? afstammeling van hitler toevallig?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:08 schreef blek het volgende:
Ik vind het ook heel jammer dat er nog steeds arabieren wonen daar maar je doet er toch niks aan.
Het komt wel een keer goed.
wat een onzin, er wordt toch niks aan de situatie gedaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:55 schreef Hermanna het volgende:
Je mag niet eens meer een traantje wegpinken bij een zielige film of mensen gaan weer zeuren waarom je niet om Gaza huilt. Moet je elke minuut van de dag horen hoe kinderen doodgaan? Mag je niet meer genieten van je leven? De media geeft geen aandacht om wat er in Gaza gebeurt, zeggen ze dan. Telkens als ik naar het nieuws kijk is er wel iets over wat daar gebeurt. Nu dat vliegtuig is neergestort mag je daar ook niks bij voelen, want kinderen in Gaza gaan dood. Etc.
Wat wil je dat ze doen dan? Alle landen bommen op Israel gooien? Waarom zeiken ze hamas niet af die vanuit woonwijken schiet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat een onzin, er wordt toch niks aan de situatie gedaan?
dat is wat menig men probeert te zeggen.
Omdat hamas verzet toont, dat is wat anders dan de onderdrukking van Israel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:30 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Wat wil je dat ze doen dan? Alle landen bommen op Israel gooien? Waarom zeiken ze hamas niet af die vanuit woonwijken schiet?
Als je vanuit woonwijken schiet dan is het wel normaal dat er zoveel kinderen doodgaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Omdat hamas verzet toont, dat is wat anders dan de onderdrukking van Israel.
Die heeft nooit kinderen gehad hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
? afstammeling van hitler toevallig?
'Blinde haat'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:32 schreef blek het volgende:
[..]
Die heeft nooit kinderen gehad hoor.
hij is wel heel populair in gaza. Maar dat is wel logisch. De blinde haat voor joden en andersdenkenden hebben ze immers gemeen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:32 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Als je vanuit woonwijken schiet dan is het wel normaal dat er zoveel kinderen doodgaan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Lekker belangrijk, binnen een week heeft Israël die hele Gaza leeggeveegd en staat er netjes een muur omheen![]()
Volgens mij zie je niet hoe niet serieus dit topic is vergeleken met het andere topic, dit is een trolltopic dat in KLB staat. enough said.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:41 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Dit is lekker inhoudelijk en een erg intelligente opmerking van jou, en jij noemt mij een 14 jarig kind?
Clown.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |