Nee, ik had nog genoeg tijd om alles recht te breien. En dat ging ook lukken, maarja ik kijk naar de lange termijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gaande met seizoen 2. Vooral veel jeugdspelers binnengehaald.
Losse transfers drie spelers.
Benoit Costil, Landry N'Guemo (weet niet eens waarom ik deze twee gestrikt heb).
En voor een heerlijk goedkoop prijsje
1,3 miljoen![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste seizoen AjaxWat is dat dan voor een klotelettertypeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gaande met seizoen 2. Vooral veel jeugdspelers binnengehaald.
Losse transfers drie spelers.
Benoit Costil, Landry N'Guemo (weet niet eens waarom ik deze twee gestrikt heb).
En voor een heerlijk goedkoop prijsje
[ afbeelding ]
1,3 miljoen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dat valt mij ook op. Ik heb met Feyenoord van af seizoen 13-14 tot 17-18 altijd de titel gepakt en een keer de uefa cup, En nog pakken ze liever een ander bij echt grote clubs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat solliciteren is nog niet zo makkelijk.
Zal toch afhankelijk zijn van je status.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op. Ik heb met Feyenoord van af seizoen 13-14 tot 17-18 altijd de titel gepakt en een keer de uefa cup, En nog pakken ze liever een ander bij echt grote clubs.
Ik wil dat de randzaken van een club meer moeten voorkomen. Zoals afscheidswedstrijden voor belangrijke spelers, of dat er na een gewonnen wedstrijd tegen een rivaal er rellen zijn, of vernielingen in de stad. Dan moet de club daarvoor betalen en ook een boete betalen, en enkel supporters een stadionverbod opleggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk komt er in de volgende versie dat je als manager ook een zaakwaarnemer kan nemen. Om je bij clubs onder te brengen enzo
Wat moet je daar aan doen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal toch afhankelijk zijn van je status.
In de volgende fm moet er iets komen waardoor je kan zeggen dat jou speler wel toe is aan een interland debuut. Slabbie is bij mij talent van het jaar geworden in de eredivisie maar de bondscoach neemt nog steeds liever spelers als Anita mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik wil dat de randzaken van een club meer moeten voorkomen. Zoals afscheidswedstrijden voor belangrijke spelers, of dat er na een gewonnen wedstrijd tegen een rivaal er rellen zijn, of vernielingen in de stad. Dan moet de club daarvoor betalen en ook een boete betalen, en enkel supporters een stadionverbod opleggen.
Zulke dingen.
Je moet als je een nieuw spel start je status aangeven. Ben je een ex-profvoetballer of een ex-zondagsamateur ? Als je het op automatisch laat staan (wat de meesten doen want je kijkt er makkelijk overheen) dan ben je geloof ik niet beter dan een speler uit je eerstgekozen competitie (Eredivisie dus).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat moet je daar aan doen dan?
Ik sta volgens mij prima bekend als mediagenieke manager die eigen jeugd veel de kans geeft.
Betere resultaten halen. Duurde bij mij ook een jaar of 6 voordat ik de nummer 1 in Nederland was. En een jaar of 10 voordat ik het in Europa was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat moet je daar aan doen dan?
Ik sta volgens mij prima bekend als mediagenieke manager die eigen jeugd veel de kans geeft.
Manager van het jaar heb ik ook al een stuk of drie keer gewonnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Betere resultaten halen. Duurde bij mij ook een jaar of 6 voordat ik de nummer 1 in Nederland was. En een jaar of 10 voordat ik het in Europa was.
Manager van het jaar werkt bij mij niet eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Manager van het jaar heb ik ook al een stuk of drie keer gewonnen.
Bovendien heb ik bijna altijd de Champions league tot na de winter overleefd.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik was ook manager van het jaar in de Bundesliga, maar jaar erop wouden zelfs 2. Bundesliga clubs niet aan mij beginnen.
Ga hierna maar een carrière starten in Frankrijk. Enige grote voetballand in al die jaren FM waar ik nog nooit trainer ben geweest.
Weet iemand een leuke uitdaging daar, met goede eigen jeugd het liefst?
Zie de tooltip bij 'ervaring als speler'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je moet als je een nieuw spel start je status aangeven. Ben je een ex-profvoetballer of een ex-zondagsamateur ? Als je het op automatisch laat staan (wat de meesten doen want je kijkt er makkelijk overheen) dan ben je geloof ik niet beter dan een speler uit je eerstgekozen competitie (Eredivisie dus).
Toulouse , Lyon , Auxerre .quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik was ook manager van het jaar in de Bundesliga, maar jaar erop wouden zelfs 2. Bundesliga clubs niet aan mij beginnen.
Ga hierna maar een carrière starten in Frankrijk. Enige grote voetballand in al die jaren FM waar ik nog nooit trainer ben geweest.
Ik ga maar voor Auxerre denk ikquote:
Het is wel 2de klasse :pquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga maar voor Auxerre denk ik
Kijken of ik het grote geld van PSG en Monaco kan verslaan
Wat is beter, je ervaring instellen als amateurspeler of als prof?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
[..]
Zie de tooltip bij 'ervaring als speler'
Ik heb een keer een seizoen met Stade Lavallois Mayenne gedaan, best leuk (3e divisie ofzo)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt het juist leuker. Kan je het vanaf het begin aan opbouwen.
Ik ben in FM nog nooit lager dan een tweede divisie geweestquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een keer een seizoen met Stade Lavallois Mayenne gedaan, best leuk (3e divisie ofzo)
Je kunt alleen maar klotespelers halen en spelers buiten de UK (of Europa, als ze maar 18+ zijn) komen er ook niet in. Maar het is soms wel lachen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben in FM nog nooit lager dan een tweede divisie geweest
Ik vind klotespelers echt kut, maken de hele tijd domme fouten en kunnen niks om je tactiek uit te laten komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar klotespelers halen en spelers buiten de UK (of Europa, als ze maar 18+ zijn) komen er ook niet in. Maar het is soms wel lachen.
Ik heb intussen weer eens een team in mekaar geknutseld: Windermere Rovers FC, uitkomend in de BSP. Het enige wat ik heb gedaan is de spelers namen, CA/PA (CA voldoende voor het niveau), posities en determination 13 gegeven en FM de rest laten doen. Heb nu 14 wedstrijden gespeeld en er 11 gewonnen en 3 gelijk
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind klotespelers echt kut, maken de hele tijd domme fouten en kunnen niks om je tactiek uit te laten komen
Hoeveel savegames heb jij eigenlijk ondertussen? Stuk of 40-45?
GAEquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stuk of 4: Windermere, GAE, Telvanni en nog eentje.
AJ Auxerre. is wel leuk ooit op een blauwe maandag mee begonnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pics van je team.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef Wouterw17 het volgende:
Voor de 4e keer op rij Meister met Dortmund.
Ja ben er al mee begonnen. Ze hebben veel talenten en weinig geld. En ik als Nederlander vind dat allemaal primaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
AJ Auxerre. is wel leuk ooit op een blauwe maandag mee begonnen.
Ntep ken ik daarvan groot talent.
Heb even geen pics maar ik kan wel de meest gebruikte basis geven:quote:
GAE was in 12 leuker dan in 13 (14 speel ik niet echt), maar er staat me in seizoen 2018-19 toch een team johquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GAEGeweldige club voor FM.
De rest ken ik niet. Alleen van "en nog eentje " weet ik dat die spelen in "ergens daarzo ofzo. Uiteindelijk"
Heb je in Engeland ook, iig vanaf de BSP, gelukkig heb ik enkele multi-funcionele spelersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt vreselijk irritant dat je in Frankrijk maar 5 wisselspelers mag meenemen
Diekmeier ken ik nog van HSV, wel aardig spelertje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Heb even geen pics maar ik kan wel de meest gebruikte basis geven:
Sommer
Diekmeier - Hummels - Ginter - Schmelzer
Bender - Sahin
Blacsykowsky - Mkhitharyan (of hoe je het ook schrijft) - Reus
Kiessling
Heb nu voor dit seizoen Depay, Blind en Kovacic gekocht. Kijken wat dat komend seizoen gaat opleveren.
4-4-2quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GAE was in 12 leuker dan in 13 (14 speel ik niet echt), maar er staat me in seizoen 2018-19 toch een team joh
[ afbeelding ]
In 2012/13 meteen kampioen van de JL, daarna helaas 17e en degradatie, vervolgens wederom direct kampioen JL. Sinds de 2e promotie gaat lekker met als eindklasseringen 10e, 4e en 3e
Hoogtepunten van dit seizoen:
[ afbeelding ]
[..]
Heb je in Engeland ook, iig vanaf de BSP, gelukkig heb ik enkele multi-funcionele spelers
Eerste seizoen stuk of 30. Tweede seizoen iets minder, stuk of 20 maar toen was hij ook geblesseerd op het einde. Afgelopen seizoen stond de teller op 19. Prima spits dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Diekmeier ken ik nog van HSV, wel aardig spelertje.
Hoeveel heeft die Kiessling er gemaakt, want lijkt me niet een echte topspits
En nog niks beters gehaald ipv Blasikowski?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Eerste seizoen stuk of 30. Tweede seizoen iets minder, stuk of 20 maar toen was hij ook geblesseerd op het einde. Afgelopen seizoen stond de teller op 19. Prima spits dus.
Blascykowsky doet het ziek goed juist. Laatste seizoen was hij speler van het jaar in de BL. Zijn afronding vond ik in het begin wat zwak maar hij heeft er bij mij ook gewoon 20 inliggen laatste seizoen. Maar hij is nu wel aan vervanging toe ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nog niks beters gehaald ipv Blasikowski?
Genoeg geld heb je te besteden nu denk ik zoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Blascykowsky doet het ziek goed juist. Laatste seizoen was hij speler van het jaar in de BL. Zijn afronding vond ik in het begin wat zwak maar hij heeft er bij mij ook gewoon 20 inliggen laatste seizoen. Maar hij is nu wel aan vervanging toe ja.
Is m'n sterkste opstelling. Heb wel een tijdje 4-2-31 aanvallend en 4-4-1-1 counter gespeeld, maar dat liep een maandje echt niet lekker, dus ben maar terug naar de roots gegaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4-4-2Ik vind dat toch altijd een beetje pijn doen aan mijn voetbalhart
Mijn spelers zijn niet heel multifunctioneel nog. Moet veel omtrainen.
Counterenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is m'n sterkste opstelling. Heb wel een tijdje 4-2-31 aanvallend en 4-4-1-1 counter gespeeld, maar dat liep een maandje echt niet lekker, dus ben maar terug naar de roots gegaan
Dat doe je niet zo gauw tegen de traditionele top 3 + subtop als je GAE bent. Dan wordt je afgeslachtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CounterenGewoon vol gas aanvallen
Ooh ik dacht dat GAE daar al redelijk aan de top stond.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat doe je niet zo gauw tegen de traditionele top 3 + subtop als je GAE bent. Dan wordt je afgeslacht
Nee, ik begin net aan de subtop te ruikenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat GAE daar al redelijk aan de top stond.
Daarbij ging ik ook aanvallen toen ik degradatiekandidaat was waardoor ik met 4-1 won in de Kuip enzo. Je verliest soms wel eens dik, maar je wint ook vaak.
Ben inmiddels met een verjonging bezig. Zoek alleen nog een spits. Denk dat ik Joel Campbell ga nemen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg geld heb je te besteden nu denk ik zo
Welke club zat je?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan ben je alsnog ontslagen na 2 wedstrijden tegen Bayern en Ajax. Terwijl ik Europees nog doorkon en slechts één keer afgeslacht werd door Bayern.
Tyfusbestuur.
Hamburger SV. Eerste seizoen 3e geworden, tweede seizoen stond ik 10e met nog genoeg uitzicht om hoger te eindigen. Maar toen werd ik een keer naïef afgeslacht door Bayern met 6-1 omdat ik te aanvall0nd speelde en kreeg ik gesprek. Moest ik de wedstrijd erna winnen en verloor ik in Amsterdam.quote:
Daar moet je meer voor kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Finale van de CL gehaald in seizoen 2 na de EL-finale in seizoen 1.
Laat de leegloop beginnen.
Roberto 9.5 miljoen euro
Blind 9 miljoen euro
Promessiquote:
why de neuk zit boetius bij pec??quote:
Ik speel zelf al vanaf jaar 2 niet met vleugelspelers, een nieuw contract had ie geen zin in.quote:
Heeft bij mij net het Nederlands elftal gehaald.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik speel zelf al vanaf jaar 2 niet met vleugelspelers, een nieuw contract had ie geen zin in.
[ afbeelding ]
Ik heb altijd met Feyenoord dat ik in het begin echt goed speel, vaak zijn Schaken en Cisse de beslissende mannetjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:19 schreef Happel het volgende:
Mijn nieuwe game met Feyenoord is goed begonnen. Krijg ze zowaar aan het voetballen in het eerste seizoen. Dat lukte voorheen nooit zo goed.
[ afbeelding ]
Ik heb liever 1 trainer per onderdeel. BIj aanval eentje voor Aanvallen en eentje voor Afwerken. Zelfde bij Conditietraining, Technisch/Tactisch en keepers.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:48 schreef GlenSpey het volgende:
Heeft het zin om meerdere trainers voor dezelfde training te hebben? Bijvoorbeeld 2 trainers die allebei 'aanvallen' trainen en daar allebei 3 sterren in hebben? De belasting van de training blijft altijd op 'licht' staan, dus ik neem aan dat ik zo'n dubbeling die ik verder nergens anders op in kan zetten gewoon veilig kan ontslaan?
Same here, echter heb ik nu een club waarin ik nog een extra conditietrainer heb die 3 sterren duelkracht traint, terwijl ik dus nog een andere conditietrainer heb die precies hetzelfde traint, ook 3 sterren. Voegt zo'n extra trainer op dezelfde positie nog iets toe, of is het pure geldverspilling?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb liever 1 trainer per onderdeel. BIj aanval eentje voor Aanvallen en eentje voor Afwerken. Zelfde bij Conditietraining, Technisch/Tactisch en keepers.
Nee voegt niets toe. Het draait uiteindelijk alleen om het aantal sterren dat het onderdeel krijgt. 2x3* is niet beter dan 1x3*quote:Op zondag 20 juli 2014 10:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Same here, echter heb ik nu een club waarin ik nog een extra conditietrainer heb die 3 sterren duelkracht traint, terwijl ik dus nog een andere conditietrainer heb die precies hetzelfde traint, ook 3 sterren. Voegt zo'n extra trainer op dezelfde positie nog iets toe, of is het pure geldverspilling?
Feyenoord staat bij mij momenteel 15e.. Hebben al 5 punten uit 5 duels.quote:
Moet je even kijken of ze toestemming hebben om met elkaar van plaats te wisselen:quote:Op zondag 20 juli 2014 15:44 schreef nickhguitar het volgende:
Hm, ik zit met een probleempje. Mijn rechts- en linksbuiten worden constant omgedraaid. Als ik de wedstrijd begin met Depay op links en Narsingh op rechts dan zie ik wanneer ik in de rust kijk ineens Depay op rechts en Narsingh op links. Vervolgens pas ik dit aan en zet FM het meteen weer andersom. Kost me op jaarbasis toch aardig wat punten aangezien die jongens gewoon niet 100% zijn op die posities. Iemand die dit herkent?
Komt heel vaak voor, ja. Heel vaag iets. Maar zo zitten er wel meer vreemde dingen in het spel.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Feyenoord staat bij mij momenteel 15e.. Hebben al 5 punten uit 5 duels.
Feyenoord heeft deze zomer een testimonial gespeeld voor de Roda JC speler Thong. Die speelt al 12 jaar bij Roda.. nou ja.. speelt.. daarvoor zat hij bij Feyenoord. Hij is inmiddels 30 jaar en heeft verdeeld over zijn hele carriere al 5 competitieduels. Zijn laatste competitieduel is van 5 jaar geleden.
Waar vind ik dat? Ben al even aan het zoeken bij tactiek, maar nog zonder succes..quote:Op zondag 20 juli 2014 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je even kijken of ze toestemming hebben om met elkaar van plaats te wisselen:
[ afbeelding ]
Als er een vinkje bij Positiewisselen staat moet je die weghalen
Tactiek > Spelers en dan even de naam aanklikken, gevolgd door Instructies weergeven:quote:Op zondag 20 juli 2014 16:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waar vind ik dat? Ben al even aan het zoeken bij tactiek, maar nog zonder succes..
Heet eigenlijk Heiko Hensel, maar in gedachten noemde ik hem vanaf de eerste minuut al Heino en heb hem die naam dan ook maar gegevenquote:
Zo vind ik het ook zo vreemd dat een club een bod doet op een speler op de sluitingsdag van de transfermarkt. Wijs het af en diezelfde dag bieden ze nog 3x! precies het zelfde bedrag..quote:Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef Happel het volgende:
En de return
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Komt heel vaak voor, ja. Heel vaag iets. Maar zo zitten er wel meer vreemde dingen in het spel.
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:30 schreef Happel het volgende:
[..]
The fuck, hoe krijg je dat zo snel voor elkaar?
Ik ook inderdaad.. Begon deze competitie met een 1-1 tegen Feyenoord..quote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beginnen jullie ook altijd matig aan de competitie?
Bij mij zit die dip meestal vlak na de winterstop.. benieuwd hoe dat dit seizoen gaat..quote:Op zondag 20 juli 2014 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb altijd vlak voor de winterstop een dip.
Nee. Eerste zes wedstrijden ongeslagenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is bij mij standaard.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nu wel een enorm jong team, driekwart van de spelers zit tussen de 19 en 23
Nee, meestal rond de winterstop komt er een flinke dipquote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb meestal mijn dipjes aan het begin van de competitie (logisch met veel nieuwe spelers) en meestal ook rond eind februari begin maartquote:Op zondag 20 juli 2014 20:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, meestal rond de winterstop komt er een flinke dip
Ik heb één speler van 35, gehaald toen hij 30 was. Is een hele belangrijke VC voor me geweest en gaat zometeen met pensioenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik haal nooit spelers die ouder zijn dan 26 jaar. En als een speler ouder is dan 30 mag hij van mij weg.
Bied hem een contract voor trainer aan, hij kent de groep.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb één speler van 35, gehaald toen hij 30 was. Is een hele belangrijke VC voor me geweest en gaat zometeen met pensioen
HIj wil alleen maar hoofdmanager worden. Heb wel Marnix Kolder rondlopen als manager van de -18quote:Op zondag 20 juli 2014 20:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bied hem een contract voor trainer aan, hij kent de groep.
Kolderiek wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HIj wil alleen maar hoofdmanager worden. Heb wel Marnix Kolder rondlopen als manager van de -18
xdquote:
Klinkt herkenbaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een 27 jarige keeper gekocht net, maar verder zijn alle 26+ers allemaal spelers die al meerdere seizoenen bij de club zitten. In de huidige basis zijn Kito(RB) en mijn keeper Chorianopoulos de oudste ze zijn 27. Verder 2 26 jarigen en verder allemaal 25 en jonger. Waarbij 2 van mijn 3 aanvallers 19 en 20 zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik haal nooit spelers die ouder zijn dan 26 jaar. En als een speler ouder is dan 30 mag hij van mij weg.
Volgende wedstrijd sowieso gelijkspel of verliesquote:
Deze keer gewonnen, maar de wedstrijd daarna wel meteen verliesquote:Op maandag 21 juli 2014 00:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd sowieso gelijkspel of verlies
En kijk dit eens mensen...
[ afbeelding ]
Er zijn zo'n 15 spelers in mijn selectie met een hogere rating.
Tja ik won ooit eens van Ajax met 10-0 met Volendam in de Cruijff schaal.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
man man wat een wedstrijd
Ik heb in de CL wel eens met 9-1 gewonnen van Galatasaray.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja ik won ooit eens van Ajax met 10-0 met Volendam in de Cruijff schaal.
Soms loopt het helemaal uit de hand
dit was in de BPL, Burnley gaat wel degraderenquote:Op maandag 21 juli 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buitenspelval met die verdediging?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:48 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben mijn 4-5-1 formatie zat. Er wordt gewoon teveel weggegeven, ook als ik op de counter speel
Nu maar eens een 4-4-2 ruit proberen met een volledig verdedigend blok + een BVM, twee vleugelspitsen, een VSM en een diepe spits + valse nummer 9 duo. Eens kijken of dit beter werkt
[ afbeelding ]
Had dat aangezet omdat meer druk naar voren aanstaat, leek me een logische keuze. Maar dan adviseer je dus om beide uit te zetten?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Buitenspelval met die verdediging?
Ik denk dat dat echt gruwelijk mis gaat hoor.
Als je te vaak doorboort wordt zou ik het uitzetten.
Veel te verdedigend dit. Waarom vijf man op verdedigen? Drie is meer dan genoeg. Je backs zou ik of aanvallend doen of op ondersteunen. Linker en rechtermiddenvelder 1 positie opschuiven. Op AML en AMR. En met een target man gaan spelen.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:48 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben mijn 4-5-1 formatie zat. Er wordt gewoon teveel weggegeven, ook als ik op de counter speel
Nu maar eens een 4-4-2 ruit proberen met een volledig verdedigend blok + een BVM, twee vleugelspitsen, een VSM en een diepe spits + valse nummer 9 duo. Eens kijken of dit beter werkt
[ afbeelding ]
Hangt er vanaf, jouw verdedigers moeten goede anticipatie, versnelling, beslissingen, concentratie en teamwork hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:31 schreef GlenSpey het volgende:
Had dat aangezet omdat meer druk naar voren aanstaat, leek me een logische keuze. Maar dan adviseer je dus om beide uit te zetten?
Dat had ik dus eerst, alleen ik ben het zat dat ze maar blijven weggeven en aanvallers langs zich heen laten lopen.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Veel te verdedigend dit. Waarom vijf man op verdedigen? Drie is meer dan genoeg. Je backs zou ik of aanvallend doen of op ondersteunen. Linker en rechtermiddenvelder 1 positie opschuiven. Op AML en AMR. En met een target man gaan spelen.
Welke divisie speel je eigenlijk? Laag? Want dan is het sowieso beter om wat behoudender te spelen.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat had ik dus eerst, alleen ik ben het zat dat ze maar blijven weggeven en aanvallers langs zich heen laten lopen.
[ afbeelding ]
Niets werkt gewoon
Wolverhampton. SL1quote:Op maandag 21 juli 2014 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Welke divisie speel je eigenlijk? Laag? Want dan is het sowieso beter om wat behoudender te spelen.
10-0 tegen FC Utrecht met Ter Leedequote:Op maandag 21 juli 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die spelers die altijd meteen weg willen nadat ze twee goede wedstrijden hebben gespeeldquote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Fischer na seizoen twee, kreeg het iets te hoog in zijn bol en wilde weg omdat ik een kneuzig bod op hem had afgewezen, club was AS Monaco. Die gast was helemaal van het pad af. Uiteindelijk voor (volgens mij) 9,5 miljoen euro verkocht aan Bayern München. Ach, ik ben blij met Honda en Aspas.
Goeie tipquote:Op maandag 21 juli 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenwoordig scout ik jeugd door op de instroomdatum bij Wereld >> Transfers >> Ingestroomde jeugdspelers te gaan zoeken, nice.
Elftallen train ik gewoon gebalanceerd. En train ze ook individueel. Meestal op hetgeen wat mijn assistenten zeggen. Soms doe ik het zelf als ik vind dat ze op een bepaald iets verbeteren.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:30 schreef GlenSpey het volgende:
Waar trainen jullie de elftallen het meest op?
Ik geef deze taak altijd aan mijn assistenten, en merk dat ze geneigd zijn om hun eigen specialisaties voorrang te geven op de trainingen. Kan toeval zijn natuurlijk...
Yes, dat werkt goed. Heb ook alle regen dates als note toegevoegd zodat ik op elke datum dat er gegenereerd wordt een bericht krijg.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenwoordig scout ik jeugd door op de instroomdatum bij Wereld >> Transfers >> Ingestroomde jeugdspelers te gaan zoeken, nice.
Ik merk dat de spelers met de gebalanceerde training nogal gauw ontevreden worden...quote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Elftallen train ik gewoon gebalanceerd. En train ze ook individueel. Meestal op hetgeen wat mijn assistenten zeggen. Soms doe ik het zelf als ik vind dat ze op een bepaald iets verbeteren.
Ik gooi iedere speler met 2.5 ster uit de deur. Kan ik niet gebruiken in mijn team.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik merk dat de spelers met de gebalanceerde training nogal gauw ontevreden worden...
Überhaupt irriteert dat gezeik van ze me wel veel. Jantje met 1 ster kwaliteit die van je eist dat je m in de basis zet. Man donder opik moet fatsoenlijke reserves hebben die niet teveel kosten, waarom verwachten ze dan toch zovaak dat ze voorrang krijgen
en als je ze dan niet direct hun zin geeft worden ze boos, stappen ze naar de media, gaat hun moraal nooit meer vooruit en plaatsen ze zichzelf op de transferlijst
net kleine kinderen.
Heeft met team status te maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik merk dat de spelers met de gebalanceerde training nogal gauw ontevreden worden...
Überhaupt irriteert dat gezeik van ze me wel veel. Jantje met 1 ster kwaliteit die van je eist dat je m in de basis zet. Man donder opik moet fatsoenlijke reserves hebben die niet teveel kosten, waarom verwachten ze dan toch zovaak dat ze voorrang krijgen
en als je ze dan niet direct hun zin geeft worden ze boos, stappen ze naar de media, gaat hun moraal nooit meer vooruit en plaatsen ze zichzelf op de transferlijst
net kleine kinderen.
Maakt het spel alleen te makkelijk. En het is altijd uitkijken dat je de competitie niet kapot maakt door al het talent weg te halen.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Elftallen train ik gewoon gebalanceerd. En train ze ook individueel. Meestal op hetgeen wat mijn assistenten zeggen. Soms doe ik het zelf als ik vind dat ze op een bepaald iets verbeteren.
[..]
Yes, dat werkt goed. Heb ook alle regen dates als note toegevoegd zodat ik op elke datum dat er gegenereerd wordt een bericht krijg.
Zelfde hier, was meer bij spreke van. Ik heb altijd een 'vaste basis' en dan voor iedere positie 1 wisselspeler (en doordat je in sommige competities maar heel weinig wissels mag meenemen staat een deel dus reserve). Ik zet deze gasten zelden in omdat de basisspelers gewoon beter zijn. Toch krijg ik vrij vaak met dit gezeur te maken. Beetje jammer wel, is volgens mij ook niet erg realistisch want in de echte competities zijn er spelers die in geen jaren een wedstrijd spelenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik gooi iedere speler met 2.5 ster uit de deur. Kan ik niet gebruiken in mijn team.
Heb je daar nieuwsbericht screenshot van? Ben wel benieuwd,quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bestuur besluit ff 400 miljoen te investeren in een of ander fonds. Dat ben ik dus gewoon kwijt
Een of ander mechanisme in het spel voor als je te veel geld krijgt. Ik sta nu ook weer op precies 1 miljard in de bank. Al schijnt het wel weer terug te komen als je er financieel niet zo goed voor staat, maar dat gaat nooit gebeuren.
Je kan gewoon opstellingen maken en die toepassen in 1 keer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zelfde hier, was meer bij spreke van. Ik heb altijd een 'vaste basis' en dan voor iedere positie 1 wisselspeler (en doordat je in sommige competities maar heel weinig wissels mag meenemen staat een deel dus reserve). Ik zet deze gasten zelden in omdat de basisspelers gewoon beter zijn. Toch krijg ik vrij vaak met dit gezeur te maken. Beetje jammer wel, is volgens mij ook niet erg realistisch want in de echte competities zijn er spelers die in geen jaren een wedstrijd spelenmaar vooral dat ze dan gelijk ongelukkig zijn als ze hun zin niet meteen krijgen...
Het zou opzich wel een mooie optie zijn als de 'vaste tactiek/opstelling' en de opstelling vlak voor de wedstrijd gescheiden zijn, dus dat je per wedstrijd gewoon kan schuiven met spelers zonder dat je dan je hele bestand overhoop moet gooien
Hoe haal je die spelers binnen dan? Kun je ze een contract aanbieden voordat ze er eentje van hun club krijgen?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
M2.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Heb je daar nieuwsbericht screenshot van? Ben wel benieuwd,
Ja, vaste opstellingen. Maar ff één keer een reservespeler er makkelijk inschuiven kan dan weer niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan gewoon opstellingen maken en die toepassen in 1 keer.
Wat een lelijk lettertypequote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn game ging kapot dus maar opnieuw begonnen.
AUTSJ MIJN OGEN ZIJN ERUIT GEVALLENquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding.
[ afbeelding ]
Lekker actieve voorbereiding gehad.
Babel, met 2,5 ster, is elke wedstrijd de beslissende man, terwijl bijna mijn gehele team uit 4 sterren spelers bestaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:01 schreef Happel het volgende:
Ik gooi iedere speler met 2.5 ster uit de deur. Kan ik niet gebruiken in mijn team.
Jij met je Babel fetishquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Babel, met 2,5 ster, is elke wedstrijd de beslissende man, terwijl bijna mijn gehele team uit 4 sterren spelers bestaat.
Nee dat is gewoon fucking kansloos. Ben geen Chelsea verdomme.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gewoon park the bus, ook tegen Roda met 7 blessures.
Ik klapte Dortmund 1-0 in de CLquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon fucking kansloos. Ben geen Chelsea verdomme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik klapte Dortmund 1-0 in de CL
Ik heb wel eens met een 5-3-2 systeem gespeeld tegen Tottenham met Walsall en toen stond ik heel lang 1-0 voor en toen ging het mis en stond het in no time 1-4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
De game naait gewoon wel eens hoor, er zijn echt scripted elementen erin.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een 5-3-2 systeem gespeeld tegen Tottenham met Walsall en toen stond ik heel lang 1-0 voor en toen ging het mis en stond het in no time 1-4
Ik heb ook wel eens met 9 man gestaan ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De game naait gewoon wel eens hoor, er zijn echt scripted elementen erin.
Altijd als ik 3 wissels doe breek Maher ineens z'n enkels ofzo.
Wat zit je nou elke keer te huilen over scripted elementen. Niemand, op jou na, schijnt er last van te hebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De game naait gewoon wel eens hoor, er zijn echt scripted elementen erin.
Altijd als ik 3 wissels doe breek Maher ineens z'n enkels ofzo.
https://www.google.nl/sea(...)T2fOU87SEIewOtCUgcgHquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef Happel het volgende:
Wat zit je nou elke keer te huilen over scripted elementen. Niemand, op jou na, schijnt er last van te hebben
Ja. Of hij moet zelf niet naar jou club willen, dan wil ie niet onderhandelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe haal je die spelers binnen dan? Kun je ze een contract aanbieden voordat ze er eentje van hun club krijgen?
Wat is jouw team dan? Voor een winnend elftal heb je gewoon een aantal spelers nodig met 4 sterren, de rest is eerder opvulling.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord. Basis is meer dan 2,5 sterren en jeugd dat qua potentieel 3 of meer sterren heeft blijft ook. Alles eronder mag eruit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:54 schreef Wouterw17 het volgende:
gewoon een aantal spelers nodig met 4 sterren, de rest is eerder opvulling.
Dion hetenquote:
Welcome backquote:
Ja, en er is altijd zo'n skeere hond die de pingel plaatst en mist.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:53 schreef Wouterw17 het volgende:
Vinden jullie het ook zo storend dat echt bijna elke penalty gescoord wordt? Ik had net een penalty-shoot out verloren met 13-12 ofzo en maar 1 iemand miste.Terwijl heel veel penalties ook gewoon door het midden werden geschoten.
En 9 van de 10x is dat de speler die al 2 goals gemaakt heeftquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, en er is altijd zo'n skeere hond die de pingel plaatst en mist.
JUIST.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En 9 van de 10x is dat de speler die al 2 goals gemaakt heeft
Ja toch, die ouwe flikkers zijn altijd baas indien mental stats in orde zijn en ze nog kunnen lopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk wtf is dit nu weer
[ afbeelding ]
Doet nog redelijk zijn ding
Die andere ouwe flikker zit bij Ajaxquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja toch, die ouwe flikkers zijn altijd baas indien mental stats in orde zijn en ze nog kunnen lopen.
doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:22 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn assistent-coach die losgaat op een persco, van Gaal style.
Wat voor skin is dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die andere ouwe flikker zit bij Ajax
[ afbeelding ]
Bergkamp V5, heb wel een andere font gepakt : http://www.fontsquirrel.com/fonts/abeezeequote:
Deed Goossens dat in het echt maarquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:12 schreef Happel het volgende:
Het gaat lekker in het eerste seizoen.
[ afbeelding ]
Blessquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan heb je Schaken nog niet meegemaakt. Die heeft er al 22 inliggen, meer dan Pellè
Maar hij heeft de contractonderhandelingen zelf alsnog stopgezetquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:13 schreef GlenSpey het volgende:
Godverdehoerenzooi
Een van mijn jeugdsterretjes (met een waarde van ongeveer 3.5 miljoen) had een fucking gelimiteerde afkoopsom van 600k. Wanbeleid van de vorige manager![]()
![]()
Dat is toch gewoon het bedrag wat de club heeft gekost om het over te nemen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:41 schreef Cara het volgende:
Euh, wat houdt dit precies in?
Ik had al een balans van 200 miljoen euro met een transferbudget van 160 miljoen en er is niets veranderd verder.
Gaat dit in de toekomst nog wat opleveren of heeft deze beste Han de Kok gewoon zijn geld weggegooid?![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik vraag me af wat de overname verder inhoud.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon het bedrag wat de club heeft gekost om het over te nemen.
Ik denk dat er dan niks gaat veranderen als er geen bericht komt dat je meer geld krijgt om te investeren. Daarbij heb je toch al zatquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:57 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af wat de overname verder inhoud.
Komt er nu meer geld binnen vanwege de stap naar de beurs, of gaat er verder niets veranderen bijvoorbeeld.
Als de Eredivisie qua reputatie niet hoog staat niet nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:10 schreef Cara het volgende:
Is het onmogelijk om met een eredivisie speler de golden ball te winnen?
3 spelers winnen de CL, kampioenschap en het WK, maar toch staat er geen enkele Feyenoord speler op de shortlist van 35 spelers. Moet je perse in het buitenland zitten? Is wel erg jammer.
Is het ooit iemand gelukt om de Eredivisie bovenaan te krijgen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de Eredivisie qua reputatie niet hoog staat niet nee.
Nee dan moet je wel erg veel geduld hebben denk ik zoquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is het ooit iemand gelukt om de Eredivisie bovenaan te krijgen?
Vreemd, de eredivisie staat 6e met 3,5e ster achter Ligue 1, met 4 sterren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de Eredivisie qua reputatie niet hoog staat niet nee.
Denk het wel, hoe staat Nederland ervoor op de coëfficientenlijst?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:25 schreef Cara het volgende:
[..]
Vreemd, de eredivisie staat 6e met 3,5e ster achter Ligue 1, met 4 sterren.
Zou toch genoeg moeten zijn zou je denken.
Moet de eredivisie een top 5 league worden voor een nominatie?
Je bedoelt Europa? Waar moet ik dan kijken?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het wel, hoe staat Nederland ervoor op de coëfficientenlijst?
Clubs > Europa > coefficienten staat daar dan ergensquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:29 schreef Cara het volgende:
[..]
Je bedoelt Europa? Waar moet ik dan kijken?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Clubs > Europa > coefficienten staat daar dan ergens
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij zegt toch clubs? Geen landen
Dus wel 3 CL plaatsen al. Duitsland en Italië zijn ook wel te pakken op termijn.quote:
Ik ga er altijd op een hele lastige manier naartoequote:Op donderdag 24 juli 2014 22:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij zegt toch clubs? Geen landen
Ruben Schaken gaat het voor mij doen. Dat verwacht niemand.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:25 schreef zerokil het volgende:
Heb trouwens wel ooit de Gouden Schoen gewonnen met Mads Junker
Mondjes gesnoerd!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:36 schreef Happel het volgende:
Kampioen in het eerste seizoen met Feyenoord.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Selectie
[ afbeelding ]
[..]
Ruben Schaken gaat het voor mij doen. Dat verwacht niemand.
Heerlijk toch. Dit had ik ook niet verwacht toen ik weer opnieuw begon. Nu hopen dat iedereen wil blijven. Clasie begon de dag van het kampioenschap al te klagen dat hij naar een grotere club wilde, vanwege het niet halen van de gestelde ambities (het kampioenschap).quote:
Wat een onrealistisch spel zegquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:36 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Selectie
[ afbeelding ]
[..]
Vraag me af hoe het in het spel geregeld is dan met Jong Ajax.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:53 schreef RetRy32 het volgende:
Ajax aan het degraderen bij mij![]()
Ik ga hun beste speler wegkapen bij de winterstop zodat ze echt gaan degraderen ook![]()
Haterquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:53 schreef RetRy32 het volgende:
Ajax aan het degraderen bij mij![]()
Ik ga hun beste speler wegkapen bij de winterstop zodat ze echt gaan degraderen ook![]()
Ik ook al paar keer gehad, genot was dat welquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:26 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb al een paar keer gehad dat Feyenoord degradeerde1x zelfs hand in hand met Vitesse naar de Jupiler League
Kreeg je er een stijfje van ja?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook al paar keer gehad, genot was dat wel
Waarom een jankgezicht?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee seizoenen verkoop.
Beetje vergelijkbaar met spelers die tijdens de voorbereiding al om speeltijd gaan zeuren..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:10 schreef Happel het volgende:
Dit had ik ook niet verwacht toen ik weer opnieuw begon. Nu hopen dat iedereen wil blijven. Clasie begon de dag van het kampioenschap al te klagen dat hij naar een grotere club wilde, vanwege het niet halen van de gestelde ambities (het kampioenschap).
Irritante bug is dat.
Spelers die geblesseerd zijn en daarna winterstop en dan klagen om speeltijdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met spelers die tijdens de voorbereiding al om speeltijd gaan zeuren..
Heb met nog 5 duels te gaan me al zeker gesteld van de titel. Heb nu nog 5 duels om minimaal 8 goals te maken en zo de 100 goals te halen.
In kwart finale CL helaas aan Arsenal gekoppeld. Vorig jaar wonnen ze de CL en dit jaar heb ik er al 2x van verloren in de groepsfase.
En dan op de transferlijst zetten op verzoek waarna ze na 3 maanden op de tribune te zitten van de transferlijst willen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:54 schreef Jorwol het volgende:
Spelers die geblesseerd zijn en daarna winterstop en dan klagen om speeltijd![]()
![]()
Geen full screen proberenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:21 schreef Buitendam het volgende:
Weer kutgraphics. Iedere keer als ik het spel een maandje niet opstart krijg ik daarna echt enorm korrelig beeld. Nieuwe installatie heeft geen effect. Ik heb het al een keer eerder gehad en ook opgelost, maar ik weet niet meer hoe![]()
Hier het eerste seizoen kampioen geworden met Man Uquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:36 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Selectie
[ afbeelding ]
[..]
Daar hoef je niet meer op te hopen neequote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:03 schreef Leonos het volgende:
Ze brengen volgens mij ook geen bugfixes meer uit
Maar dat heeft hij altijd probleemloos gedaan. Aan m'n hardware kan het niet liggen.quote:
De software maakt gebruik van je hardware.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:15 schreef Buitendam het volgende:
Maar dat heeft hij altijd probleemloos gedaan. Aan m'n hardware kan het niet liggen.
bedoel je dit niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De software maakt gebruik van je hardware.
Probeer maar gewoon, je kan eventueel GPU rendering ook uitzetten (google maar hoe)
Bij mij heeft Engeland op het WK een keer met 8-1 van Nederland gewonnenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha in mijn game in de kwalificatiepoule van Nederland. Finland rechtstreeks geplaatst voor het WK, Noord-Ierland mag play-offs spelen en Nederland en Portugal mogen naar huis
Ik krijg altijd het idee dat Nederland underrated is in FM, terwijl Engeland juist overrated is
Bedankt, het is gelukt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De software maakt gebruik van je hardware.
Probeer maar gewoon, je kan eventueel GPU rendering ook uitzetten (google maar hoe)
Hier won eerst Oekraïne het EK en daarna Kroatië het WKquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:34 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Bij mij heeft Engeland op het WK een keer met 8-1 van Nederland gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de eerste 22 heb ik 15 Nederlanders, 2 belgen, 2 Argentijnen, 1 spanjaard, 1 Oostenrijker en 1 uit Servie.
Qua doelstelling nederlanders ben ik tevreden.
Alleen qua talenten voor de toekomst gaat het dan toch de verkeerde kant op. Blijft toch moeilijk om na een paar jaar je alleen aan nederlanders vast te houden.
Ja trap ze er allemaal uit, net als die paupertrainers. Is goedkoper dan contract uitbetalenquote:Op zondag 27 juli 2014 11:17 schreef GlenSpey het volgende:
Ontslaan jullie ook altijd het overschot aan fysiotherapeuten dat sommige clubs hebben?
Speel nu met Wigan, en die hadden 3 fysio's + een hoofd fysio die met z'n allen dure trainersplekken innamen
Wat is eigenlijk het verschil tussen een fysio en een hoofd fysio?
Villalba, de nieuwe Messiasquote:Op zondag 27 juli 2014 13:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Hele tijd niet gespeeld, vandaag met de nieuwste MU Update een game met Feyenoord begonnen. Zonder BMI, Pelle en Janmaat dus. Ik heb ook maar meteen de Vrij de deur uit gedaan (9 miljoen naar Porto) en een aantal spelers verhuurd.
Anthony Vandenborre gehaald als nieuwe rechtsback en Jelle Vossen als nieuwe spits. Ben nu nog op zoek naar een back-up spits (omdat ik iets te enthousiast verhuurd heb en Te Vrede en Achahbar weg zijn) en een back-up voor links- en/of rechtsbuiten.
Die Carlo die in de 26e minuut twee keer scoortquote:Op zondag 27 juli 2014 15:14 schreef Scorpie het volgende:
In 2030 overgestapt van Ter Leede naar Ajax aangezien Edgar Davids na 8 jaar werd ontslagen omdat hij 9e was geworden. Tijd om de zooi daar opnieuw op te bouwen
Verder in de zomer nog een WC aan de gang, eerst tegen Mexico, gewonnen met 2-0, toen Duitsland op 0-0 gehouden en net tegen Zambia de volgende ronde gehaald:
[ afbeelding ]
Heb ik nooit gehad dat ik geen vergunning kreeg voor het bouwen van een nieuw stadionquote:Op zondag 27 juli 2014 18:55 schreef Fenomeno het volgende:
Pff, met NAC de laatste 6 seizoenen 5x kampioen geworden en ook de CL gewonnen afgelopen seizoen. Nu wilde ik een dik stadion neer laten zitten, bestuur na veel zeuren overstag, geeft de gemeente geen vergunning
Bij mij blokkeren ze nu ook weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad dat ik geen vergunning kreeg voor het bouwen van een nieuw stadion
Breiden de andere niet uit dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:24 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij blokkeren ze nu ook weer.
Ze gaan dus nu maar het stadion van 51.000 naar 55.000 verhogen. In Augustus hebben we dus het grootste stadion van Nederland.
Arena is 52.960 plaatsenquote:
Hier is de Kuip al 60.000 plaatsen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:33 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Arena is 52.960 plaatsen
De Kuip 51.137 plaatsen
Groningen binnenkort ongeveer 27k, NEC speelt in 32.690 plaatsen stadion, Heerenveen in een stadion van bijna 40k. Dat was het wel een beetje. In het buitenland(heb Engeland en Spanje ingeladen) bijna geen wijzigingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |