Dat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Mensen moeten echt ophouden met praten over een 'ramp' of 'ongeluk'. Het is een oorlogsmisdaad, terrorisme, genocide zelfs. Dit is een welbewuste actie (het niet verifieren van de identiteit van een vliegtuig voordat je achteloos op het knopje drukt waarmee je mensen doodt), is een oorlogsmisdaad. Het is geen 'foutje', omdat ze net de verkeerde mensen hebben gedood.
Dat moet je niet willen met zijn allenquote:
Eensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Mensen moeten echt ophouden met praten over een 'ramp' of 'ongeluk'. Het is een oorlogsmisdaad, terrorisme, genocide zelfs. Dit is een welbewuste actie (het niet verifieren van de identiteit van een vliegtuig voordat je achteloos op het knopje drukt waarmee je mensen doodt), is een oorlogsmisdaad. Het is geen 'foutje', omdat ze net de verkeerde mensen hebben gedood.
Nee natuurlijk niet.quote:
Ongetwijfeldquote:
Daarom moet je ook veel data gebruiken om een beeld te vormen, je doet net alsof ik de eerste de beste bron erbij pak en alles napraat zonder er zelf met een kritische blik naar te kijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was er niet ter plaatse bij, jij ook niet en de journalisten ook niet.
Nee juist niet klaphark.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:19 schreef Rivalo het volgende:
Als Student Elektrotechniek kom je wel onder de dienstplicht uit toch?
Juist niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:19 schreef Rivalo het volgende:
Als Student Elektrotechniek kom je wel onder de dienstplicht uit toch?
Dat vind ik wel heel erg optimistisch.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:19 schreef Caland het volgende:
Nederland gaat Rusland binnenvallen dus. Ik gok dat ze 40-45 meter ver komen.
Mooi!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:18 schreef Confetti het volgende:
De woorden zijn er eindelijk.
Nu nog de daden. Ben benieuwd.
Maximaal 14-18 meter.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:19 schreef Caland het volgende:
Nederland gaat Rusland binnenvallen dus. Ik gok dat ze 40-45 meter ver komen.
Vergeet die crappy helikopters uit Italië niet!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
Oh shit, we mogen onze 4 f16s en onze 4 tractoren en tankwagens gaan oppoetsen! TO WAR
Daar lijkt het wel op. Je limiteert de mogelijkheden al heel snel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom moet je ook veel data gebruiken om een beeld te vormen, je doet net alsof ik de eerste de beste bron erbij pak en alles napraat zonder er zelf met een kritische blik naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |