Zonder money glitches is gta ook beetje saaiquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Elke update komen er nieuwe money glitches
Wat lul je allemaal?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:54 schreef Painore het volgende:
[..]
wat lul je allemaal? Je moet gewoon gta V kopen..
Je bedoelt wie het spel online in de PSN store gekocht heeft? ik dacht dat je bedoelde wie "GTA online" gekocht heeft (zo heet de multiplayer van gta 5) die zit namelijk standaard bij het spel...ik denk dat panini op de zelfde manier denktquote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat lul je allemaal?Je kunt GTA kopen in de store, als iemand dat hier heeft gedaan heeft ie 70 euro door de plee gespoeld aangezien je hem niet kan doorverkopen zoals een fysiek spel. De licentie kun je echter wel doorverkopen. Dit is toch geen hogere wiskunde?
overigens : als de winkels daar op zondag dicht zijn is dat waarschijnlijk ook een regio waar je op zondag geen tv aan mag hebbenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar een vriend van me wil hem NUEn de winkels zijn dicht vandaar!
Vraag dan niet om een gta online licentie bosmogoolquote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat lul je allemaal?Je kunt GTA kopen in de store, als iemand dat hier heeft gedaan heeft ie 70 euro door de plee gespoeld aangezien je hem niet kan doorverkopen zoals een fysiek spel. De licentie kun je echter wel doorverkopen. Dit is toch geen hogere wiskunde?
Durex heeft de account van panini gehackt.quote:
oneens, vanwege boze fokkers en tweakertjes.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
Single Player > Multiplayer
Wie is het eens? OF ONEENS!?
Beargumenteer
Zie het tijdstip Einstein.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:37 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
overigens : als de winkels daar op zondag dicht zijn is dat waarschijnlijk ook een regio waar je op zondag geen tv aan mag hebben![]()
en anders kijk hij lekker op marktplaats in een straal van 10 km,,,stapt dat vriendje gewoon op de trekker en gaat er naar toe
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:57 schreef Painore het volgende:
[..]
Vraag dan niet om een gta online licentie bosmogool
Nee, GTA online kopen. Je weet wel, via de PS store, internet enzoquote:Op zondag 27 juli 2014 19:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Je bedoelt wie het spel online in de PSN store gekocht heeft? ik dacht dat je bedoelde wie "GTA online" gekocht heeft (zo heet de multiplayer van gta 5) die zit namelijk standaard bij het spel...ik denk dat panini op de zelfde manier denkt..als hij denkt
Da's fijnquote:Op zondag 27 juli 2014 22:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
For the record, ik heb geen klonen.
Hoe verklaar je het account DontManageTheAnger dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
For the record, ik heb geen klonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |