abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2014 @ 18:53:16 #276
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142564493
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:45 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ik ben content als ik alleen ben, zodra ik in een groep ben ga ik piekeren en vergelijken.
Je focust op wat je niet hebt...het ideale recept voor een ongelukkig leven :*
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_142564564
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Enorm.
Ik ben nu al moe van je en we zijn nog niet eens op date geweest.
pi_142565726
Mja. Misschien moet ik minder van mezelf eisen ja.
pi_142566589
Mensen die van zichzelf stellen dat ze perfectionist zijn hebben alleen maar de kans om iets perfect te proberen uit te voeren omdat ze van nature niet bepaald perfect zijn. Van jezelf veel eisen is iets wat ze daarna gaan geloven omdat ze dat in eerste instantie deden uit zelfbescherming. Immers als je veeleisend bent dan ligt het daaraan als iets niet lukt, niet aan andere zaken die aan jezelf liggen. Gewoon manieren om maar van onzekerheid af te komen.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:38:21 #280
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142566801
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:34 schreef spelletjesman het volgende:
Mensen die van zichzelf stellen dat ze perfectionist zijn hebben alleen maar de kans om iets perfect te proberen uit te voeren omdat ze van nature niet bepaald perfect zijn. Van jezelf veel eisen is iets wat ze daarna gaan geloven omdat ze dat in eerste instantie deden uit zelfbescherming. Immers als je veeleisend bent dan ligt het daaraan als iets niet lukt, niet aan andere zaken die aan jezelf liggen. Gewoon manieren om maar van onzekerheid af te komen.
Probleem is alleen dat het er meteen voor zorgt dat niets wat ze doen ooit goed genoeg is, waardoor ze meteen ook hun onzekerheid in stand houden...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_142566854
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:34 schreef spelletjesman het volgende:
Onzin, ik probeer het keer op keer als iets niet lukt.
pi_142566891
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:38 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat het er meteen voor zorgt dat niets wat ze doen ooit goed genoeg is, waardoor ze meteen ook hun onzekerheid in stand houden...
Dat is waar.
pi_142566945
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:38 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Maar dat is geen probleem als je niet het idee hebt verder achteruit te gaan.

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:39 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Onzin, ik probeer het keer op keer als iets niet lukt.
Dat is toch ook juist wat ik zeg. Alleen de reden erachter is wat minder mooi meestal.
pi_142567394
Ik vind middelmatig zijn gewoon zoiets vreselijks. Ik weet hoe het is om uit te blinken en ik trek het niet om het niet te doen.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:48:46 #285
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142567462
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:40 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Maar dat is geen probleem als je niet het idee hebt verder achteruit te gaan.

Nee? Elke keer de boodschap dat je je uiterste best kan doen, maar het toch nooit goed genoeg is doet niks met je? Elke poging die je doet faalt, omdat er altijd wel iets is? Dat hamert er nogal stevig in dat je niet goed genoeg bent...totdat je het zelf gaat geloven...
pi_142567602
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Nee? Elke keer de boodschap dat je je uiterste best kan doen, maar het toch nooit goed genoeg is doet niks met je? Elke poging die je doet faalt, omdat er altijd wel iets is? Dat hamert er nogal stevig in dat je niet goed genoeg bent...totdat je het zelf gaat geloven...
Dat ja. En het is nog erger als je familie net zo veeleisend is. En mensen je mijden omdat ze denken dat je op ze neer kijkt omdat je die enorme eisen die je aan jezelf stelt vast ook aan hen zal stellen.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:52:12 #287
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142567657
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Dat ja. En het is nog erger als je familie net zo veeleisend is. En mensen je mijden omdat ze denken dat je op ze neer kijkt omdat je die enorme eisen die je aan jezelf stelt vast ook aan hen zal stellen.
Arrogante bitch ;)
pi_142567679
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Nou ja ik nam aan dat het af en toe sowieso wel slaagt, probeerde wat gematigd te denken. TS geeft me verder ook niet het idee dat ze overal mee faalt ofzo vandaar, vooral op dategebied. En toen las ik die zin en dacht ik er aan dat veel mensen die zoiets zeggen dat doen om die redenen. Wou niet haar probleem onderbelichten of juist erger laten lijken. Maar vind zoiets als 'perfectionist zijn' gewoon zo typerend voor bepaalde mensen. En ja als het is zoals jij stelt, of vanuit gaat, in deze post dan hamert dat er wel genoeg in ja dat is zo.
pi_142567861
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik het gevoel had dat iemand op me neerkeek en daarom maar besloot om die persoon te vermijden... wel dat mensen gewoon onaardig waren en beledigend... maar veeleisend en neerkijken e.d... lijkt me niet een realistische oorzaak. Of je bent weer zo'n uitzonderingsgeval zoals hier zovaak het geval is, volgens de topicstarters zelf.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:57:40 #290
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142567959
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik het gevoel had dat iemand op me neerkeek en daarom maar besloot om die persoon te vermijden... wel dat mensen gewoon onaardig waren en beledigend... maar veeleisend en neerkijken e.d... lijkt me niet een realistische oorzaak. Of je bent weer zo'n uitzonderingsgeval zoals hier zovaak het geval is, volgens de topicstarters zelf.
Ja, ik denk dat dat vooral tussen haar oren zit...dat mensen haar daarom zouden mijden...dat zal hooguit te maken hebben met, zoals ze eerder zei, het feit dat ze meestal niet zo aardig is...
pi_142568169
Bijvoorbeeld: ik date alleen maar mannen met hbo of hoger, omdat ik dat voor mezelf belangrijk vind. En daardoor vinden sommige mensen die niet gestudeerd hebben mij arrogant.
pi_142568405
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef PyramidSong het volgende:
Bijvoorbeeld: ik date alleen maar mannen met hbo of hoger, omdat ik dat voor mezelf belangrijk vind. En daardoor vinden sommige mensen die niet gestudeerd hebben mij arrogant.
Waarom vind je dat zo belangrijk? Opleidingsniveau is slechts een indicatie van iemands intelligentie.
  maandag 21 juli 2014 @ 20:23:39 #293
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142569259
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Waarom vind je dat zo belangrijk? Opleidingsniveau is slechts een indicatie van iemands intelligentie.
omdat hoe iets er uit ziet belangrijker is dan hoe iets werkelijk is...voor iemand met een lagere opleiding zou ze zich schamen, omdat ze dan het idee zou hebben dat andere mensen denken dat ze zichzelf te kort doet...
pi_142569404
* Dat ze het idee zou hebben dat andere mensen dan denken dat zij denkt dat ze genoegen neemt met minder omdat ze zelf minder is
pi_142569496
Mijn familie zou het in ieder geval niet accepteren en ik neem hun mening enorm mee.
  maandag 21 juli 2014 @ 20:30:06 #296
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142569606
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef PyramidSong het volgende:
Mijn familie zou het in ieder geval niet accepteren en ik neem hun mening enorm mee.
Je familie is net zo oppervlakkig :) ...zolang je je in je keuzes zo laat leiden door wat andere mensen ervan vinden, zul je nooit iets doen waar je zelf echt achter staat...

jammer
pi_142569636
Ik sta er wel zelf achter. Ik heb weleens onder mijn niveau gedate en ik merkte dat die mannen niet begrijpen waar ik het over heb en daarbij ook het hele studentenleven gemist hebben. We verschillen te erg.
  maandag 21 juli 2014 @ 20:32:08 #298
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142569702
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:30 schreef PyramidSong het volgende:
Ik sta er wel zelf achter. Ik heb weleens onder mijn niveau gedate en ik merkte dat die mannen niet begrijpen waar ik het over heb en daarbij ook het hele studentenleven gemist hebben. We verschillen te erg.
Hoe oud ben je precies?
pi_142569714
Heb je een foto voor ons van jezelf?
pi_142570017
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:32 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Hoe oud ben je precies?
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:39 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ik ben 24. En ik heb heel jong hele serieuze relaties gehad, waardoor ik me er niet mee bezig hield. Immers, ik had al een vent en die vond het niet erg, die had zelf ook zijn handicap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')