Als je er aankomt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
Kuala Lumpur is trouwens best een leuke stad.
Eeuwig zonde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kijk waar die houding pimmetje heeft gebracht
Terecht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:26 schreef Arcee het volgende:
Rutte: niet rusten voor de daders berecht zijn
Hij staat op dit moment in het midden van internationale politieke belangstelling, denk jij dat hij domme dingen gaat zeggen?quote:
Het verschil met 100 jaar geleden en nu is dat er nu een internationaal organisatie is dat conflicten probeert op te lossen via diplomatieke oplossingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:23 schreef Automatisch het volgende:
100 jaar geleden bleek een aanslag in Sarajevo de vonk te zijn die de Eerste Wereldoorlog in gang zette. Ontstaat er precies een eeuw later opnieuw een wereldbrand na een afschuwelijk ongeluk, dat volgens boze tongen eveneens een doelbewuste aanslag was?
http://xandernieuws.punt.(...)vo-1914-op-herhaling
Hij liever dan ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:26 schreef Arcee het volgende:
Alsof Poetin hier ook maar enige invloed op heeft gehad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:26 schreef clavier het volgende:
[..]
Heel goed. Hopelijk is Poetin onder de indruk.
Ja, is mij ook gelukt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:19 schreef Rivalo het volgende:
Als Student Elektrotechniek kom je wel onder de dienstplicht uit toch?
Terecht, de kneus heeft lang genoeg vakantie gehadquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:26 schreef Arcee het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alsof Poetin hier ook maar enige invloed op heeft gehad.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:24 schreef PG18 het volgende:
Wij in oorlog
Heeft Nederland niet dubbel zoveel militair budget als Oekraïne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we maar snel de Oekraïne binnenvallen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een oorlogsdaad van burgers van Oekraine.
Nee, lulquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een oorlogsdaad van burgers van Oekraine.
Waar Rutte ondertussen al 3 maal het antwoord op heeft gegevenquote:
Klapperende zaadleiders gekregen.quote:
Ik voorzie een Loose Change.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:28 schreef Arcee het volgende:
"Wachten tot het brede, internationale onderzoek..."
Dat gaat nog jaren duren.
Ik neem aan dat we 's nachts beelden te zien krijgen van een intensief werkende Rutte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:26 schreef Arcee het volgende:
ARTIKEL 5! IK WIL ARTIKEL 5!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:27 schreef Pek het volgende:
[..]
Terecht, de kneus heeft lang genoeg vakantie gehad
Nee, een alumni van Hogeschool InHolland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:28 schreef Disorder het volgende:
Journalistieke diploma´s komen met een pakje boter tegenwoordig.
nee.. nu gewoon lekker vol oorlogstaal uitslaan.. en zorgen dat je nooit meer wat van het onderzoek hoort..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Rutte is een loser. Geen wonder dat hij nog steeds vrijgezel is. Totaal geen ballen. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |