Ik denk dat dit een leuke manier is om snel Duits te leren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een beetje Duits verstaan. Al verbaast het me niet als men speciaal voor deze docu een snelcursus Duits zullen aanvangen.
Dat lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een leuke manier is om snel Duits te leren.
De muziekkeuze kan mijn goedkeuring niet wegdragen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
Wat vind je van dit kekke filmpje van mijn stadje. Gemaakt door mijn vrienden. Als je goed spiekt ze je mij ook
Zaten er veel goths in dat toestel dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Uit respect voor de slachtoffers van vlucht MH17 zal Feyenoord al haar thuisduels in zwarte shorts afwerken.
Nou, dat sluit ik helemaal niet uit hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zaten er veel goths in dat toestel dan?
Dat lijkt me helemaal niks voor al die polsensnijders, zo'n vakantie in het zonnige Maleisië.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, dat sluit ik helemaal niet uit hoor.
Ja maar het is wel lekker tegendraads natuurlijk. Iedereen gaat naar Griekenland maar hun moeten natuurlijk weer naar Kaolo Loempia.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niks voor al die polsensnijders, zo'n vakantie in het zonnige Maleisië.
Ja maar Wim, jij bent het toch wel met mij eens dat veel van die gasten zo'n reis naar Kaulho Lumpur helemaal niet kennen betalen? Dan denk ik, ga wat anders doen met je geld ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja maar het is wel lekker tegendraads natuurlijk. Iedereen gaat naar Griekenland maar hun moeten natuurlijk weer naar Kaolo Loempia.
Bijkletsen met de Dalai Lama, dat is zo'n oud gabbertje van 'm.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien zat Rene Froger ook wel in dat toestel naar Kuala Lumpur.
ff een happie eten
Ik ga volgende week met het vliegtuig richting het oosten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had net een ticket naar bangkok geboekt das ook daar ergens.
WAT EEN TOEVAL
Nou, ja, toevallig heb ik daar gisteravond ook over na zitten denken. Maar zijn vliegtickets zo duur dan? Tegenwoordig? Dat kan ik me haast niet voorstellen eerlijk gezegd. Maar ja goed. Wie ben ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar Wim, jij bent het toch wel met mij eens dat veel van die gasten zo'n reis naar Kaulho Lumpur helemaal niet kennen betalen? Dan denk ik, ga wat anders doen met je geld ofzo.
Een lokale notabele.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, ja, toevallig heb ik daar gisteravond ook over na zitten denken. Maar zijn vliegtickets zo duur dan? Tegenwoordig? Dat kan ik me haast niet voorstellen eerlijk gezegd. Maar ja goed. Wie ben ik.
Als user van het VBL subforum weet je toch allang dat achterlijk zijn een criteria is voor moderators.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eigenlijk moet je maar blij zijn dat Johannes geen mod is geworden als je ziet wat een idioten daarvoor in aanmerking komen. Je zou bijna denken dat achterlijk zijn criteria 1 is in de vacaturebeschrijving.
Waarom ben ik geen MOD danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als user van het VBL subforum weet je toch allang dat achterlijk zijn een criteria is voor moderators.
kansloos ten onderquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Dven het volgende:
EN FEYENOORD NAAR ISTANBUUUUUUUUUUUUUUUUUL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BESTE LOTING EVAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |