:
Neehoor, ik heb geleerd mijn mening te geven... Dit is dus mijn mening en ik kan geen uitspraken doen voor andere mensen..... Denk wel dat andere mensen het met mij eens zijn maar dat terzijde..quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:47 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
en toen ging het mis....![]()
Was ik ook niet meer van plan, vond het wel ff leuk, maar heb er nu geen zin meer in, hij ook niet blijkbaar......quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:45 schreef dolle_hond het volgende:
@cavemania: je gaat toch niet in discussie met een van de grootste eikels die er hier op fok! rondloopt
Ik ook zin hebquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:11 schreef Bauhaus het volgende:
Heb eik wel zin in sex met 30+, al 2 dagen niet gehad![]()
couldn't be said betterquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:28 schreef kastanova het volgende:
De "oudere" vrouwen die ik heb gehad (26,28,32) staan allemaal toch wel in m'n top 5 van beste minnaressen.
Dat ze minder onzeker zijn over hun lichaam is sowieso al 1 van de pluspunten vergeleken met hun jongere concurrenten, hetgeen er ook direct voor zorgt dat ze beter weten en aangeven wat ze willen in bed.
Dat zorgt er ook direct weer voor dat ze sneller en harder klaarkomen en dat is natuurlijk ook altijd prettig voor haar bedpartner.
Daarnaast staan ze ook meer open voor het hele experimenteer gebeuren; jongere grietjes zien een paar nieuwe/originele standjes al als experimenteren.
En last but not least, oude vrouwen hebben veel meer controle over hun lichaam, waaronder het aanspannen van bepaalde spieren () en daar verdienen ze uiteraard ook heel wat pluspunten mee.
pedoquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:37 schreef Augustina het volgende:
een 22-jarige die ik wel eens tussen mn dijen wil
Die droom komt voor mij al zo'n 7 maanden uitquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:33 schreef Freshthinking het volgende:
Ik ken op dit moment een vrouw van 33 met wie seks hebben dus echt absoluut mijn droom is![]()
TEASE ME... oh shit.. 25 is te oudquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:37 schreef Augustina het volgende:
Oh my god, ik wist niet dat ik als dertiger als een soort freak beschouwd wordt door sommigen. Haha.
Maar goed, ik ken wel een 22-jarige die ik wel eens tussen mn dijen wil. Lekkah ding is et!
![]()
Net zo als een Fiat Pandaquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm ik heb nog geen ervaring met zulke oude vrouwen, maar met vrouwen van middelbare leeftijd(+-25) wel en die zijn al aardig over the top lichamelijk vind ik.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm ik heb nog geen ervaring met zulke oude vrouwen, maar met vrouwen van middelbare leeftijd(+-25) wel en die zijn al aardig over the top lichamelijk vind ik.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |