Nee er is niets gebeurd. Kruip maar weer onder je steen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:20 schreef CarltonBanks het volgende:
Is er een vliegtuig neergeschoten dan?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:20 schreef CarltonBanks het volgende:
Is er een vliegtuig neergeschoten dan?
even hier kijken. blijkbaar hebben meer mensen hier last vanquote:
opge watte?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik heb last van jou! Opgesiedermieterd uit mijn topic 😡😡😡😡
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik heb last van jou! Opgesiedermieterd uit mijn topic 😡😡😡😡
las ik het toch goed....quote:
Faalbeerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
dat is al heel lang geleden hoor TS
OEKRAINE 2001: Een vliegtuig van de Russische maatschappij Sibir stort neer in de Zwarte Zee. Alle 78 inzittenden komen om. Het toestel blijkt geraakt door een verdwaalde raket van het Oekraïense leger. Het vliegtuig was onderweg van Tel Aviv naar het Siberische Novosibirsk. Aan boord zaten vooral Israëliërs van Russische komaf.
GEORGIE 1993: Drie vliegtuigen van Transair Georgia worden geraakt door raketten bij de plaats Soechoemi. Die zijn waarschijnlijk afgevuurd door rebellen uit Abchazië. Zeker 136 mensen komen om het leven.
DUBAI 1988: Een Iraans vliegtuig, onderweg van Iran naar de Verenigde Arabische Emiraten, wordt door een Amerikaans marineschip uit de lucht geschoten. Alle 290 inzittenden komen om het leven.
SOVJET-UNIE 1983: Een vliegtuig van Korean Airlines, onderweg van New York naar Seoul, komt in het luchtruim van de Sovjet-Unie terecht. Een Russische straaljager haalt het toestel neer. Alle 269 inzittenden komen om. Onder de doden is een Amerikaans parlementslid.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ga zelf huilen. Het is mijn topic. Als het je niet bevalt kan je lekker opsiedermieteren.
Want anders?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Mensen, laatste waarschuwing. Graag ontopic blijven graag alsjeblieft.
Serieus reagerenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Faalbeer
Dit gaat over het Malaysian Air vliegtuig van een paar maanden geleden verdween boven de oceaan.
Wat dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ignorance is a bliss, zo luidt dat ene Engelse spreekwoord.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
is er weer zoiets gebeurd dan ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Faalbeer
Dit gaat over het Malaysian Air vliegtuig van een paar maanden geleden verdween boven de oceaan.
ja.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |