Reuters stond op zich in de tekstquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen wilt posten moet je er een bron bij zetten.
Welkom in de wereld van internationale vergaderingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:41 schreef PG18 het volgende:
Mwa dit is ook geen zak aan om te volgen.
Heb moeite om het te verstaan.
Natuurlijk wordt het niet zo genoemd maar het principe is hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vergelding? daar hebben ze het niet over gehad. In ieder geval economische sancties (bevriezen van te goeden en export/import) en daarnaast de verantwoordelijke voor het gerecht slepen.
Ik heb daar geen kaas van gegeten. Waarom heeft Rusland veto en hoe kan hij die verliezen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Er gaat niets veranderen totdat Rusland zijn veto verliest. En krijg dat maar eens voor elkaar, de Verenigde Naties. Als de terreurmisdadiger zelf de UN beheerst, tja....
UN idd niet..NAVO kan wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Er gaat niets veranderen totdat Rusland zijn veto verliest. En krijg dat maar eens voor elkaar, de Verenigde Naties. Als de terreurmisdadiger zelf de UN beheerst, tja....
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik stel voor dat Van Gaal de positie van opperbevelhebber gaat bekleden.
5-3-2quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik stel voor dat Van Gaal de positie van opperbevelhebber gaat bekleden.
Ik vind het paniekjournalistiek als men met dat soort getallen komt zonder eerst ook maar een beetje duidelijkheid te hebben. We moeten echt beter werk eisen van de media.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:40 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat er 23 US wetenschappers op weg waren naar Sydney maar dat niet bekend was met welke vlucht/route ze nu precies gingen. Om het meteen op paniekjournalistiek te gooien is een beetje kort door de bocht alhoewel niet ondenkelijk, kijkcijfers jwz.
Nee, dat doet het niet. Je vertelt 40.000 mensen dat hun prestatie ineens minder waard en minder belangrijk is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat gewoon samen met vlaggen halfstok hoor.
Wat is VBL?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef gelly het volgende:
Kan dat VBL volk niet gewoon daar blijven ?
Dan zouden de systemen dat wel doorgegeven hebben. Alle systemen werkten prima..en het is iets te toevallig..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef Geralt het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden dat ze al bijna direct wisten dat het met een raket uit de lucht geschoten is.
Ik zou dat bewijs willen zien eigenlijk. Alles en iedereen heeft het over een raket. Voor hetzelfde geld had dat vliegtuig gewoon problemen. Weten wij veel.
Waar is het bewijs precies?
189quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
wow 173 nederlanders... wordt steeds meer
Voetbalquote:
189 volgens de laatste cijfers...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
De tweets? De beelden? De plaats van de AA system, de coordinaten van het verdwijnen van de radar en de plaats waar het is neer gestort?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef Geralt het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden dat ze al bijna direct wisten dat het met een raket uit de lucht geschoten is.
Ik zou dat bewijs willen zien eigenlijk. Alles en iedereen heeft het over een raket. Voor hetzelfde geld had dat vliegtuig gewoon problemen. Weten wij veel.
Waar is het bewijs precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |