Aanwezig! Kan ik tenminste weer snel levellenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:26 schreef kamikazebanaan het volgende:
vanavond nog wat races???de 100.000RP DOLLARS race van pico is echt super populair
Ja al die randomsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:26 schreef kamikazebanaan het volgende:
vanavond nog wat races???de 100.000RP DOLLARS race van pico is echt super populair
ik was blij dat ik host was, anders had ik zelf niet eens mee kunnen doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:38 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik kreeg zelfs berichten van randoms dat ze ook nog mee wilden doen
je moest iets van 6 man kicken voordat ik erbij kon toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik was blij dat ik host was, anders had ik zelf niet eens mee kunnen doen
yepquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je moest iets van 6 man kicken voordat ik erbij kon toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:06 schreef PicoMMP het volgende:
kom je vanavond ook nog? eendensnavel is er ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:06 schreef PicoMMP het volgende:
mpad en raze zijn ook onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kom ik daar?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
maar ik ga nu een event spelen. NextGenGta
Denk het wel. Maar ben nu aan het BBQenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kom je vanavond ook nog? eendensnavel is er ook
Ik ben er 10 uur ongeveer denk ik, tot een uurtje of 3quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kom je vanavond ook nog? eendensnavel is er ook
kom je vanavond nog?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar ben nu aan het BBQen
je had toch wel even gedag kunnen zeggen ingame. dennis en ik zijn een beetje van slag nuquote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Was gezellig maar moet morgen ochtend weer werken
Ik kan er nog steeds niet van slapen...quote:Op maandag 21 juli 2014 00:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
je had toch wel even gedag kunnen zeggen ingame. dennis en ik zijn een beetje van slag nu
gedag zeggenquote:Op maandag 21 juli 2014 00:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
je had toch wel even gedag kunnen zeggen ingame. dennis en ik zijn een beetje van slag nu
vanmiddagquote:Op maandag 21 juli 2014 11:26 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
gedag zeggen![]()
![]()
kom nou maar online jij het is te warm voor de honten
De 100.000 money rp race van Picoquote:Op maandag 21 juli 2014 10:04 schreef MisterWTF het volgende:
Weet iemand een goede manier om snel geld te verdienen die nog niet gepatched is?
15:46quote:Op maandag 21 juli 2014 11:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
hoelaat? ik kan toch half 6 ongeveer
Dit is voor nu de enigste glitch:http://www.se7ensins.com/(...)ll-hotfixes.1173000/quote:Op maandag 21 juli 2014 10:04 schreef MisterWTF het volgende:
Weet iemand een goede manier om snel geld te verdienen die nog niet gepatched is?
edit je post even anders moet ik nu zelf een mexicano hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
had nog niet veel gegeten vandaag, dus was ff langs de snackbar gereden voor een mexicano
als er een mexicano bij zit is het hoe dan ook een goede combi.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
een mexicano met omelet is best een goede combinatie toch?
nog een keer proberenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kom er neit in , invite only of zo
Nu heb je denk wel al genoeg voedsel voor een nucleaire winter, of ben je al een tijdje terug?quote:
voor drie dagen eten en bierquote:Op maandag 21 juli 2014 19:42 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nu heb je denk wel al genoeg voedsel voor een nucleaire winter, of ben je al een tijdje terug?
ik ben online btw
3 dagen gamen?quote:
Kom dan onlinequote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In ieder geval drie dagen bier drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |