Stop, kloon.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:02 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Zelfs dat niet juist kunnen interpreteren
quote:
Hommoquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
kruis: 1x per 8 maanden
oksels: 1x per 6 maanden
baard: 2x per 3 weken
armen & benen - Ben niet gay!
Dat is een te moeilijk woord voor IsaacCuencaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:02 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Zelfs dat niet juist kunnen interpreteren
Had ik kunnen wetenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:03 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Dat is een te moeilijk woord voor IsaacCuenca
Ik ben ook nogsteeds geen kloon, lutserquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja maar je moet tog reageren op niveau zoals de mensen waarmee praad??
haha mooie ninja edit, ff ontkennen dat je een kloon bent
Jij bent ook al een kloon zie ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:03 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Dat is een te moeilijk woord voor IsaacCuenca
Hamas toont geen verzet, hamas doet aan terreur. Raketten schieten vanuit woonwijken, mensen tot menselijk schild dwingen, bevolking onderdrukken, dat zijn geen tekenen van verzet. En als je echt voor de Palestijnen zou zijn, dan zou je tegen hamas zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Omdat hamas verzet toont, dat is wat anders dan de onderdrukking van Israel.
Ahh, je bent ook zo'n poepie die verstand denkt te hebben van voetbal. Wat een typisch knulletje ben jequote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent ook al een kloon zie ik.
Waar komen al deze kloontjes vandaan?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Is het niet, heeft gewoon goede spelers, maar functioneert niet als een echt team.
Spelers zoals ronaldo, coentrao, pepe, nani, joao moutinho zijn gewoon wereldtoppers. Al hoewel nani wel vreselijk slecht is geworden, maar denk wel dat die terug komt. En ze hadden dus veel blessures dit wk. En missen ook nog een echte spits.
Maar pik, train die zwembanden er nou maar vlug af, dan krijg je misschien nog eens een vriendinnetjequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja maar je moet tog reageren op niveau zoals de mensen waarmee praad??
haha mooie ninja edit, ff ontkennen dat je een kloon bent
TED waardig deze discussie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef hoink581 het volgende:
Gezellige en bovenal zeer intelligente borrelpraat.
Hoe kun je dat niet supporten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij support dat soort dingen? Voelt het goed om slecht te zijn?
Dat zeggen ze elke 2 jaar als Israël Gaza weer eens aanvalt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Lekker belangrijk, binnen een week heeft Israël die hele Gaza leeggeveegd en staat er netjes een muur omheen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |