Daar is hooguit op te zien/horen dat het vliegtuig het prima deed tot aan de raketinslag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Die doos gaat naar Moskou, dus die zien we nooit meer terug...
Staat wrs onder de Australiërs, daar woonde hij volgens eerder bericht over deze persoon.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.haaretz.com/news/world/.premium-1.605941
Rusland wil de zwarte dozen niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Die doos gaat naar Moskou, dus die zien we nooit meer terug...
SPOILER: VoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk niet, als er geen begeleiding komt van NATO zou ik echt niet naar dat gebied gaan.quote:
"Ik heb een pooootje met vet,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:14 schreef ikbenrond het volgende:
Ze hebben de zwarte doos gevonden, betekent dat dat ze kunnen achterhalen wat er is gebeurd? Door opnames uit de cockpit of de cabine te beluisteren ofzo? Iemand zal vast wel iets gezegd hebben..
Klopt. Er zijn 2 recorders. Een voicerecorder en een datarecorder. Beiden houden alle gegevens gedurende de gehele vlucht bij. De datarecorder houdt ook data bij mbt stroomvoorziening, luchtdruk, hoogte, toeren, hoeveel motoren er draaiden, eventuele foutmeldingen etc.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:14 schreef ikbenrond het volgende:
Ze hebben de zwarte doos gevonden, betekent dat dat ze kunnen achterhalen wat er is gebeurd? Door opnames uit de cockpit of de cabine te beluisteren ofzo? Iemand zal vast wel iets gezegd hebben..
Daar heb je toch de VS voor nodig met hun satellietbeelden / Dronesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:15 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Er zal vast wel uitkomen dat ze geraakt zijn door een raket, maar dan weet je nog niet wie hem afgeschoten heeft.
Ik zou daar voor geen goud heen willen al zat mijn hele familie in dat vliegtuig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben evengoed benieuwd hoe ze dat voor zich zien, begeleiding door Blauw Helmen? Vertrouwen op het woord van de mensen die op de eerste plaats dat ding uit de lucht geschoten hebben? Lijkt me niet echt een hele makkelijke operatie om honderden nabestaande in een van de meeste onstabiele regio's te krijgen.
Wat is de eigen pagina? Even rapporteren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef MaxMark het volgende:
Serieus hè.. Er is dus iemand op Facebook profielen/pagina's aan het maken van alle namen van de passagierslijst die tot nog toe bekend zijn. Op deze profielen zetten ze dan een link naar een eigen pagina die ze willen spammen. Zum kotsen
Dat je daar ook de tijd voor neemtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef MaxMark het volgende:
Serieus hè.. Er is dus iemand op Facebook profielen/pagina's aan het maken van alle namen van de passagierslijst die tot nog toe bekend zijn. Op deze profielen zetten ze dan een link naar een eigen pagina die ze willen spammen. Zum kotsen
Die weten het ook al.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar heb je toch de VS voor nodig met hun satellietbeelden / Drones
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"Ik heb een pooootje met vet,
Al op de taaaafel gezet.
Ik heb een potje potje potje potje ve-e-et,
Al op de taaaafel gezet.
Dit is het twaalfhonderdnegenenveertigste couplet"
Of dat 5 min van te voren de stemmen opeens een Russisch accent hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Daar is hooguit op te zien/horen dat het vliegtuig het prima deed tot aan de raketinslag.
bron¿quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het allang bevestigd dat het een raketinslag betreft.
Zoveel mogelijk likes verzamelen en dan de pagina verpatsen aan adverteerders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef MaxMark het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is de eigen pagina? Even rapporteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef MaxMark het volgende:
Serieus hè.. Er is dus iemand op Facebook profielen/pagina's aan het maken van alle namen van de passagierslijst die tot nog toe bekend zijn. Op deze profielen zetten ze dan een link naar een eigen pagina die ze willen spammen. Zum kotsenSPOILER: VoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat doe je daar dan ook?
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
Zooo, die vogel vliegt hoog zeg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:14 schreef ikbenrond het volgende:
Dan zijn we eruit, het waren Palastijnse zelfmoordterroristen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef Nibb-it het volgende:
Israeli citizen among 298 killed on downed Malaysian plane - http://www.timesofisrael.(...)ned-malaysian-plane/
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef MaxMark het volgende:
Serieus hè.. Er is dus iemand op Facebook profielen/pagina's aan het maken van alle namen van de passagierslijst die tot nog toe bekend zijn. Op deze profielen zetten ze dan een link naar een eigen pagina die ze willen spammen. Zum kotsenWTF? Ik weet dat we veel SBS tokkievolk hebben hier, maar dat het al zo ziek is....SPOILER: VoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ik verwacht niet dat er gezegd is "kijk uit voor die raket die die pro-Russische rebellen zojuist op ons hebben afgev..."
wat een baas die rechterquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:17 schreef Osiris024 het volgende:
Alles komt goed, deze man gaat het oplossen![]()
[ afbeelding ]
Het vliegtuig was op dat moment overboekt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef Caland het volgende:
Hoe kunnen er onbekende doden zijn. Er is een vluchtlijst en niemand heeft de ramp overleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |