abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142445571

Welkom in het FOK! als club topic.

Dit topic is geboren in het algemeen bekende FOK! als speler topic voor Football Manager 2014. Waar we in genoemde topic ons zelf transformeren naar een speler in FM14, zo gaan we in dit topic als club aan de slag.

In Football Manager wordt een uitgebreide database aangemaakt met het compleet nieuw gevormde Fokland. Door middel van een host worden updates gegeven over het spelverloop. De host gaat clubloos op vakantie en zal geen invloed uitoefenen op het verloop.

De volgende users zijn bezig om dit concept tot een succes te maken: Sejt, PierreTT, Super-B, Hobbel_Rob

SPOILER: Wikipedia van Fokland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.

Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.

Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.

Gestichte steden op Fok eiland:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Media op Fok eiland:
SPOILER
Aangemaakte competities:
SPOILER

• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.

Competitie regels

Fok! 1e Divisie
SPOILER
Fok! 2e Divisie
SPOILER
Fok! Cup
SPOILER
Fok! Super Cup
SPOILER

1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.

2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.

3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.

4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.

5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.

6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!

7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)

Inschrijvingen zijn gesloten!!

Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)

Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)

Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link

Voor Super-B en toekomstige hosts, hier zijn de logo's te downloaden:

link

Direct in je Football Manager 2014/data map uitpakken, zodat het er zo uit ziet:

pi_142445619
En doorrrrrrrr
Children of the night. What music they make.
pi_142445678
Hoe staat het ervoor Sejt?
pi_142445778
Heb wel neiging om zo'n speler te halen bijvoorbeeld, ondanks dat die enorm oud is. :')

vrijdag 18 juli 2014 @ 15:46:35 #5
398369 YouriNL
'Eeuwige faler' - Um
pi_142445827
Mijn salariskosten vallen enorm hoog uit, wat wil je ook met Srna, Carrick, Buffon, Barzagli en Cole? :P

Umbria FC kwam niet in de problemen! :)
pi_142445849
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:45 schreef RustCohle het volgende:
Heb wel neiging om zo'n speler te halen bijvoorbeeld, ondanks dat die enorm oud is. :')

[ afbeelding ]
Raul is niet beschikbaar geloof ik! Die heeft dacht ik al iemand!
pi_142445857
quote:

[ afbeelding ]
Die is al bezet :P

Is Rivaldo nog beschikbaar? Romario?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:47:24 #8
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142445868
quote:

[ afbeelding ]
Ik heb Darren Bent rondlopen. Hij slurpt wel salaris, maar werd bij mij wel clubtopscoorder.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:49:02 #9
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142445928
Ik heb Sjoerd Overgoor. _O_
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142445959
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:49 schreef Happel het volgende:
Ik heb Sjoerd Overgoor. _O_
Jarchinio Antonia! Alleen maar omdat het een cultheld is!

Oja en Guus Huppert!

*O* *O* *O*
pi_142445964
quote:

[ afbeelding ]
Die heb ik al, ha!
Edit: werd overigens topscorer in seizoen 2.. Weinig mis mee ^^
pi_142445993
Kan ik nét geen Dante halen! :(

pi_142446016
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:47 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die is al bezet :P

Is Rivaldo nog beschikbaar? Romario?
Ronaldinho is nog vrij. ;)
pi_142446028
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:50 schreef RustCohle het volgende:

[ afbeelding ]
Die salarissen _O- Gaat niet goed hoor :P
pi_142446032
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:50 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Echt niet, die heb ik ook, ha!
pi_142446046
quote:

[..]

Nee, is niet vrij!

Die is al in de veiling geweest dus sowieso verboden!
pi_142446049
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:51 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Die salarissen _O- Gaat niet goed hoor :P
Hahah! Ik ga heus niet failliet :D
pi_142446070
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:51 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Nee, is niet vrij!

Die is al in de veiling geweest dus sowieso verboden!
Echt waar..

vorige keer heb ik er op gezocht en toen stond hij er nog niet op....
is wel al even geleden
pi_142446073
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:51 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Dat zal het spel uitwijzen!
pi_142446098
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:52 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Dat zal het spel uitwijzen!
536.000 * 4 weken = 2.144.000 (afgerond)

Dus ik neem aan dat ik dan van mijn transferbudget ongeveer 3 mil moet overhouden?
pi_142446108
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:51 schreef RustCohle het volgende:

[..]

ik zou er toch maar op letten.

Ik had totaal niet naar salarissen gekeken dacht loopt wel los. maar in 2e seizoen toch bijna failet.

als er een volgende keer komt zou ik het anders aanpakken... maarja
pi_142446111
Kunnen jullie bij de reset 100 miljoen extra op de bankrekening van Nigerhaven storten?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142446130
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:53 schreef RustCohle het volgende:

[..]

536.000 * 4 weken = 2.144.000 (afgerond)

Dus ik neem aan dat ik dan van mijn transferbudget ongeveer 3 mil moet overhouden?
Je betaald niet maar 1 maand salaris he;) maar het hele jaar door. Of hoe had je die berekening bedacht?
pi_142446140
Ben wel benieuwd of nu de uitslagen heel anders gaan zijn, of dat dezelfde teams weer bovenaan eindigen (ok vooruit, ik ben benieuwd of ik meteen weer kampioen word!)

Het was wel heel close namelijk, zou zomaar helemaal anders kunnen zijn.
pi_142446162
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:53 schreef superniger het volgende:
Kunnen jullie bij de reset 100 miljoen extra op de bankrekening van Nigerhaven storten?
Voor 40% ieder regel ik dat samen met Sejt! ;)
pi_142446167
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:53 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Je betaald niet maar 1 maand salaris he;) maar het hele jaar door. Of hoe had je die berekening bedacht?
Nee klopt, maar eerste maand om te overleven zeg maar.. :)
Ik krijg nog inkomsten, sponsoren enzo neem ik aan?
pi_142446174
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:54 schreef Swaytje het volgende:
Ben wel benieuwd of nu de uitslagen heel anders gaan zijn, of dat dezelfde teams weer bovenaan eindigen (ok vooruit, ik ben benieuwd of ik meteen weer kampioen word!)

ik ben benieuwd of mijn team gelijk weer gaat schoppen.
ik was kampioen rode kaarten
pi_142446200
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:54 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Nee klopt, maar eerste maand om te overleven zeg maar.. :)
Ik krijg nog inkomsten, sponsoren enzo neem ik aan?
uiteraard! oO<
pi_142446211
quote:

[..]

Ronaldinho Gaucho is toch ook al bezet?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:55:55 #30
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142446220
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:54 schreef Swaytje het volgende:

Het zal sowieso anders worden omdat er niet meer lukraak gekocht kan worden. Ploegen zijn dus langer afhankelijk van de spelers die ze tot hun beschikking hebben.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142446226
Dit is mijn team!

pi_142446236
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:55 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:55 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Zeker, zit in mijn team
pi_142446256
Met mijn zeer minimale paintskills, dit voor FC Extreme gemaakt

pi_142446257
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:56 schreef Swaytje het volgende:

[..]

[..]

Zeker, zit in mijn team
Ik las het al :P

Heeft iemand Modric?
pi_142446275
Grappenmaker wou ook meedoen.
#superniger2020
pi_142446303
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:57 schreef superniger het volgende:
Die heeft een lokquote gehad
pi_142446317
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:57 schreef superniger het volgende:
Dan moet ik zich snel melden bij Stalybridge en afspreken wat de voorwaarden zijn (geloof ik hij als 3de aan mag sluiten?)
pi_142446325
Dit is hem uiteindelijk geworden! (Sneijder eruit):

SPOILER
pi_142446509
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:58 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Die heeft een lokquote gehad
Een wat? Geen PM/DM?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:06:04 #40
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_142446645
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:50 schreef RustCohle het volgende:

[ afbeelding ]
Lejeune was ook al bezet toch? Edit: Toch niet

Anyway, je hebt net zoals ik een team wat binnen 2 jaar met pensioen gaat :D _O_ Maakt niet uit, ik promoveerde direct het eerste jaar :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_142446753
De selectie van RustCohle bevat geen dubbelingen en kan opgestuurd worden!

Zijn spelers zijn niet meer beschikbaar!
pi_142446760
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:06 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Lejeune was ook al bezet toch? Edit: Toch niet

Anyway, je hebt net zoals ik een team wat binnen 2 jaar met pensioen gaat :D _O_ Maakt niet uit, ik promoveerde direct het eerste jaar :D
Dus nu zijn jullie concurrenten :P.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:10:07 #43
239294 PierreTT
pi_142446800
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:08 schreef stalybridge het volgende:
De selectie van RustCohle bevat geen dubbelingen en kan opgestuurd worden!

Zijn spelers zijn niet meer beschikbaar!
Vidic is een aardige aanslag op je budget, maar die kan nog wel een aantal jaren mee. Opzich geen slecht team van wat ik zo even heb gekeken.
pi_142446855
Nog een half uur en ik kan naar huis racen, dan snel eten en hop mn team fixen.... Kan de tijd niet sneller gaan :'(
pi_142446859
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:10 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Vidic is een aardige aanslag op je budget, maar die kan nog wel een aantal jaren mee. Opzich geen slecht team van wat ik zo even heb gekeken.
Ik vind het ook een sterk team. En het was al best een zware poule met jou en Schnitzeljungs.
pi_142446940
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:11 schreef Lhyanna het volgende:
Nog een half uur en ik kan naar huis racen, dan snel eten en hop mn team fixen.... Kan de tijd niet sneller gaan :'(
Ik heb een poging gewaagd voor je logo.

Vind je het wat?
pi_142446988
Zekers! ^O^

Ik kan hier helaas echt niks downloaden, is Nigel de Jong al bezet?
pi_142447059
Waarom heeft niemand eigenlijk Siem de Jong gekozen :P?
pi_142447157
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:16 schreef Hermanna het volgende:
Waarom heeft niemand eigenlijk Siem de Jong gekozen :P?
Omdat het een prutser is
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:19:43 #50
398369 YouriNL
'Eeuwige faler' - Um
pi_142447220
Ben wel benieuwd naar het verloop van de competitie en vooral naar de dominante positie van RTL, kunnen ze het wéér waarmaken? Zouden de bookies weer een random voorspelling doen met Umbria FC op 2?

Spannend!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:21:40 #51
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142447298
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:14 schreef Lhyanna het volgende:
Zekers! ^O^

Ik kan hier helaas echt niks downloaden, is Nigel de Jong al bezet?
Volgens mij niet bezet als ik in het laatste bestand goed heb gekeken.
pi_142447356
Dan gaan we maar op zoek naar een andere schopper...
pi_142447377
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:23 schreef Lhyanna het volgende:
Dan gaan we maar op zoek naar een andere schopper...
Hij is niet bezet hoor :P Alleen is afgelopen week wel in waarde gestegen.
pi_142447399
Doh, of je leest over een woord heen :D
pi_142447548
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:24 schreef Lhyanna het volgende:
Doh, of je leest over een woord heen :D
RustCohle heeft zijn selectie gepost, deze kan je ook niet meer kiezen!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 juli 2014 @ 16:29:02 #56
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_142447600
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:56 schreef RustCohle het volgende:
Dit is mijn team!

[ afbeelding ]
Angel Rangel _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_142447660
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:56 schreef RustCohle het volgende:
Dit is mijn team!

[ afbeelding ]
Hoe kom je bij dat salaris van Kaka? Verdient bij mij 162k p/w namelijk

EDIT: 190.000 zelfs

[ Bericht 2% gewijzigd door Jorwol op 18-07-2014 16:39:24 ]
pi_142447671
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:58 schreef RustCohle het volgende:
Dit is hem uiteindelijk geworden! (Sneijder eruit):

SPOILER
Rust, weet je dat je geen 25 spelers gekozen hebt?
pi_142448121
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:30 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Rust, weet je dat je geen 25 spelers gekozen hebt?
Je hoeft niet per se 25 toch?
pi_142448145
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:30 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hoe kom je bij dat salaris van Kaka? Verdient bij mij 162k p/w namelijk

EDIT: 190.000 zelfs
Nieuwste update verdient hij maar wat ik ingevuld heb. Is een geverifieerde update van Darkness bij MU (managers united)
pi_142448148
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:40 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Nee
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:41:48 #62
239294 PierreTT
pi_142448159
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:40 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Nee hoeft niet
pi_142448165
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:41 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Nieuwste update verdient hij maar wat ik ingevuld heb. Is een geverifieerde update van Darkness bij MU (managers united)
We gaan uit van 14.3, niet die van Darkness ( :') )

Probeer je alleen te helpen hoor, zou beetje jammer zijn als je dit over het hoofd ziet namelijk :P
pi_142448299
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:41 schreef Jorwol het volgende:

[..]

We gaan uit van 14.3, niet die van Darkness ( :') )
[ afbeelding ]

Probeer je alleen te helpen hoor, zou beetje jammer zijn als je dit over het hoofd ziet namelijk :P
Kaka voetbalt niet eens bij ac milan.
pi_142448380
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef RustCohle het volgende:

[..]

In de database van 14.3 nog wel hoor ;)
pi_142448384
quote:

[..]

pi_142448392
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:46 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Realistisch houden he.
pi_142448401
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:46 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Ik protesteer!
pi_142448416
pi_142448425
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:47 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Ik protesteer!
Tja wat zal ik zeggen.. Jammer dan! Het is graag of helemaal niet
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:47:33 #71
239294 PierreTT
pi_142448426
quote:

[..]

Klopt, veel van mijn spelers spelen ook niet meer bij de club waar ze zaten. Het is alleen aan te raden dit dus niet te doen en gewoon 14.3 te gebruiken, voordat je een salaris hebt waar je eng van wordt of gewoon geen spelers omdat je over je budget heengaat :D
pi_142448445
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:47 schreef Swaytje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:47 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Jij heet toch geen Sejt. ;)
pi_142448512
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:47 schreef RustCohle het volgende:

[..]

[..]

Jij heet toch geen Sejt. ;)
Dat klopt, maar het spel wordt gespeeld met database 14.3, daar kan je niks aan veranderen.
pi_142448542
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:48 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het spel wordt gespeeld met database 14.3, daar kan je niks aan veranderen.
Ik wacht op bevestiging van de autoriteiten van dit topic (Hobbel-Rob, Sejt, Super-B)
pi_142448561
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:49 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Ik wacht op bevestiging van de autoriteiten van dit topic.
Zie mij maar even als de autoriteit van dit topic, ik garandeer je dat ik gelijk heb.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:50:19 #76
239294 PierreTT
pi_142448591
quote:

[..]

Ik wacht op bevestiging van de autoriteiten van dit topic (Hobbel-Rob, Sejt, Super-B)
Ik kan je garanderen dat die hetzelfde zeggen :*
pi_142448599
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:49 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Zie mij maar even als de autoriteit van dit topic, ik garandeer je dat ik gelijk heb.
Ik zoek dan wel een ander speler in plaats van moeilijk lopen doen. :')
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:50:51 #78
239294 PierreTT
pi_142448618
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:50 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Ik zoek dan wel een ander speler in plaats van moeilijk lopen doen. :')
Psst.

SPOILER
pi_142448625
quote:

[..]

Ik wacht op mijn eten, maar het ligt al voor me neus.
pi_142448662
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:50 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Huh?
pi_142448730
quote:

[..]

jammer dan! ;)
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:53:19 #82
239294 PierreTT
pi_142448739
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:51 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Huh?
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:50 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Psst.

SPOILER
Geen dank he!
pi_142448791
quote:

[ afbeelding ]
Bram van Polen is ook nog beschikbaar.
#superniger2020
pi_142448885
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:53 schreef PierreTT het volgende:

[..]

[..]

Geen dank he!
Dank! Heb al een ander speler ipv Diamanti
pi_142449071
quote:

[..]

Ik zie het al, volgende keer houd ik m'n mond :')
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 juli 2014 @ 17:02:29 #86
Rawr
pi_142449174
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:50 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Moet je het nog slachten? :P
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:03:45 #87
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142449207
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Moet je het nog slachten? :P
Ik denk dat hij bedoelde dat hij al antwoord had gehad; maar nog onnodige bevestiging nodig had.
Hiervan gaf Hermanna een voorbeeld :D
:)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 juli 2014 @ 17:04:56 #88
Rawr
pi_142449259
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:03 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelde dat hij al antwoord had gehad; maar nog onnodige bevestiging nodig had.
Ach so :P
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:06:41 #89
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142449349
Sejt, ben je online?
Zoja, is de "restart" vanavond of morgen of weet je wanneer?
pi_142449353
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:03 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Scherp! :)

Evenals het voorbeeld van Hermanna. :)
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:10:03 #91
398369 YouriNL
'Eeuwige faler' - Um
pi_142449482
Ik zie ons allemaal toch een beetje als autoriteit, hoor... :)
pi_142449491
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:06 schreef mvdk_ het volgende:
Sejt, ben je online?
Zoja, is de "restart" vanavond of morgen of weet je wanneer?
Als Sejt er maar voor zorgt dat de database en al vandaag klaar is, dan wil ik wel gaan hosten!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:12:11 #93
239294 PierreTT
pi_142449559
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:10 schreef YouriNL het volgende:
Super-B een autoriteit vinden :')

SPOILER
pi_142449594
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:10 schreef YouriNL het volgende:
Eens. Alle deelnemers zorgen ervoor dat het concept gerealiseerd kan worden. Als ik of Sejt niet kan hosten, zijn er altijd wel mensen die het kunnen oppikken zoals Hobbel_Rob en Swayt. De mensen die sowieso niet kunnen hosten, die dragen altijd wel conceptueel bij. ^O^
pi_142449631

vrijdag 18 juli 2014 @ 17:14:39 #96
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142449645
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:14 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:14 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

EDIT: Foto werkt niet eens voor mij maar de .jpg naam verraad het :D
pi_142449713
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:13 schreef Super-B het volgende:

[..]

Eens. Alle deelnemers zorgen ervoor dat het concept gerealiseerd kan worden. Als ik of Sejt niet kan hosten, zijn er altijd wel mensen die het kunnen oppikken zoals Hobbel_Rob en Swayt. De mensen die sowieso niet kunnen hosten, die dragen altijd wel conceptueel bij. ^O^
Ik kan niet hosten hoor, want geen FM14!
pi_142449739
Kan de game/database trouwens beschikbaar worden gesteld? Wil als ik thuis kom eigenlijk wel de leiding over kopa nemen :)
pi_142449879
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:16 schreef Bow het volgende:
Kan de game/database trouwens beschikbaar worden gesteld? Wil als ik thuis kom eigenlijk wel de leiding over kopa nemen :)
Zie dm
pi_142450046
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:16 schreef Bow het volgende:
Zou ik nog even wachten tot deze bugs zijn gefixed ;)
pi_142450242
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:12 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Super-B een autoriteit vinden :')

SPOILER
:*
pi_142450510
Kan iemand die nog een save heeft staan eens kijken welke steden meerdere bespelers hebben.

Ben ik wel benieuwd naar.
pi_142450722
Die punten voor trainer en TA, je krijgt er 40? Of hoe zit dat? Lijkt weinig voor zoveel atributen
pi_142450788
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:46 schreef Lhyanna het volgende:
Die punten voor trainer en TA, je krijgt er 40? Of hoe zit dat? Lijkt weinig voor zoveel atributen

Zijn er weinig jah :P Maar uiteindelijk kunnen ze toch ontslagen worden dusja.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:49:00 #105
398369 YouriNL
'Eeuwige faler' - Um
pi_142450791
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:46 schreef Lhyanna het volgende:

Niet ingevulde stats worden door fm zelf bedacht, als ik me niet vergis.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:49:32 #106
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142450815
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:49 schreef YouriNL het volgende:

[..]

Niet ingevulde stats worden door fm zelf bedacht, als ik me niet vergis.
Klopt inderdaad.
pi_142451250
Oke, laatste topic was 11 en nu zijn we bij 17 _O-

Ga ze niet alle 6 teruglezen, dus iemand een samenvatting :P?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_142451311
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:

Schnitzel promoveerde en werd 1ste, FC Broski verloor nip in de laatste minuut van verlenging tegen Settlers United voor de beker. FC Broski degradeerde en verloor al zijn spelers. Fok! Competitie krijgt een reset waar alle foutjes eruit worden gehaald.
pi_142451314
Oke, een restart dus :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_142451324
quote:

Seizoen 2 klaar. We hebben besloten na een stemming de bugs te filteren en met dezelfde teams opnieuw te starten vanaf seizoen 1. Gaat een extra speler meedoen.
pi_142451335
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:04 schreef Roceco het volgende:

[..]

Seizoen 2 klaar. We hebben besloten na een stemming de bugs te filteren en met dezelfde teams opnieuw te starten vanaf seizoen 1. Gaat een extra speler meedoen.
2.
pi_142451357
Ik wil meedoen :(
  vrijdag 18 juli 2014 @ 18:05:50 #113
239294 PierreTT
pi_142451363
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke, een restart dus :')
Je promotie en winst worden opgenomen in de history _O_ Hoerige Nel en Joling in de boeken jonge! _O_
pi_142451369
Waarom zijn we dan uberhaupt doorgegaan met die foutjes :')?
pi_142451372
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Moet je nu bliksemsnel een team gaan samenstellen.
pi_142451384
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:05 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Je promotie en winst worden opgenomen in de history _O_ Hoerige Nel en Joling in de boeken jonge! _O_
Welke winst?
pi_142451390
quote:

RustCohle heeft zijn selectie klaar, maar doet lastig. Komt verder nog 1 nieuw team bij en daarna gaat het gebeuren, yihaaa
pi_142451410
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom zijn we dan uberhaupt doorgegaan met die foutjes :')?
Flippo, we waren toch aan een testronde bezig? Om nog meer fouten te vinden moet je een stukkie simuleren.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 18:07:42 #119
239294 PierreTT
pi_142451428
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Welke winst?
Je hebt na je promotie direct Divisie 1 gewonnen _O-
pi_142451437
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:07 schreef Roceco het volgende:

[..]

Flippo, we waren toch aan een testronde bezig? Om nog meer fouten te vinden moet je een stukkie simuleren.
Ik heb nergens gezien dat het een test was? Maar vooruit dan :P

Nou screens van S2 dan, want nu ben ik benieuwd hoe ik het heb gedaan
pi_142451441
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:07 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Je hebt na je promotie direct Divisie 1 gewonnen _O-
wtf _O- _O- _O- _O- _O-
  vrijdag 18 juli 2014 @ 18:08:52 #122
239294 PierreTT
pi_142451460
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

wtf _O- _O- _O- _O- _O-
En dat wordt dus geregistreerd, wees niet bang :D

Maar nu moet even wat troep eruit gehaald worden, omdat clubs leegstromen etc.
pi_142451486
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:08 schreef PierreTT het volgende:

[..]

En dat wordt dus geregistreerd, wees niet bang :D

Maar nu moet even wat troep eruit gehaald worden, omdat clubs leegstromen etc.
Dus dan zit ik weer gewoon in divisie 2? of wel in 1?
pi_142451505
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

2 lijkt me.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 18:11:15 #125
239294 PierreTT
pi_142451539
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

2, met mij
pi_142451561
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef PierreTT het volgende:

[..]

2, met mij
Wat heeft het dan voor nut om de winst te registeren _O- Klopt ook lekker dan ^O^
pi_142451571
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wat heeft het dan voor nut om de winst te registeren _O- Klopt ook lekker dan ^O^
Prijzenkast.

En eeuwige glorie in dit topique.
pi_142451575
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Goed voor de clubgeschiedenis :P.
pi_142451591
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Goed voor de clubgeschiedenis :P.
Die dan dus niet klopt _O-

oh ja en :

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 09:07 schreef Fylax het volgende:
Als iemand zin heeft om ongeveer 3GB door te sturen :@
koop voor een tientje dat spel gewoon :')
pi_142451609
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef Ciscus het volgende:

[..]

RustCohle heeft zijn selectie klaar, maar doet lastig. Komt verder nog 1 nieuw team bij en daarna gaat het gebeuren, yihaaa
Lastig? Kom nou zeg. :P als ik Kaka voor 5k-6k pw kan krijgen, dan is dat toch een goed reden om even tegen te stribbelen. :P
pi_142451620
Sejt,

Klein dingetje wat mij nog opviel.

De extra clubs in FOK! 2 lijken niet hun 'normale' bezetting te halen.

Celtic zit bijv. tussen de 15-20k toeschouwers en America (stadion 100.000+) tussen de 10-15k.
Lijkt mij wat weinig.

Hoe dat komt en hoe je dat wijzigt zal wel lastig worden.

Ik stel trouwens voor om de club met de laagste toeschouwers aantallen er uit te gooien. (vervallen plaatsen door nieuwe spelers)
pi_142451640
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:14 schreef stalybridge het volgende:
Sejt,

Celtic zit bijv. tussen de 15-20k toeschouwers en America (stadion 100.000+) tussen de 10-15k.
Lijkt mij wat weinig.

Ik stel trouwens voor om de club met de laagste toeschouwers aantallen er uit te gooien. (vervallen plaatsen door nieuwe spelers)
Celtic boeit niet gaat alleen om de Fokkers! Andere clubs zijn toch maar opvulling :P.
pi_142451669
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 10:08 schreef Swaytje het volgende:
De titelstrijd wordt in stijl beslist, en onze nieuwe kampioen is nu officieel FC Schnitzeljungs '45! Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Hahaaaaaaaaaaaa _O_
pi_142451674
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Die dan dus niet klopt _O-

oh ja en :

[..]

koop voor een tientje dat spel gewoon :')
Net alsof dat doorsturen überhaupt zou werken :') en FM niet kopen voor deze prijs zou echt schandalig zijn als je het gewoon gaat spelen
pi_142451684
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:15 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Celtic boeit niet gaat alleen om de Fokkers! Andere clubs zijn toch maar opvulling :P.
Tegenstand (zeker op de lange termijn) maakt het wel leuker. Anders strijd je maar met 6-7 spelers om het kampioenschap in 2 op den duur.
pi_142451688
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:16 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hahaaaaaaaaaaaa _O_
Trauma's ;(
pi_142451699
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:16 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Net alsof dat doorsturen überhaupt zou werken :') en FM niet kopen voor deze prijs zou echt schandalig zijn als je het gewoon gaat spelen
Kan sowieso slecht tegen dat gezever als het over een illegale versie gaat, gewoon kopen en zeker voor dat 10tje.
pi_142451701
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:16 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Trauma's ;(
Koekenbakker!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 18:19:38 #139
398369 YouriNL
'Eeuwige faler' - Um
pi_142451761
Je haalt je geld er echt wel uit hoor. :)

Iemand in voor een 'Hall of Fame' op de Fokland wikipedia pagina?
pi_142451791
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 10:15 schreef Swaytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoerige Fucking Nel _O_
pi_142451924
quote:
Kom op dan!

Als je denkt dat je te weinig tijd heb, vraag hulp.

Er zijn nog wel mensen met schaduwlijsten. Namen verzinnen, zijn ook veel deelnemers voor in.

Je kan het voor 20:00 nog makkelijk redden.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 18:26:40 #142
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142451927
quote:
Je kunt nog een team maken, heb je vragen helpen we je daarbij!
pi_142451950
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:19 schreef YouriNL het volgende:
Je haalt je geld er echt wel uit hoor. :)

Iemand in voor een 'Hall of Fame' op de Fokland wikipedia pagina?
De eerste Fok! Divisie en Supercup winnaar:

De eerste Fok! Cup winaar:
pi_142451961
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:26 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Je kunt nog een team maken, heb je vragen helpen we je daarbij!
We hadden hetzelfde idee
pi_142452010
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:27 schreef Hermanna het volgende:

[..]

De eerste Fok! Divisie en Supercup winnaar:

[ afbeelding ]

De eerste Fok! Cup winaar:
[ afbeelding ]
De jaartallen moeten wel 2 jaar terug. Anders krijg je overlap!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 18:29:48 #146
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142452016
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:27 schreef stalybridge het volgende:

[..]

We hadden hetzelfde idee
Ik roep dat heel hard, maar ik ben eigenlijk zo een keer weg. Even een stuk wielrennen! :7

Ik hoop dat jullie afhaalchinees bij willen staan!?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 18:30:33 #147
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142452037
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:29 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Ik roep dat heel hard, maar ik ben eigenlijk zo een keer weg. Even een stuk wielrennen! :7

Veel succes/plezier Hobbel_Rob.
Ik denk dat onze FOK! Als Club community nieuwe kandidaten wel wilt bijstaan.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 18:32:02 #148
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142452078
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:30 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Veel succes/plezier Hobbel_Rob.
Ik denk dat onze FOK! Als Club community nieuwe kandidaten wel wilt bijstaan.
met dit weer is het vooral succes! :P Ik moet vanmezelf gaan anders kan ik over 2 weken nooit op de fiets richting de ardennen! w/
pi_142452094
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:29 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Wielrennen???????

vrijdag 18 juli 2014 @ 18:34:26 #150
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142452144
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:32 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Wielrennen???????

[ afbeelding ]
Discipline, weer is geen reden om te verzaken. Die mannen in de tour fietsen de hele dag, dan kan ik ook best 2,5 uur fietsen!
pi_142452201
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:34 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Discipline, weer is geen reden om te verzaken. Die mannen in de tour fietsen de hele dag, dan kan ik ook best 2,5 uur fietsen!
Profwielrenners zijn dan ook behoorlijk gek. Die rijden soms door met gebroken ledematen. (incl. bovenbenen).

Maar respect hoor!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 18:45:02 #152
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142452432
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:14 schreef stalybridge het volgende:
Sejt,

Lijkt mij wat weinig.

Dat kan ik niet echt wijzigen. Die aantallen worden bepaald door verschillende dingen, zoals stadiongrootte, aantal mensen beschikbaar (stad, omgeving), reputatie, ticket prijzen, etc.
Ik vind de balans met de teams in de 2e divisie juist goed. Dat wil ik niet omgooien puur om een paar lage supportersaantallen van de AI clubs.
I love my mispoken words.
pi_142452443
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:34 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Haha ik ben net ook een rondje geweest, heb het bij 5 kwartier fietsen gehouden.. Wat een hitte!
pi_142452509
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:45 schreef Sejt het volgende:

[..]

Dat kan ik niet echt wijzigen. Die aantallen worden bepaald door verschillende dingen, zoals stadiongrootte, aantal mensen beschikbaar (stad, omgeving), reputatie, ticket prijzen, etc.
Ik vind de balans met de teams in de 2e divisie juist goed. Dat wil ik niet omgooien puur om een paar lage supportersaantallen van de AI clubs.
Uiteraard prima.

Het viel mij alleen op. Ik dacht misschien gaat de balans op de lange termijn eruit.

Edit: want ik zie dit wel aardig lang doorlopen.
pi_142452692
het zal vast wel ergens staan maar er is zoveel gepost dat ik het niet kan vinden.

wanneer begint het nieuwe spel?
pi_142452730
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:52 schreef 44rdbei het volgende:
het zal vast wel ergens staan maar er is zoveel gepost dat ik het niet kan vinden.

wanneer begint het nieuwe spel?
Ligt aan de database master Sejt
pi_142452740
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:53 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Ligt aan de database master Sejt
En de nieuwe spelers :P.
pi_142452765
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:54 schreef Hermanna het volgende:

[..]

En de nieuwe spelers :P.
Die hebben nog ruim een uur.
pi_142452787
oh staat nog niet vast dus, zal dan regelmatig even checken.

Ik hoop echt dat ik degradatie weer kan ontlopen...
pi_142452793
Moest ik nog iemand een excel lijst geven?

Budget bijna op, beter dat de rest aangevuld wordt met jeugd, ik heb ook al zo veel opvulling gekozen _O-
pi_142452796
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:55 schreef Lhyanna het volgende:

Budget bijna op, beter dat de rest aangevuld wordt met jeugd, ik heb ook al zo veel opvulling gekozen _O-
Post je team is :P

quote:
Je hebt nog een uur.
pi_142452938
quote:
Gratis tip: Bram van Polen is nog beschikbaar.
#superniger2020
pi_142452944
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:55 schreef Lhyanna het volgende:

Als je team definitief is, kan je het formulier. En de spelers het liefst in excel naar mij sturen om te laten controleren en dan stuur ik het door. Stuur ik je logo meteen mee. Of heb je een nieuwe?

antisankari@mail.com

Je kan de bestandjes ook uploaden en mij de links dm'en
pi_142452960
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:55 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Post je team is :P

[..]

Je hebt nog een uur.
Vooruit dan, omdat je het zo lief vraagt.

SPOILER
FF snel de salarissen uitzoeken, maar dat is ook zo gepiept
pi_142453068
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:01 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

SPOILER
Heb je de prijzen wel x1,5 gedaan :P?
pi_142453086
Ja, blijf onder de 100M of zonder de factor onder de 66,67M
pi_142453142
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:05 schreef Lhyanna het volgende:
^O^
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:08:31 #168
398369 YouriNL
'Eeuwige faler' - Um
pi_142453187
quote:

[..]

SPOILER
Ziet er netjes uit!
pi_142453198
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:05 schreef Lhyanna het volgende:
Ik denk dat je het lastig krijgt met deze selectie.

Maar wel een goed verdedigend blok. CB en DMC's

Maar er zijn vreemdere dingen gebeurd vorige ronde! Umbria bijv 2 seizoenen kansloos terwijl die wel een goede selectie had.
pi_142453239
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:08 schreef YouriNL het volgende:

[..]

Ziet er netjes uit!
Mooi, allerlei andere meningen. Is ook het leuke van FM en FOK! als club.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 juli 2014 @ 19:10:25 #171
Rawr
pi_142453261
Was Demouge niet al gekozen?
pi_142453272
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:08 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Maar er zijn vreemdere dingen gebeurd vorige ronde! Umbria bijv 2 seizoenen kansloos terwijl die wel een goede selectie had.
Denk inderdaad dat het wel goed komt. Moet El Shaarawy alleen niet geblesseerd raken, dan is je team wel echt gelijk een stuk minder.
pi_142453308
Gelukkig hebben we nu transferperiodes zodat spelers niet gelijk je club verlaten :P.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:11:53 #174
398369 YouriNL
'Eeuwige faler' - Um
pi_142453327
quote:

[..]

Leuke is dat het nu weer totaal anders kan lopen, FM is enorm onvoorspelbaar.
pi_142453332
quote:

[..]

SPOILER
Leuk team. Demouge en El Shaarawy samen voorin, ben benieuwd :-)
pi_142453385
quote:

[..]

Gewoon goed verdedigen en hopen op weinig blessures, daar gok ik op. Anders ben ik echt de sjaak.
Kan denk ik 10 plaatsen in de ranglijst schelen (Of Demouge wordt ineens topscoorder, kan ook!)
pi_142453539
Dr was trouwens nog niemand van Roda gekozen, iig ik kon ze niet vinden

... Al ben ik wel vergeten om de lijst te checken met de lijst van RustCohle....
(muhahahah, we hebben niet eens een speler uit hetzelfde team. Wat een mazzel)
pi_142453549
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef YouriNL het volgende:

[..]

11 teen 11.
Bal is rond.
#superniger2020
pi_142453557
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef YouriNL het volgende:

[..]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoewel Stalyburg wel ongeveer hetzelfde mag gaan.
pi_142453680
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:18 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoewel Stalyburg wel ongeveer hetzelfde mag gaan.
de schnitzelboys mogen ook het zelfde doen :P
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:21:39 #181
398369 YouriNL
'Eeuwige faler' - Um
pi_142453687
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:17 schreef superniger het volgende:

[..]

11 teen 11.
Bal is rond.
Johan 2.0
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:21:46 #182
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142453691
RustCohle's club is ondertussen aangemaakt. Ik wacht nog op zijn logo.
Colo Colo is de 1e club uit de 2e divisie die is vervangen.
pi_142453748
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:21 schreef Sejt het volgende:
Rip Colo Colo, bedankt voor de mooie momenten :'(
pi_142453761
Wat heb ik gemist?
(she/her)
pi_142453787
Godver toch dik 450k salaris per week xD
pi_142453796
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef Roceco het volgende:

[..]

Rip Colo Colo, bedankt voor de mooie momenten :'(
Op een 1 of andere manier vind ik het jammer dat die eruit is. Weet niet waarom!
pi_142453834
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:25 schreef Lhyanna het volgende:
Echt fantastisch.
#superniger2020
pi_142453860
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:25 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Op een 1 of andere manier vind ik het jammer dat die eruit is. Weet niet waarom!
Ze waren al niet veel waard.

pi_142453908
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:27 schreef superniger het volgende:

[..]

Echt fantastisch.
_O-
pi_142453919
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:28 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Ze waren al niet veel waard.

[ afbeelding ]
mooi logo
#superniger2020
pi_142453935
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:25 schreef Lhyanna het volgende:
Je moet wel je formulier nog even doorsturen!

Of heb je hem naar gmail gestuurd?
pi_142453962
Ik stuur hem nu op naar die fokalsclub gmail

Of moet ie ergens anders heen?

Edit: En het shirt, moet ik dat gelijk meesturen of?(En in welk bestand format?
pi_142453987
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:29 schreef superniger het volgende:

[..]

mooi logo
Ja, vind ik ook.

Gebruik ik voor mijn volgende club. Fc Fucking Langharig tuig. Bijnaam: El Kak Chique
pi_142453989
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:21 schreef Sejt het volgende:
Doe ook maar Cruz Blauw want die is ook niet veel waard.
pi_142454038
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:31 schreef Lhyanna het volgende:
Ik stuur hem nu op naar die fokalsclub gmail

Of moet ie ergens anders heen?

Edit: En het shirt, moet ik dat gelijk meesturen of?(En in welk bestand format?
Gmail is goed!

Shirt, weet ik niet. Die heb ik zelf alleen omschreven
pi_142454081
Dan is het nu als het goed is klaar :p
pi_142454179

Ook het team van Lhyanna heeft een logo!
pi_142454183
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef Lhyanna het volgende:
Mooi, dan hebben we nu twee clubs extra want ik verwacht niet nog een Chinese club (ib4 ADO Den Haag) toe te voegen nu.

Kan je jouw logo van het forum halen en dan opsturen naar Sejt? Dan is het helemaal rond!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:39:01 #199
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142454201
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef Lhyanna het volgende:
Ontvangen inderdaad.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 juli 2014 @ 19:39:06 #200
Rawr
pi_142454205
Nog 20 minuten te gaan :P
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:39:44 #201
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142454227
Had RustCohle al een logo gemaakt / gepost / gestuurd?
pi_142454231
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Mooi, dan hebben we nu twee clubs extra want ik verwacht niet nog een Chinese club (ib4 ADO Den Haag) toe te voegen nu.

Kan je jouw logo van het forum halen en dan opsturen naar Sejt? Dan is het helemaal rond!
Siebej heeft als het goed is mijn logo verstuurd? (THANKS trouwens)
pi_142454260
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]

Ook het team van Lhyanna heeft een logo!
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Siebej heeft als het goed is mijn logo verstuurd? (THANKS trouwens)
Hij is mooi!
pi_142454302
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef Sejt het volgende:
Had RustCohle al een logo gemaakt / gepost / gestuurd?
Wel gepost!

Ik probeer hem wel even terug te zoeken
pi_142454339
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:44:01 #206
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142454394
Top, bedankt SiebeJ en stalybridge.
pi_142454495
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:44 schreef Sejt het volgende:
Top, bedankt SiebeJ en stalybridge.
Hoe ver ben je ermee Sejt? :)
(Niet om te pushen of wat dan ook, just curious ;))
pi_142454553
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:46 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Stiekem wel :@
(she/her)
pi_142454557
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef Roceco het volgende:

[..]

Moet je nu bliksemsnel een team gaan samenstellen.
ben nu zeker al te laat? :P
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:48:31 #210
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142454562
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:46 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Lhyanna aan het invoeren nu.
Daarna nog even een snelle test en dan kan de game gestart worden. (door iemand die wil hosten, ik ben gaar)

Zal nog een klein uurtje duren, schat ik.
pi_142454570
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:48 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Ik vrees van wel :P ^Tenzij je het in een uurtje weet te flikken, maar dat lijkt me sterk.
pi_142454628
quote:

[..]

Vul snel alles random in en kies 2 topspelers van 30 miljoen elk en de rest laat je door de computer aanmaken :P Vidal en Pogba die doen het wel voor het team.
pi_142454667
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:49 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Vul snel alles random in en kies 2 topspelers van 30 miljoen elk en de rest laat je door de computer aanmaken :P Vidal en Pogba die doen het wel voor het team.
Dat zou nog kunnen ja!
pi_142454735
quote:

[..]

Ja, te laat natuurlijk.

Hoewel ik wel om te kopen ben voor hulp. Maar dan moet je manager wel stalybridge heten, voornaam mag je zelf verzinnen. LOL
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:53:41 #215
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142454756
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:53 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Ja, te laat natuurlijk.

Hoewel ik wel om te kopen ben voor hulp. Maar dan moet je manager wel stalybridge heten, voornaam mag je zelf verzinnen. LOL
Gerard-Joling stalybridge
pi_142454762
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:53 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Gerard-Joling stalybridge
Auw! LOL
pi_142454973
Siem van der Meer
Lex Immers
Ruud Vormer
Jermain Lens
Kolbein Sighorsson
Aron Johannsson
Quincy Promes
Patrice Evra
Erik Lamela

Hier heb je je team :P
pi_142455008
Ik wil iedereen bedanken dat ik nog de kans krijg om mee te doen! :)
pi_142455046
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:00 schreef RustCohle het volgende:
Ik wil iedereen bedanken dat ik nog de kans krijg om mee te doen! :)
Geen dank O+
(she/her)
pi_142455049
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:59 schreef Hermanna het volgende:
Siem van der Meer
Lex Immers
Ruud Vormer
Jermain Lens
Kolbein Sighorsson
Aron Johannsson
Quincy Promes
Patrice Evra
Erik Lamela

FC Illuminati (aka De FIFA), want als dit het goed doet, is het doorgestoken kaart
pi_142455130
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:01 schreef stalybridge het volgende:

[..]

FC Illuminati (aka De FIFA), want als dit het goed doet, is het doorgestoken kaart
Gewoon volop in de aanval spelen met deze knullen. 3-2-5
pi_142455131
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:01 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Oeh, dat wordt een mooi clash met de Orde van de Tempeliers :P
pi_142455157
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:05 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Oeh, dat wordt een mooi clash met de Orde van de Tempeliers :P
Zat ik ook al aan te denken.
pi_142455189
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:06 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Zat ik ook al aan te denken.
pi_142455236
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:59 schreef Hermanna het volgende:
Siem van der Meer
Lex Immers
Ruud Vormer
Jermain Lens
Kolbein Sighorsson
Aron Johannsson
Quincy Promes
Patrice Evra
Erik Lamela

Bram van Polen ben je vergeten.
#superniger2020
pi_142455382
Logo!

Wie paint er even een bal in het midden.

pi_142455407
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:13 schreef stalybridge het volgende:
Logo!

[ afbeelding ]
Dit begint meer op het gezamelijke team te lijken :P Afhaalchinees is er alweer vandoor.
pi_142455460
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:14 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Dit begint meer op het gezamelijke team te lijken :P Afhaalchinees is er alweer vandoor.
Dan wil ik de spelerslijst nog even bekijken! Want dan kunnen nog best leuke spelers bij!
pi_142455590
quote:
Logo!

[ afbeelding ]
is dit serieus?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 20:20:27 #230
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142455610
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:19 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

is dit serieus?
stalybridge is eigenlijk de Illuminati.
pi_142455620
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:19 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

is dit serieus?
Alle Fok! als spelers in het All-Star team. Korea United, Noord en Zuid gecombineerd.
pi_142455659
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik dacht jij maakt die logo's zelf
pi_142455661
ik heb denk ik een belangrijk deel van dit topic gemist.
pi_142455677
Hoe kom je dr bij?
pi_142455694
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:20 schreef Sejt het volgende:

[..]

stalybridge is eigenlijk de Illuminati.
Haha,

Ik had vorige ronde eigenlijk ook al het 1e jaar kampioen kunnen worden, maar dat valt te veel op.

Ja, zo rollen we.
pi_142455742
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Oh ik dacht jij maakt die logo's zelf
Nee joh, ik kan niets.

Behalve manipuleren!
pi_142455759
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:23 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Nee joh, ik kan niets.

Behalve manipuleren!
Dat is ook een leuke eigenschap
pi_142455820
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat is ook een leuke eigenschap
Pas nou op, ik manipuleer je de kant op dat ik niets kan.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 20:29:29 #239
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142455931
De nieuwe teams! Welkom!

pi_142455969
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:29 schreef Sejt het volgende:
De nieuwe teams! Welkom!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
He dat is die gast uit....ow wacht dat weten jullie natuurlijk al.
pi_142455976
quote:
Logo!

[ afbeelding ]
Is dit ook goed?

vrijdag 18 juli 2014 @ 20:32:59 #242
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142456065
Ondertussen draai ik even de laatste test voor de transferwindows. Ik verwacht over max. 30min klaar te zijn.
Wie kan er dan hosten?
pi_142456076
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:30 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Is dit ook goed?

[ afbeelding ]
Veel mooier, maar dat zie je niet in het spel.

Ik vind 1 van de beste logo's van Koekenbakkers want die zie je altijd meteen!.

In de overzichten met grote logo's zijn er andere veel mooier!
pi_142456095
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:32 schreef Sejt het volgende:
Ondertussen draai ik even de laatste test voor de transferwindows. Ik verwacht over max. 30min klaar te zijn.
Wie kan er dan hosten?
Ik kan hosten! :)
pi_142456101
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:34 schreef Super-B het volgende:

[..]

Ik kan hosten!
Held _O_
(she/her)
pi_142456111
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:34 schreef Super-B het volgende:

[..]

Ik kan hosten!
Riemen vast...
:P
pi_142456136
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:33 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Veel mooier, maar dat zie je niet in het spel.

Ik vind 1 van de beste logo's van Koekenbakkers want die zie je altijd meteen!.

In de overzichten met grote logo's zijn er andere veel mooier!
Die van RTL blijft het geniaalst _O-
pi_142456139
Ik kan ook eventueel hosten
pi_142456151
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef Jorwol het volgende:

[..]

smaken verschillen denk ik.
pi_142456156
quote:

[..]

Ja maar, Joling!
pi_142456164
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:34 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Riemen vast...
:P
_O-
pi_142456182
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:14 schreef Hermanna het volgende:

[..]

:(

Ik heb niet echt de tijd verder, ga maar zonder mij. Het idee is wel leuk!
pi_142456195
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef stalybridge het volgende:
Sejt, heeft een

[..]

Ja maar, Joling!
Die death stare van Joling is altijd zo bizar naast zo'n speler, past wel echt mooi in de FOK! als...-reeks
pi_142456197
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:30 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Is dit ook goed?

[ afbeelding ]
Kan je voor mij ook niet een mooie maken :@ :@
  vrijdag 18 juli 2014 @ 20:37:17 #255
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142456219
quote:

[..]

Zeker weten, met Joling als manager en Albert Verlinde als technisch directeur. _O-
pi_142456230
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kan je voor mij ook niet een mooie maken :@ :@
Het spel gaat zo starten he.
pi_142456248
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:37 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Ach nog sowieso iets meer als 30 min :P
pi_142456275
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:37 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Logo's kan je altijd later toevoegen, dat maakt niet uit
pi_142456277
Fok! United gaat er tegenaan.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 20:39:28 #260
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142456305
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:38 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ _O-
pi_142456320
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:36 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

:(

Ik heb niet echt de tijd verder, ga maar zonder mij. Het idee is wel leuk!
Hé Afhaalchinees, normaal hoef ik nooit zo lang te wachten!
pi_142456357
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Zeker weten, met Joling als manager en Albert Verlinde als technisch directeur. _O-
Ik vind het jammer dat er een stuk van het hoofd van Joling mist, dat maakt het niet af ;)
pi_142456374
Niet je eigen logo maken. :')
#superniger2020
pi_142456393
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:38 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha _O-
pi_142456397
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:40 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat er een stuk van het hoofd van Joling mist, dat maakt het niet af ;)
Ik ben blij dat niet alles onder Joling zijn hoofd er op staat
pi_142456406
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:39 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Hé Afhaalchinees, normaal hoef ik nooit zo lang te wachten!
Ja NORMAAL BEL JE OOK GEWOON
pi_142456412
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:41 schreef superniger het volgende:
Niet je eigen logo maken. :')
Niet het logo van een obscure Zuid-Engelse reddingsbrigade kopiëren omdat je te lui bent :')
pi_142456436
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:42 schreef Roceco het volgende:

[..]

Niet het logo van een obscure Zuid-Engelse reddingsbrigade kopiëren :')
_O-
pi_142456471
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:42 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

_O-
je Ui laten maken door de UI-Politie.

Hij is wel mooi trouwens
  vrijdag 18 juli 2014 @ 20:43:47 #270
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142456479
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:42 schreef Roceco het volgende:

[..]

Niet het logo van een obscure Zuid-Engelse reddingsbrigade kopiëren omdat je te lui bent :')
_O-
pi_142456506
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:43 schreef stalybridge het volgende:

[..]

je Ui laten maken door de UI-Politie.

Hij is wel mooi trouwens
kut betrapt. ;(

logo heb ik wel zelf gemaakt.
pi_142456522
Ik heb trouwens elke keer als ik een post voorbij zie komen van Anglerfish FC het idee dat er een soort van rat voorbij kruipt. Maar als ik beter kijk, blijkt het toch een vis te zijn :P
pi_142456543
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

kut betrapt. ;(

logo heb ik wel zelf gemaakt.
Illuminati, vriend!
pi_142456610
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:45 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Illuminati, vriend!
dat blijkt inderdaad.
kan ik weer een nieuwe UI gaan maken.
pi_142456641
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:45 schreef SiebeJ het volgende:
Ik heb trouwens elke keer als ik een post voorbij zie komen van Anglerfish FC het idee dat er een soort van rat voorbij kruipt. Maar als ik beter kijk, blijkt het toch een vis te zijn :P
What has been seen, ...
pi_142456655
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:48 schreef stalybridge het volgende:

[..]

What has been seen, ...
Alstje ;)
pi_142456676
Die Anglerfish ratten waren eindelijk gedegradeerd, kunnen we weer opnieuw beginnen :r
pi_142456719
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:49 schreef Roceco het volgende:
Die Anglerfish ratten waren eindelijk gedregradeerd, kunnen we weer opnieuw beginnen :r
Lol

Misschien schoppen ze wel kont, dit keer!
pi_142456842
Tijd om te starten?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 20:55:29 #280
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142456913
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:53 schreef Hermanna het volgende:
Tijd om te starten?
Test succesfull.

Ik ga de game starten en direct uploaden.
pi_142456933
Succes dan allemaal!
pi_142456957
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:53 schreef Hermanna het volgende:
Tijd om te starten?
Nee joh, eerst de gemoederen wat op laten lopen. Heb je nog niet wat rivalen die je wilt beledigen?

Nu is je kans!
pi_142456961
Hopelijk doe ik het nu weer zo goed ;(
pi_142456965
Op naar de volgende (of eigenlijk zelfde) titel!
pi_142456990
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:56 schreef Swaytje het volgende:
Op naar de volgende (of eigenlijk zelfde) titel!
Zou ik knap vinden!
pi_142456994
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hopelijk doe ik het nu weer zo goed ;(
De wraak van de koekenbakkers zal doet zijn :(
pi_142457007
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:57 schreef Jorwol het volgende:

[..]

DOETE WRAAK!
pi_142457027
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:57 schreef Swaytje het volgende:

[..]

DOETE WRAAK!
pi_142457029
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:57 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Mag het hopen van niet :D 1ste seizoen wil ik gewoon naar divisie 1, en daar hoef ik niet meteen kampioen te worden hoor _O-
pi_142457037
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:56 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Nee joh, eerst de gemoederen wat op laten lopen. Heb je nog niet wat rivalen die je wilt beledigen?

Nu is je kans!
Goed idee!

Waarom is dit eigenlijk niet het logo van FC Odin?

pi_142457070
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:57 schreef Swaytje het volgende:

[..]

DOETE WRAAK!
Kak :D :'(
pi_142457071
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:58 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Goed idee!

Waarom is dit eigenlijk niet het logo van FC Odin?

[ afbeelding ]
Ik dacht dat het wel het logo was! Gaydin all the way!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 20:59:55 #293
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142457076
Die goalkeeping coaches zijn nog niet helemaal verdwenen. Alle personen zijn verwijderd, maar jeugdteams blijven soms goalkeeping coaches krijgen.
Maar het lijkt alsof ze weer normale spelers worden zodra ze promoveren tot 1e team speler.
pi_142457090
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:59 schreef Sejt het volgende:
Die goalkeeping coaches zijn nog niet helemaal verdwenen. Alle personen zijn verwijderd, maar jeugdteams blijven soms goalkeeping coaches krijgen.
Maar het lijkt alsof ze weer normale spelers worden zodra ze promoveren tot 1e team speler.
Kunnen we dat niet ff proberen te fixen? Anders hebben ze weer van die kut namen _O-
  vrijdag 18 juli 2014 @ 21:00:47 #295
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142457109
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kunnen we dat niet ff proberen te fixen? Anders hebben ze weer van die kut namen _O-
Wat denk je dat ik de afgelopen uren heb gedaan? ;)
pi_142457186
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Laat gaan joh, komt wel goed.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 21:03:01 #297
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142457196
Nu ziet het er goed uit:

Maar kan zijn dat er langzaam weer coaches komen - maar voor zover ik kan zien, heeft het geen impact op ons spel.
pi_142457199
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:00 schreef Sejt het volgende:

[..]

Jaja, je hebt het zwaar!

Wij zitten hier hardcore af te kicken man!
pi_142457223
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:00 schreef Sejt het volgende:

[..]

haha ja oke, maar niet dat we weer overnieuw beginnen dan vanwege dat :P
pi_142457253
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:03 schreef Sejt het volgende:
Nu ziet het er goed uit:

[ afbeelding ]

Maar kan zijn dat er langzaam weer coaches komen - maar voor zover ik kan zien, heeft het geen impact op ons spel.
Nice! Well done sir!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 21:04:37 #301
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142457259
Ik ben benieuwd of Dubakunoord weer Europees voetbal haalt. In een simulatie die ik zelf deed gingen de meeste spelers transfervrij de deur uit. :') Regi, jij luie Surinamer. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')