abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142580852
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wel treurig als je zo'n lutser bent die totaal verblind is door jarenlang in zijn eigen racisme-slachtofferdrol rond te wentelen
Daar word je ook wel bruin van, inderdaad!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142580963
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Het schijnt dat Quinsi ook al ruzie met Jan Timman en de Schaakbond heeft. Hij wil dat zwart voortaan mag beginnen.
Niet eens om de beurt? Of tossen, zoals bij voetbal?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142581012
Kunstenaar was die Quibus Gaarhoofd toch? Heeft iemand wel eens en kunstwerk van hem gezien/gehoord/beleefd?
pi_142581632
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee hoor ... dat ontken je te graag zodat je kritiek kan afwimpelen

[..]

Rekening houden hoe je denigrerende opmerkingen over komt bij mensen is goed sociaal gedrag.
Sommige mensen kunnen bepaalde woorden eerder hebben, voor anderen is het meer kwetsend.
Niet weten dat bepaalde woorden een racistische oorsprong en uitwerking kunnen hebben is tot daar aan toe, maar het niet willen weten is wel kwalijk.
Maar Quinsy krijgt bergen agressie over zich heen en deels is het racistisch. Wat simpelweg ontkent word.
Rekening houden met hoe gewone opmerkingen overkomen bij mensen is onbegonnen werk.
Bovendien is het de geheel eigen verantwoordelijkheid van mensen hoe opmerkingen bij hen overkomen. Ikzelf reageer sterk op het woord Holland, want ik wil niet uitgescholden worden. Maar dat heb ik mezelf aangeleerd. Zoals ik mezelf wel meer dingen aangeleerd heb. Tot mijn eigen nadeel.
Quibus heeft een punt gemaakt, op erg onbeholpen wijze ook nationaal, van racisme waar dat helemaal niet was. Nu, nu hij op even onbeholpen wijze weer een punt maakt, krijgt hij het als een boemerang terug. Tja, wie kaatst moet de bal verwachten.
HIJ blijkt degene te zijn die van ras een punt maakt. Niet Rutte en niet alle vierders van Sinterklaas. Dus blijkt HIJ de racist te zijn.
Slogisch!
pi_142582939
Is die aangebrande pannenkoek nou eigenlijk al opgepakt wegens haatzaaien tegen de blanke Nederlanders?

hihi, zie mijn dubbelzinnige woordgrap :@
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  dinsdag 22 juli 2014 @ 03:04:27 #146
117098 Hathor
Effe niet
pi_142584382
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 00:59 schreef De_Pel het volgende:
Is die aangebrande pannenkoek nou eigenlijk al opgepakt wegens haatzaaien tegen de blanke Nederlanders?

hihi, zie mijn dubbelzinnige woordgrap :@
Je bedoelt voorgebakken neem ik aan?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_142584402
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 03:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je bedoelt voorgebakken neem ik aan?
Halfgaar dan wel :Y)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_142586113
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 00:10 schreef Kees22 het volgende:
Kunstenaar was die Quibus Gaarhoofd toch? Heeft iemand wel eens en kunstwerk van hem gezien/gehoord/beleefd?
Typisch weer een voorbeeld om de persoon neer te halen ipv zijn mening. :r
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:03:13 #149
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_142590104
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 00:09 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Niet eens om de beurt? Of tossen, zoals bij voetbal?
Nee, wat dacht je? Dat is als schadevergoeding ter compensatie voor het feit dat wit eeuwenlang mocht beginnen
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_142590394
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 00:10 schreef Kees22 het volgende:
Waarschijnlijk is die hele kruistocht van hem een "kunstwerk".
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:15:31 #151
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_142590497
Hoeveel van die Kwibus Gaarhoofden zijn er eigenlijk in Nederland?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_142621422
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 08:51 schreef Deckard het volgende:

[..]

Typisch weer een voorbeeld om de persoon neer te halen ipv zijn mening. :r
Hij beroept zich op zijn kunstenaarschap als extra argument. Als je geen vooraanstaand en erkend kunstenaar bent, is dat natuurlijk erg dom.
pi_142621465
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:12 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is die hele kruistocht van hem een "kunstwerk".
Oh ja, dat heeft hij ook wel eens gesuggereerd.
pi_142621477
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hoeveel van die Kwibus Gaarhoofden zijn er eigenlijk in Nederland?
De Loonsteins zouden zomaar familie kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')