Graag..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik even een paar keer tot Allah bidden?
Blij dat ik niet in Limburg woonquote:
Suicide pact? Suicide pact!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij dat doet doe ik het ook.
Is het glas ijskoud of het water ijskoud?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf stil zitten en geniet van een ijskoud glas water
Greipel geeft een rondjequote:
Onderweg nog even ravitaillering bij de koeienstal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga maar maximaal een uurtje hoor.
Ze hebben toch geen kans meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elkaar nu al kapot rijden
Topshow
Van wie zou bovenstaande quote zijn?quote:En dan heb je nog het gevaar van de cola-douche. Een natuurkunde-experiment, maar dan tijdens een wielerkoers. Want wat gebeurt er als je cola in een bidon doet zonder het tuitje open te laten en je gaat er minutenlang mee over hobbels en bobbels racen? Dan ontploft-ie. Rij je de rest van de dag rond als een gesmolten Calippo Cola.
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 14:49:51Over de waterdragers en een Calippo Cola. Column AD: http://t.co/ABd3WkCdrR reageer retweet
Pas op of ik rapporteer dit topic als er nog meer Zonneveld tweets geplaatst worden!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Om de tijd te doden.twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 14:49:51Over de waterdragers en een Calippo Cola. Column AD: http://t.co/ABd3WkCdrR reageer retweet
Ik gok Thijsquote:
ga je niet de beachboy uithangen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga maar maximaal een uurtje hoor.
Coquard reed laatst al voor Euskaltel volgens Herbert.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Iemand vroeg toch om de nieuwe Euskaltel? Als je Coquard even wegdenkt kom je een heel eind.
Gelukkig is het allemaal cleanquote:
Het nieuwe wielrenner doet niet aan schema's volgenquote:
quote:
Wat zegt zo'n schema nou? Straks staan ze allemaal stil op de berg.quote:
De Palaquit begint over enkele kilometersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe laat wordt het ongeveer spannend, in het nieuwe schema? Dan weet ik of ik nog ff een rondje kan gaan hardlopen
Ik vroeg hoe laat t spannend zou worden. Op die berg verwacht ik nog niet veel vuurwerk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Palaquit begint over enkele kilometers
Valt niet te zeggen. Geen idee hoe lang ze die over stoeven. En ik verwacht daar met deze situatie juist best wat vuurwerkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe laat t spannend zou worden. Op die berg verwacht ik nog niet veel vuurwerk.
Dat tweede, ze verwachtten een gemiddelde van 38km/uur. Dan is het logisch dat je nu voor het snelste tijdschema ligt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef -0- het volgende:
Hoe worden die schema´s eigenlijk gebaard? Op de verwachte snelheid tot het punt van het schema of op de verwachte gemiddelde snelheid over de hele etappe. Dan is het natuurlijk logisch dat ze flink voor lopen.
Waarom maken ze geen fatsoenlijk schema dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die schema's zijn voor bergritten niet echt te vertrouwen. Gaan uit van een constante gemiddelde snelheid. Het gemiddelde gaat straks natuurlijk nog flink zakken
Voor chamrousse hebben ze straks nog wel een uurtje nodig en niet 17/40.
quote:Richie Porte will ride down from col de Porte...
The upcoming col de Palaquit is unprecedented on the road of the Tour de France but the downhill is the road of the col de Porte – nothing to do with current runner up Richie Porte… Col de Porte has been 18 times on the route of the Tour de France, as far back as in 1907 (Emile Georget first at the top) but its downhill became famous during the 1977 Critérium du Dauphiné when Bernard Hinault went off the cliff, was about to pull out, went back on his bike with the help of DS Cyrille Guimard and eventually won at La Bastille in Grenoble.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kadri gelooft het wel heb ik het idee
Lijkt me sterk ja. Ik zag nummer 87 en Dumoulin.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef DecoAoreste het volgende:
De Belgen denken Peraud bij de gelosten gezien te hebben. Ik heb zo mijn twijfels.
Zou erg vroeg zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef DecoAoreste het volgende:
De Belgen denken Peraud bij de gelosten gezien te hebben. Ik heb zo mijn twijfels.
Denk het niet, anders zouden Herbert en Maarten het wel hebben gezegd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef DecoAoreste het volgende:
lijkt mij ook sterk... heb hem niet gezien iigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Vierde.quote:
Toen had heel Europcar wonderbenen, daarna kregen ze wel een dopingonderzoek aan hun broek. Maar dat geheel terzijde.quote:
Er zijn nu methodes om AICAR op te sporen, maar de Fransen willen stalen van een paar jaar geleden niet meer onderzoeken. Ik begrijp ook wel waaromquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen had heel Europcar wonderbenen, daarna kregen ze wel een dopingonderzoek aan hun broek. Maar dat geheel terzijde.
Lijkt me geen ronderenner. Leek voor een week maar geen renner die drie werken scherp blijft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Slagter eraf. Benieuwd of een grote ronde als de Tour de komende jaren iets zal blijken te zijn voor Slagter of dat hij beter gedijt in wat kleinere koersen. Nog niet indrukwekkend geweest so far.
En juist op dat moment lost Kwiatkowski volgens de Belgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lijkt me geen ronderenner. Leek voor een week maar geen renner die drie werken scherp blijft.
Rodriguez leerde ook pas op zijn 29e een grote ronde voor het klassement te rijden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lijkt me geen ronderenner. Leek voor een week maar geen renner die drie werken scherp blijft.
Dit is wel heel vroeg hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef Mani89 het volgende:
Herbert valt van zijn stoel omdat Kwiatkowski moet lossen. Nee dat zat er ook echt niet aan te komen. Ofzo.
Nee hoor, gewoon naar verwachting.quote:
was ook gigantisch slecht in vorm in de Dauphine. Hoewel ik ook denk dat zijn kwaliteiten nog meer op andere vlakken liggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef FredWielergek het volgende:
kwiatkowski moeten ze niet meer als (grote) ronderenner gebruiken, zijn kwaliteiten zijn elders
Ik zie hem nu voorin.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Mollema zat volgens mij ook al aardig achterin die groep
nee joh, die groeit juist in de ronde, dat hoor ik overal op tv.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Mollema zat volgens mij ook al aardig achterin die groep
Ja klopt, ik denk dat die andere Kruijswijk wasquote:
Jammer dat die het nooit helemaal heeft kunnen waarmaken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja klopt, ik denk dat die andere Kruijswijk was
Die is volstrekt overtrained en overraced gewoon, al is klimmen niet zijn grote kwaliteit denk ik nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef FredWielergek het volgende:
kwiatkowski moeten ze niet meer als (grote) ronderenner gebruiken, zijn kwaliteiten zijn elders
Nooit helemaal moet zijn helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jammer dat die het nooit helemaal heeft kunnen waarmaken.
Die hadden ze nooit mee moeten nemen bij OPQS, of in ieder geval de helft van zijn voorseizoen niet laten rijdenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die is volstrekt overtrained en overraced gewoon, al is klimmen niet zijn grote kwaliteit denk ik nee.
Molkema fietst toch zo mooiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef DeeBee het volgende:
Molkema lekker harkend met 35 graden, niks aan de hand jongens.
Heel typisch iddquote:
Vlak onder de top aanvallen en voorsprong uitbreiden in de afdalingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Waarom doet J-Rod helemaal niks? Hij heeft zijn team toch niet opgerookt enkel voor wat puntjes?
idd, goede vraag, misschien is hij toch niet goed genoegquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Waarom doet J-Rod helemaal niks? Hij heeft zijn team toch niet opgerookt enkel voor wat puntjes?
Vrees voor hem dat hij niet veel beter kan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Etappewinst met dubbele punten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Perfecte uitvoering van de springplank-tactiek laten ze hier zien hoor, hoho, hogeschool wielrennen!quote:
Ze hebben een plan!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Perfecte uitvoering van de springplank-tactiek laten ze hier zien hoor, hoho, hogeschool wielrennen!
En je maar gegeneerd voelen als je door een bejaarde wordt ingehaald, dus extra tandje erbij en ondertussen doodop thuiskomen..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef alors het volgende:
Ik voel me ook zo als Kadri als er weer zo'n blik bejaarden op elektrische fiets voorbijkomt met wind tegen en heuvel op.
Met hun reactiesnelheid van fossielen, waardoor ze op geen enkele manier kunnen remmen of uitwijken, maar wel lekker 35 km/h rijden op die fietsen. Laatst ook nog bijna geschept door een apathische oma op elektrische fiets, lekker man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef alors het volgende:
Ik voel me ook zo als Kadri als er weer zo'n blik bejaarden op elektrische fiets voorbijkomt met wind tegen en heuvel op.
'Kangert moet er weer af...ow nee, het is Gruzdev...'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:33 schreef DeeBee het volgende:
'Tangert is weer teruggekomen...of Gruzdev is het in dit geval...'
Ik laatst op een zebrapad begon net te schelden toen dat mensje zelf viel omdat ze probeerde uit te wijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef DeeBee het volgende:
Laatst ook nog bijna geschept door een apathische oma op elektrische fiets, lekker man.
Lag niet aan jou, hij maakt letterlijk 2x in 3 minuten dezelfde fout Herbert.quote:
http://www.letour.fr/le-tour/2014/us/live/aso/quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:37 schreef Maver24 het volgende:
Zo ik ben even buiten geweest. had ik niet moeten doen. Veels te warm.
Wat is er allemaal gebeurd in de koers ?
Nog erger, zo'n graftak die mij in haar scootmobiel tegemoet komt en omdraait om te beppen met een ander lijk en dan mijn weghelft opstuurt. Ik was bijna omgedraaid om haar banden lek te steken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met hun reactiesnelheid van fossielen, waardoor ze op geen enkele manier kunnen remmen of uitwijken, maar wel lekker 35 km/h rijden op die fietsen. Laatst ook nog bijna geschept door een apathische oma op elektrische fiets, lekker man.
Dit is de grootste ergernis in eht verkeer op dit moment. Ik stel voor dat e-bikes alleen nog maar op autosnelwegen ingezet mogen worden. Zo slaan we 2 vliegen in 1 klap, nederlandse fietspaden zijn weer veilig en de zorgkosten worden teruggebracht tot op acceptabel niveau.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met hun reactiesnelheid van fossielen, waardoor ze op geen enkele manier kunnen remmen of uitwijken, maar wel lekker 35 km/h rijden op die fietsen. Laatst ook nog bijna geschept door een apathische oma op elektrische fiets, lekker man.
quote:
Nietsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:37 schreef Maver24 het volgende:
Zo ik ben even buiten geweest. had ik niet moeten doen. Veels te warm.
Wat is er allemaal gebeurd in de koers ?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lag niet aan jou, hij maakt letterlijk 2x in 3 minuten dezelfde fout Herbert.
Idd. Volgens mij kunnen er grote verschillen ontstaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:39 schreef Ericr het volgende:
Jammer dat de koers niet harder wordt gemaak.
Ze hadden vast niet verwacht dat andere ploegen het stil zouden laten vallen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Hiervoor heeft Purito dus zijn ploeg opgerookt
Dat is geen lijk, meer een fossielquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Over lijken gesproken, daar komt Horner naar voren.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Hiervoor heeft Purito dus zijn ploeg opgerookt
Hoe moeten wij dat nou weten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er buiten het fietsen ook nog wat gebeurd in de wereld mensen?
Grondoffensief in Gaza, voor de rest gaat het zijn gangetje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ik snap het ook echt nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:42 schreef Blik het volgende:
Snap het niet, dan zitten ze op het vlakke zich helemaal stuk te rijden om ze terug te pakken. Om het verschil vervolgens weer op te laten lopen tot 3+ minuten
Business as usual.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grondoffensief in Gaza, voor de rest gaat het zijn gangetje.
In Dubai niet, daar lezen ze van rechts naar links.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef Wombcat het volgende:
Als ze het percentage aangeven, staat er bij beklimmingen steeds het bordje voor een helling naar beneden bij.
Dit is namelijk steile helling
[ afbeelding ]
En deze zetten ze dan steeds in beeld:
[ afbeelding ]
En dat is voor een steile afdaling.
Neuh.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zal verwarrend zijn voor de rennersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef Wombcat het volgende:
Als ze het percentage aangeven, staat er bij beklimmingen steeds het bordje voor een helling naar beneden bij.
Dit is namelijk steile helling
[ afbeelding ]
En deze zetten ze dan steeds in beeld:
[ afbeelding ]
En dat is voor een steile afdaling.
Mani?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand even aan Horner vragen of hij zijn shirtje weer dichtritst.
twitter:VeloVoices twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 15:31:52Oh dear heavens, Chris Horner has his zip undone. That needs to stop. #TdF2014 reageer retweet
Vandaag nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Klinkt wel als een plan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is de grootste ergernis in eht verkeer op dit moment. Ik stel voor dat e-bikes alleen nog maar op autosnelwegen ingezet mogen worden. Zo slaan we 2 vliegen in 1 klap, nederlandse fietspaden zijn weer veilig en de zorgkosten worden teruggebracht tot op acceptabel niveau.
Ik heb al 4 weken geen bier gedronkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier nu een glas water aan het drinken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:42 schreef Blik het volgende:
Snap het niet, dan zitten ze op het vlakke zich helemaal stuk te rijden om ze terug te pakken. Om het verschil vervolgens weer op te laten lopen tot 3+ minuten
Dit was toch gewoon te verwachten? Wie heeft er belang bij om nu het tempo te maken? Ik snap alleen niet dat Rodriguez/Rolland niet met Mate zijn meegegaanquote:
Jeetje, kan je het nog aan=quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al 4 weken geen bier gedronken
De motor rijdt dan naar een andere renner.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:46 schreef Blik het volgende:
GPS gaat ook weer alle kanten op, nu weer 3 minuten. Terwijl er niks is veranderd bij het peloton
Ik drink niks meer tot mn vakantie.quote:
Ik stel voor dat we het postduivensysteem van Capuchon_Jongen in gebruik nemenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:46 schreef Blik het volgende:
GPS gaat ook weer alle kanten op, nu weer 3 minuten. Terwijl er niks is veranderd bij het peloton
Dat bedoel ik uiteraard ook, onderneem dan actie als Purito zijndequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Dit was toch gewoon te verwachten? Wie heeft er belang bij om nu het tempo te maken? Ik snap alleen niet dat Rodriguez/Rolland niet met Mate zijn meegegaan
Ook geen koffie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik drink niks meer tot mn vakantie.
Behalve water dan natuurlijk he want anders zou ik dood gaan.
Die renners voelen tenminste nog wind, wij moeten helemaal stilzittenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:47 schreef Drolflap het volgende:
Die renners zijn niet de enige die het zwaar hebben, godver wat een hitte in mijn kamer.
Precies, wij hebben het misschien wel zwaarderquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die renners voelen tenminste nog wind, wij moeten helemaal stilzitten
http://www.letour.fr/le-tour/2014/us/live/aso/quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:50 schreef Freezor het volgende:
Deze vraag is vast wel vaker gesteld maar waarom is dat overzichtje onder de livestream op NOS.nl met waar het peleton zich bevindt en in welke (kop)groepen het peleton is verdeeld verdwenen? En is er ergens iets soortgelijks te vinden? Ik vind het echt heel onoverzichtelijk allemaal als ik dat niet heb.
Thanks!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:50 schreef zolderraam het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-tour/2014/us/live/aso/
3'04"quote:
Ze luisteren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:53 schreef Ericr het volgende:
Haal dat verschil maar weg, die GPS is dronken.
Ja, leuk, dat zei ik alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
We moeten dat systeem van capuchon_jongen invoeren.
R Costaquote:
Duidelijk de snelste routequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien is hij vertrokken naar Ukraine.
goed op tijdquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe kan dit nou? Mountainbiker geweest.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:01 schreef DeeBee het volgende:
Fuglsang zingt een toontje lager.
'Goed sturen'. Check.
Heb jij geen historisch besef?quote:
Eigenlijk een andere tekst maar deze blijft grappiger:quote:
quote:Tien kleine nikkertjes
Die liepen in de regen
Een gebruikte waterverf
Toen waren er nog negen
Negen kleine nikkertjes
Twee hadden geen leven
Die zijn toen maar doodgegaan
Toen waren er nog zeven
Twee dode nikkertjes
Een heeft zich bedacht
Die vond dood zijn toch maar niks
Toen waren er weer acht
Acht kleine nikkertjes
Die sprongen op de bres
Twee zijn misgesprongen
Toen waren er nog zes
Zes kleine nikkertjes
Die riepen '1 Mei rood'
De politie, die dat hoorde
Die schoot er zeven dood
Min een nikkertje
Was ontzettend lief
Toen iedereen vertederd was
Werd hij weer positief
Dat ene kleine nikkertje
Dat had de zaak bedonderd
Want ergen in het achterland
Daar zaten er nog honderd
Honderd kleine nikkertjes
Vierden een liederlijk feest
Elke blanke, die kwam oordelen
Was er meteen geweest
Die deed begin dit jaar nog een cross op het strand.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:05 schreef Ericr het volgende:
Ten Dam kan niet sturen maar zit toch maar mooi nog op de fiets.
En terecht. Al dat gewacht altijd. Vallen hoort erbij. Of eigenlijk: overeind blijven hoort erbij, als je valt loop je achterstand op.quote:
zeker als het eigen schuld is avn fuglzangquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En terecht. Al dat gewacht altijd. Vallen hoort erbij. Of eigenlijk: overeind blijven hoort erbij, als je valt loop je achterstand op.
Ja, eens. En om eerlijk te zijn is Fuglsang ook maar een luxeknecht. Die zou toch moeten knechten op de zware beklimmingen. Dus heel boeiend is het ook nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En terecht. Al dat gewacht altijd. Vallen hoort erbij. Of eigenlijk: overeind blijven hoort erbij, als je valt loop je achterstand op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |