Lekker wedstrijdje kijken in Istanbul, beetje bier drinken aan de Bosporus, beetje doner eten, beetje rellen. Niets mis mee.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
selectie die er momenteel is, is gewoon vrij matig.
quote:
Ik zie eerder Besiktas winnen ja maar "kansloos ten onder" is iets anders. Daar is Besiktas niet goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt wel. Feyenoord heeft niets meer.
Ga je ook met mij elke wedstrijd TEGEN legia inzetten in europees verband.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:34 schreef Dven het volgende:
Als Inso geen vertrouwen heeft in een goede afloop voor een bepaald team, passen de bethuizen direct hun quota in tegenovergestelde richting aan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Inso dacht dat Engeland het beter ging doen dan Japan
Had de FIFA corruptie onderschat. Te naief van mij misschienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Inso dacht dat Engeland het beter ging doen dan Japan
Wij betten samen. Jij op Legia Poznan Krakow en ik op LUDOGORETZquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga je ook met mij elke wedstrijd TEGEN legia inzetten in europees verband.
Vorig jaar was dat een succes. Vraag Elan maar.
En gisteren of eergisteren met het grootste geluk van de wereld gelijk gespeeld tegen een Ierse () club
Goud geld.
pools voetbal is kk slechtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij betten samen. Jij op Legia Poznan Krakow en ik op LUDOGORETZ
Finalist.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
In 2018 wordt Engeland minstens kwartfinalist.
U leest het hier het eerst.
Dit kan niet meer mis gaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ward-Prowse speler van het toernooi
Klopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pools voetbal is kk slecht
nog slechter dan bulgaars voetbal
Vergeet niet dat het Nederlands elftal in de finale joker Sjaak Swart inzet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koeman is dan bondscoach en trainer/speler bij Southampton.
Ah de FIFA maakte twee goals tegen Engeland ipv Suarez ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had de FIFA corruptie onderschat. Te naief van mij misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |