quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij trolt altijd, denkt dat hij grappig is ofzo.
Nou, waarom is t daar dan beter uit te houden?quote:
Als ik daar buiten rustig zit of hier in de tuin rustig zit. In Nederland voelt het altijd veel meer kut man. Kan ook deels in je hoofd zitten maar lijkt me sterk dat het niet met het weer zelf te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou, waarom is t daar dan beter uit te houden?
Volgens mij zit dat vooral ib je hoofd namelijk, vakantie, je hoeft niks, koele drankjes als je met je vingers knipt.
Ah, een goede onderbouwing. Daar hou ik van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ik daar buiten rustig zit of hier in de tuin rustig zit. In Nederland voelt het altijd veel meer kut man. Kan ook deels in je hoofd zitten maar lijkt me sterk dat het niet met het weer zelf te maken heeft.
Ja, jouw "volgens mij zit dat allemaal in je hoofd" argument was een stuk beter ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, een goede onderbouwing. Daar hou ik van.
Bedankt.quote:
Ik maak ook niet van die huisvrouwen claims dat t allemaal verschrikkelijk is en niet uit te houdenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jouw "volgens mij zit dat allemaal in je hoofd" argument was een stuk beter ja.
[..]
Bedankt.
En dat dan 100x per dag op fb.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jouw "volgens mij zit dat allemaal in je hoofd" argument was een stuk beter ja.
[..]
Bedankt.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik maak ook niet van die huisvrouwen claims dat t allemaal verschrikkelijk is en niet uit te houden
Hoe moet ik mijn gevoel onderbouwen? In Nederland voelt het met 30 graden warmer dan in Zuid-Europa 40 graden. Het is hier slechter uit te houden. KLAAR!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, een goede onderbouwing. Daar hou ik van.
quote:
*vanillevlaquote:
Wat je zegt klopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe moet ik mijn gevoel onderbouwen? In Nederland voelt het met 30 graden warmer dan in Zuid-Europa 40 graden. Het is hier slechter uit te houden. KLAAR!
Je zegt t zelf al, een gevoel, het zit dus in je hoofd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe moet ik mijn gevoel onderbouwen? In Nederland voelt het met 30 graden warmer dan in Zuid-Europa 40 graden. Het is hier slechter uit te houden. KLAAR!
Als het in zijn hoofd zit is het toch nog zijn gevoel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zegt t zelf al, een gevoel, het zit dus in je hoofd.
Wetenschappelijk is het namelijk totaal niet te onderbouwen. Temperatuur is lager, luchtvochtigheid is lager, gevoelstemperatuur is lager
Doei.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En nu ga ik lekker in de zon Thais eten. Doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |