Ongetwijfeld een link met Jacob Zuma.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
Zou dat van belang zijn dat die onderzoekers en belangrijke mensen in het vliegtuig zitten? Ik ruik complot....
Geeft niks, gewoon even laten zien dat je geraakt bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zijn toch twee verschillende knuffels?
Ik stap er zo weer bij in. Goede maatschappij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
einde verhaal malaysian airlines
Kinderen om mij heen nemen toch echt vaak een aantal lievelingsknuffels mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:06 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Toch een beetje zonde van je bagage. Dus lijkt me niet.
Hopelijk heeft ie inmiddels zijn ballen en zijn staatsmanschap teruggevonden.quote:
24,32% .quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe groot is de kans dat die separatisten spullen en geld stelen, en foto's nemen van slachtoffers die nog jarenlang op internet zullen opduiken?
Volgens mij ligt dezelfde knuffel op de 2e pic rechtsboven......quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:03 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Maar het is toch een totaal andere knuffel?
Grootquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe groot is de kans dat die separatisten spullen en geld stelen, en foto's nemen van slachtoffers die nog jarenlang op internet zullen opduiken?
volgens de amerikaanse autoriteiten wel jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:01 schreef wise het volgende:
[..]
vermoord¿ is het al officeel bekend dat het een raket was¿
Foto's en filmpjes staan al online.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef Loekie1 het volgende:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dezelfde knuffel op de 2e pic rechtsboven......
hij gaat echt niets doen om de verhoudingen verder te verscherpen hoor.. we willen eerst toegang en een onderzoek..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie inmiddels zijn ballen en zijn staatsmanschap teruggevonden.
is ook helemaal niks mis mee maar 2 rampen in 1 jaar gaan zij niet overlevenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef WJMW het volgende:
[..]
Ik stap er zo weer bij in. Goede maatschappij.
Ja iedereen misbruikt zo'n ramp altijd. Zelfde met al die mensen die direct aandacht op zich willen vestigen omdat zij ook geraakt zijn linksom of rechtsom middels vage 'het komt dichtbij' constructies.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef doge het volgende:
Mevrouw Clinton gebruikt deze ramp ook even om het belang van de economische sancties tegen Rusland in de spotlights te zetten.
Daar ben ik niet van overtuigd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
is ook helemaal niks mis mee maar 2 rampen in 1 jaar gaan zij niet overleven
Ik vind dat toch altijd weer knap van die Amerikanen dat ze dat soort shit gewoon weten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:09 schreef Re het volgende:
[..]
volgens de amerikaanse autoriteiten wel ja
Dat hoeft niet, de Russen komen ze ophalen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Niet bekend volgens mij. Ik dacht dat de rebellen wel hadden gezegd dat ze de zwarte dozen hadden gevonden en dat ze die naar Rusland zouden sturen.
100%quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef Loekie1 het volgende:
Mijn neef is jaren geleden uit de kast gekomen als knuffel. Brok in mijn keel hier.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik liep van de week nog op de kermis en daar lagen ook veel knuffels. Het komt nu wel heel dichtbij inderdaad.
Omdat dat niet gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:10 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom zijn niet allang Russen ernaartoe of Amerikanen of het Nederlandse leger om het rampgebied te omsingelen?
Daarom denk ik ook dat de separatisten dit niet als doel hadden. Dan weet je dat de hele wereld tegen je zal zijn. Ik denk niet dat Poetin blij zal zijn. Van de andere kant als je wapens levert aan tuig dan werk je dit soort blunders in de hand.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef doge het volgende:
Mevrouw Clinton gebruikt deze ramp ook even om het belang van de economische sancties tegen Rusland in de spotlights te zetten.
Die lui houden alles in de gaten vanaf boven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat toch altijd weer knap van die Amerikanen dat ze dat soort shit gewoon weten.
Welk nederlands leger?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:10 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom zijn niet allang Russen ernaartoe of Amerikanen of het Nederlandse leger om het rampgebied te omsingelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |