Dame Blanche.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:50 schreef Marzoen het volgende:
En ijs met zwarte chocolade meneer. ......oh nee! Met bruine chocolade meneer! Oh Nee! Geeft u mij maar ijs met witte chocolade meneer. "Maar papa. Ik vind die met zwart zo lekker !" "Dat kan niet meer tegenwoordig lieverd. Dat moet je aanwijzen. Jij riep het"
in deze context heeft het wel alles te maken met iemands huidskleurquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Aap is niet gereserveerd voor donkere mensen hoor. Als een white boi zoiets had getweet is hij net zo goed een achterlijke aap.
Welk punt precies?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:03 schreef Ringo het volgende:
Het is sneu dat ie er zo'n bot wit-zwart issue van maakt. En duidelijk op het verkeerde moment.
Verder heeft de beste man natuurlijk gewoon een punt.
Nee hoor ... dat ontken je te graag zodat je kritiek kan afwimpelenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Neuh, dat zie jij graag zodat je de racsimekaart kunt trekken.
Rekening houden hoe je denigrerende opmerkingen over komt bij mensen is goed sociaal gedrag.quote:Als je mensen regelmatig aap noemt en in deze context niet ben je bijvoorbeeld juist een racist.
Wat een diarree krijg jij uit je toetsenbord zeg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee hoor ... dat ontken je te graag zodat je kritiek kan afwimpelen
[..]
Rekening houden hoe je denigrerende opmerkingen over komt bij mensen is goed sociaal gedrag.
Sommige mensen kunnen bepaalde wooren eerder hebben, voor anderen is het meer kwetsend.
Niet weten dat bepaalde woorden een racistische oorsprong kunnen hebben is tot daar aan toe, maar het niet willen weten is wel kwalijk.
Maar Quinsy krijgt bergen agressie over zich heen en deels is het racistisch. Wat simpelweg ontkent word.
ik argumenteer nog... jij zit te shitten .quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat een diarree krijg jij uit je toetsenbord zeg.
Je hebt wel een beetje een punt maar aan de andere kant, dat heeft die man over zichzelf afgeroepen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:08 schreef Bluesdude het volgende:
Maar Quinsy krijgt bergen agressie over zich heen en deels is het racistisch. Wat simpelweg ontkent word.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |