Daarvoor moet je maar in deel 1 kijken, het moet toegestaan zijn dat iemand anders een OP heeft.quote:
okequote:
Vind jij het een leuke etappe dan?quote:
De strijd aan kop was best leukquote:
Nee, Zlata had wat alleentijd nodig.quote:
Nee anders ging ik de laatste klim missen, ik ga morgen mijn record op de Kaag aanvallen.quote:
Er bestaat niets naast de Tour.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:14 schreef Ereinion het volgende:
Herbert heeft blijkbaar niet door dat Pinot vorig jaar gewoon een uitstekende Vuelta reed.
Daar mocht Mart heenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:14 schreef Ereinion het volgende:
Herbert heeft blijkbaar niet door dat Pinot vorig jaar gewoon een uitstekende Vuelta reed.
Ik heb mijn rondje afgelegd in een persoonlijk record (let wel: record qua traagheid), en ik zweet alsnog meer dan een vakkenvuller in Peru.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee anders ging ik de laatste klim missen, ik ga morgen mijn record op de Kaag aanvallen.
7e in dat deelnemersveld vind ik niet de verwachting wekkend dat je nu de beste na Nibali bent. Roche werd daar 5e en is nu veel minder.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:14 schreef Ereinion het volgende:
Op de lijst van de hoop voor de aankomende Vuelta staat Roberto Heras nog denk ik, samen met Menchov.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er bestaat niets naast de Tour.
Heb je bij de bevoorrading nog een uier leeggezogen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn rondje afgelegd in een persoonlijk record (let wel: record qua traagheid), en ik zweet alsnog meer dan een vakkenvuller in Peru.
Mijn snelste tijd is 43 gemiddeld van de brug a44 tot Leimuiden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee anders ging ik de laatste klim missen, ik ga morgen mijn record op de Kaag aanvallen.
Ik vrees dat ik inderdaad te weinig melk heb gedronken, die misser kwam me duur te staan en een melkklop was het onvermijdbare gevolg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je bij de bevoorrading nog een uier leeggezogen?
Ah oke. Nee dan moet dat maar niet, als je er nu inspringt is het IJsselmeer meteen zout.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Zlata had wat alleentijd nodig.
Bovendien ben ik nu natter van het zweet dan een duik in het ijsselmeer kan veroorzaken.
Zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:18 schreef Maver24 het volgende:
Ik had ook even buiten gefietst. zwaar hijgend en zwetend weer thuis. minste inspanning levert als een boel zweet op vandaag
Hopelijk geen dopingcontrole anders was je zeker positief getest op Melk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn snelste tijd is 43 gemiddeld van de brug a44 tot Leimuiden.
Veel sneller dan Muzas bijvoorbeeld.
Dat zou ik Zlata niet aan willen doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ah oke. Nee dan moet dat maar niet, als je er nu inspringt is het IJsselmeer meteen zout.
Sinds de ontdekking van Johannes heeft de plaatselijke buurtsuper alleen nog lege melkschappen in de koeling.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk geen dopingcontrole anders was je zeker positief getest op Melk.
werkt dat ook met karnemelk?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sinds de ontdekking van Johannes heeft de plaatselijke buurtsuper alleen nog lege melkschappen in de koeling.
Ik houd absoluut niet van karnemelk, maar ook daar zitten diverse prestatiebevorderende stoffen in.quote:
Chute Fuglsangquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo, terug van het hardlopen. Volgens mij heb ik weinig gemist
Fuglsang is gevallen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
pfff hardlopen, dan nog liever fietsenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tijd om te shinen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Nou hopen dat de toppers dadelijk los gaan.
Er gebeurt niks.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het zorgwekkend dat nos live blog mij beter op hoogte houdt van de gebeurtenissen dan de fokkers hier..
Je moet ook niet zoveel EPO nemen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:24 schreef Ericr het volgende:
Bloedstollende koers, krijg er trombose van.
Wot? Buiten? Hoever dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Natuurlijk hematocriet van 52, kan er ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel EPO nemen.
Daar moet je langer werken voor dezelfde opbrengstquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
pfff hardlopen, dan nog liever fietsen
Je bent zelf een prachtig beeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt voor dit prachtige beeld, regie
Dank jequote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een prachtig beeld.
Driekwartier. Maar woon in een redelijk bosrijke omgeving, dus veel schaduw gelukkigquote:
Achter de hond aanrennen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
hardlopen doe je binnen natuurlijk
Nouja er zijn genoeg mensen die naar een sportschool gaan en betalen om daar binnen op zo'n loopband te gaan lopenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
hardlopen doe je binnen natuurlijk
Daar heb je tenminste aircoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja er zijn genoeg mensen die naar een sportschool gaan en betalen om daar binnen op zo'n loopband te gaan lopen
Om vervolgens Beltran de berg op te zien sprinten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:28 schreef Wombcat het volgende:
Peloton toch al flink uitgedund. Dat was in de periode Armstrong wel anders, daar kwamen ze meestal nog met een volledig peloton aan de slotklim.
Met de auto naar de sportschool en dan binnen op de fiets gaan zittenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja er zijn genoeg mensen die naar een sportschool gaan en betalen om daar binnen op zo'n loopband te gaan lopen
Typisch van die randstedelingen, daar doen wij binnen de provincie niet aan. We hebben niet eens sportscholen!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met de auto naar de sportschool en dan binnen op de fiets gaan zitten
Een stok en 2 melkbussen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Typisch van die randstedelingen, daar doen wij binnen de provincie niet aan. We hebben niet eens sportscholen!
Eerder half 6quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:30 schreef Pino112 het volgende:
Hoe laat zullen ze nu ongeveer finishen? Rond 17u?
Denk niet dat ze met 36 gemiddeld die berg opknallen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:30 schreef Pino112 het volgende:
Hoe laat zullen ze nu ongeveer finishen? Rond 17u?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Typisch van die randstedelingen, daar doen wij binnen de provincie niet aan. We hebben niet eens sportscholen!
Beltran was het geluktquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk niet dat ze met 36 gemiddeld die berg opknallen.
Vandaag de Vogelsang nog beklommen.quote:
Ten Dam.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:33 schreef Pedroso het volgende:
Buiten Mollema nog meer Nederlanders in de groep Nibali ?
Tankinkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:33 schreef Pedroso het volgende:
Buiten Mollema nog meer Nederlanders in de groep Nibali ?
Af en toe liggen die inderdaad op de onverharde wegen waar wij fietsen of lopen, enkel spierkracht en een teug melk komen dan nog van pas als om die obstakels te verwijderen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:30 schreef alors het volgende:
[..]precies wij doen gewoon gewichtheffen met boomstammen
Voelde zich wel fit, maar dan hoor je vooraan te zitten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:33 schreef Maver24 het volgende:
Mollema niet goed vandaag, te ver van achter
De menselijke maat is weg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Mollema moet lossen staat het vast.
Een nieuwe tour de dopage / cyclisme a deux vitesse
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Oei Arashiro moet lossen, Knut doet nu de tv uit.
Dan gaat Laurens wat Radlertjes uit de schappen trekken, dat is toch typisch Ten Dam hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:34 schreef DeLuna het volgende:
Belkingoden weinig zichtbaar. Beter gaat AH sponsor worden met hun mooie blauwe kleur.
Hamsterpakkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:34 schreef DeLuna het volgende:
Belkingoden weinig zichtbaar. Beter gaat AH sponsor worden met hun mooie blauwe kleur.
Die lost snel idd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:35 schreef Pedroso het volgende:
Lollerkovski is toch niet het grote ronde talent als eerder gedacht.
Precies.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaat Laurens wat Radlertjes uit de schappen trekken, dat is toch typisch Ten Dam hoor.
Het probleem is eerder dat hij dit jaar al van de 150 dagen al 300 dagen gekoerst heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:35 schreef Pedroso het volgende:
Lollerkovski is toch niet het grote ronde talent als eerder gedacht.
Ach, dan gaat ie toch voor Parijs-Roubaix of Milaan-San Remo of het WK tijdrijden ofzo. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Kwiat moet een carriere als ronderenner maar laten vallen.
Vond ik sowieso wat vergezocht. Kan eigenlijk zowat alle klassiekers winnen, zou zich beter daar op focussen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Kwiat moet een carriere als ronderenner maar laten vallen.
Daar is zeker niks mis mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, dan gaat ie toch voor Parijs-Roubaix of Milaan-San Remo of het WK tijdrijden ofzo. Niks mis mee.
Tuurlijk wel, wie gaat de ontsnapping dan terughalen? Oja Katusja zelf, om daarna met zijn allen te lossen.quote:
jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:37 schreef Wombcat het volgende:
Als Nibali wint, dan pakt hij ook de Bollekestrui?
quote:
Komt nog in de derde weekquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Oei Krachtveld moet lossen, dat is toch niet meer de Steven van 3 jaar geleden.
De Marchi is gevaarlijk voor het bergklassement.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Daar heb je dan de hele dag je ploeg voor op kop gezet.
En K3quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
De Marchi is gevaarlijk voor het bergklassement.
Iedereen is gevaarlijk met 50 punten aan de streep. Hij raakt de trui waarschijnlijk kwijt vandaag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
De Marchi is gevaarlijk voor het bergklassement.
Er gaan ook veel renners weg hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:39 schreef Pedroso het volgende:
3 Belkins in een select groepje, als daar volgend jaar geen nieuwe sponsor instapt dan weet ik het niet meer.
tel er maar 2?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:39 schreef Pedroso het volgende:
3 Belkins in een select groepje, als daar volgend jaar geen nieuwe sponsor instapt dan weet ik het niet meer.
Mentaal niet goed genoeg dusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is een teken dat hij nog energie over heeft.
Dan pakt hij 'm toch morgen weer?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iedereen is gevaarlijk met 50 punten aan de streep. Hij raakt de trui waarschijnlijk kwijt vandaag.
Ten Dam Kruiswijk en Baukequote:
Kruiswijk sloot nog even op zijn tandvlees aan. Zal er nu wel weer af liggen.quote:
JUICHENquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTE
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTE
En dat na 180 kilometer fietsenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:41 schreef Maver24 het volgende:
pfff, nog 14km klimmen, na vandaag 20km te hebben gefietst op het vlakke al helemaal gesloopt laat staan dat je 20km moet klimmen.
Kan Ten Dam ijsjes gaan uitdelenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoop dat Campina nieuwe belkin sponsor wordt.
Ik dacht m ook niet te zien, maar hij zat voor Bardet zie ik nu. Naast LTD. Prima.quote:
Dat is competitievervalsingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je moet ook gewoon op mij vertrouwen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht m ook niet te zien, maar hij zat voor Bardet zie ik nu. Naast LTD. Prima.
Rondes van een week met een tijdrit lijkt hij me nog geschikter voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vond ik sowieso wat vergezocht. Kan eigenlijk zowat alle klassiekers winnen, zou zich beter daar op focussen.
Kangertquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie doet Astana kopwerk? Westra niet meer denk ik?
Heineken of Amstel bind ik een betere sponsorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
't Beest is weg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie doet Astana kopwerk? Westra niet meer denk ik?
Richten op klassiekers en korte rondes. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rondes van een week met een tijdrit lijkt hij me nog geschikter voor.
Die mogen niet in frankrijk sponsoren geloof ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heineken of Amstel bind ik een betere sponsor
Ook heel herkenbaar, zat naar huis fietsen
Dat mag volgens mij niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heineken of Amstel bind ik een betere sponsor
Ook heel herkenbaar, zat naar huis fietsen
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is ie weer gevallen dan vandaag ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Mol denk ik, VDB2 ziet er fris uit ondanks zijn val
Dan vermijdt hij valpartijen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom fietst Mollema nou altijd naast de groep
Dan zit niemand in zijn wiel te profiteren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
echte groningers rijden altijd in de windquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:45 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
echte groningers rijden altijd in de wind
Val van vorige week of is die alwéér op zijn snufferd gegaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Mol denk ik, VDB2 ziet er fris uit ondanks zijn val
Limburg ligt niet in Frankrijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die voorjaarsklassieker in Limburg mogen ze wel sponsoren.
Bergop gevallen zelfs vandaagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Val van vorige week of is die alwéér op zijn snufferd gegaan?
Nog te ver he. De meesten zijn al blij dat ze kunnen volgen.quote:
Rolland zit daar ook nog. Niet zo verrassend.quote:
Eventsponsor mag wel, zie inderdaad AGR, maar ook op circuit Zandvoort of als bordsponsor bij het voetbal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die voorjaarsklassieker in Limburg mogen ze wel sponseren.
Ben ook bang dat die bij de eerste de beste versnelling klapt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:47 schreef FredWielergek het volgende:
mollema valt me niet echt mee, als ik hem zo zie, hmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |