Sproetjes heb ik ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef Kreator het volgende:
Ik hou wel van een beetje loenzen. Net als sproetjes.
Ik denk dat dit het is als ik dit lees. Al staan je ogen in de uiterste hoeken, als jij aantrekkelijk bent (uiterlijk en innerlijk) en leuk in de omgang bent maakt dat oog echt niet veel uit hoor. (is in ieder geval hoe ik het zelf zie) Hier zijn wel vaker dit soort topics waarin TS dateproblemen of iets dergelijks op een persoonlijk mankement afrekent, maar vaak gewoon onzeker is over iets. Ik denk als je gewoon zelfverzekerd overkomt, desnoods zelfspot, dat je heel wat meer kunt bereiken dan al te lang bij je oog stil te staan hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:46 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik denk dat ik het mezelf heb aangepraat.
Laten we het er dan in ieder geval ondertussen in dit topic over eens zijn dat het loenzen niet is waar het aan ligtquote:
Ja daar ben ik al achter ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Laten we het er dan in ieder geval ondertussen in dit topic over eens zijn dat het loenzen niet is waar het aan ligt
graag gedaan...dus TT zou moeten zijn 'Onzeker op dategebied door onzekerheid' ?quote:
Ik heb geen idee. Als ik denk aan waarom ik leuk zou zijn denk ik aan externe factoren. Mezelf als persoon vind ik niet leuk. Ik ben vaker niet dan wel aardig en ik heb nog niet alles bereikt wat ik wou, waardoor ik mezelf tekort vind schieten.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
graag gedaan...dus TT zou moeten zijn 'Onzeker op dategebied door onzekerheid' ?![]()
Vind je jezelf wel echt leuk?
Ja, dat dacht ik alquote:Op maandag 21 juli 2014 17:04 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Als ik denk aan waarom ik leuk zou zijn denk ik aan externe factoren. Mezelf als persoon vind ik niet leuk. Ik ben vaker niet dan wel aardig en ik heb nog niet alles bereikt wat ik wou, waardoor ik mezelf tekort vind schieten.
Ik wil mijn studie afmaken, weer op mezelf (ben vanwege financieen weer terug bij mijn ouders).quote:Op maandag 21 juli 2014 17:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al...misschien moet je daar eens aan gaan werken? Jezelf als persoon leuk vinden?
...wat zijn trouwens die dingen die je allemaal wil(de) bereiken?
...ok...en dan? dan mag je jezelf weer leuk vinden?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:09 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik wil mijn studie afmaken, weer op mezelf (ben vanwege financieen weer terug bij mijn ouders).
I guess.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...ok...en dan? dan mag je jezelf weer leuk vinden?
Je bent erg zwart wit in je mening en oordelen. Ik zei helemaal niet dat mannen vallen op knappe domme mutsen. Die zijn vaak alleen interessant voor seks of als trophy wife. Wel is het zo dat bij mannen uiterlijk en persoonlijkheid op de eerste plaats staat en wat je hebt bereikt op het gebied van studie en carrière veel minder belangrijk is.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:37 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel kloppen ja, ik vind die dingen wel belangrijk. Maar een man die liever een dom mutsje met een mooi gezichtje heeft in plaats van een vrouw die wat te melden heeft hoef ik ook niet. Ik vind mijn uiterlijk, naast dat loensen dus, wel prima. Maar als een man alleen naar uiterlijk en persoonlijkheid kijkt, zal hij zeker meteen afknappen op de imperfecties daarin. Terwijl ik toch ook iemand ben die wat bereikt heeft.
klinkt alsof je je eigenwaarde meer uit de mening van anderen haalt in plaats van uit jezelf...quote:Op maandag 21 juli 2014 17:12 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
I guess.
Ik vind mezelf soms wel leuk. Ik vind dat ik een oog heb voor kunst, kleding en ik vind ook dat ik humor heb, enthousiast ben en zeker niet saai. Maar ja, dat lijken anderen niet te zien ofzo.
Is het niet heel menselijk dat we onze eigenwaarde halen uit externe validatie in plaats van interne? Het andere zou beter zijn maar is zeer lastig te bewerkstelligen.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
klinkt alsof je je eigenwaarde meer uit de mening van anderen haalt in plaats van uit jezelf...
Natuurlijk is het menselijk...maar er moet wel een balans zijn...een minimum van interne eigenwaarde is wel noodzakelijk, want je kan het nooit iedereen naar de zin maken, en de enige met wie je de rest van je leven zit opgezadeld ben je zelfquote:Op maandag 21 juli 2014 17:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Is het niet heel menselijk dat we onze eigenwaarde halen uit externe validatie in plaats van interne? Het andere zou beter zijn maar is zeer lastig te bewerkstelligen.
Aha, oke. Dan snap ik het.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je bent erg zwart wit in je mening en oordelen. Ik zei helemaal niet dat mannen vallen op knappe domme mutsen. Die zijn vaak alleen interessant voor seks of als trophy wife. Wel is het zo dat bij mannen uiterlijk en persoonlijkheid op de eerste plaats staat en wat je hebt bereikt op het gebied van studie en carrière veel minder belangrijk is.
Dat mannen meteen afknappen of imperfecties in iemands uiterlijk is alles of niets denken en niet waar.
Ik ben content als ik alleen ben, zodra ik in een groep ben ga ik piekeren en vergelijken.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Natuurlijk is het menselijk...maar er moet wel een balans zijn...een minimum van interne eigenwaarde is wel noodzakelijk, want je kan het nooit iedereen naar de zin maken, en de enige met wie je de rest van je leven zit opgezadeld ben je zelf
Je bent nogal een perfectionist heb ik het idee?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:45 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik ben content als ik alleen ben, zodra ik in een groep ben ga ik piekeren en vergelijken.
Enorm.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je bent nogal een perfectionist heb ik het idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |