Hey het einde van BB was onverwacht en liet me met een leeg gevoel achter,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vandaag boekje van Hanssie (volgens de schrijver) Kraay uit. Dun boekje wel, maar voor de rest niks mis mee.
Ooh.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey het einde van BB was onverwacht en liet me met een leeg gevoel achter,
Apart einde was het maar.
Met vlagen geniaal, Ik was wel blij dat het zo traag was, in de zin van veel langzame dialogen, Je kon whattsap en fok erbij aan hebben staan, Al het echt spannend werd niet natuurlijk,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh.
Ik vond het einde prima. Dat lege gevoel komt vooral omdat zo'n geweldige serie dan over is
Tijdens goede series doe ik niks wat me afleidt van de serie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met vlagen geniaal, Ik was wel blij dat het zo traag was, in de zin van veel langzame dialogen, Je kon whattsap en fok erbij aan hebben staan, Al het echt spannend werd niet natuurlijk,
Daarbij zit ik ergens begin seizoen 2,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens goede series doe ik niks wat me afleidt van de serie.
Ik ben net begonnen aan Orange is the New Black, ben er nog niet echt verslaafd aan. Maar het kijkt wel aardig weg, wel leuk van die American Pie acteurs.
Ik heb nog niks echt duisters meegemaakt. Komt op mij over als een komedie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarbij zit ik ergens begin seizoen 2,
Redelijke serie maar wel apart dat ze van hele overdreven blije en vrolijk naar dreigend en gevaarlijk situaties gaan en weer terug. Ook personages veranderen dan opeens als bij dag naar nacht, Zo is het net glee en dan opeens prison break.
Hebben je ouders weer een nieuw plekje ontdekt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoor een irritant geluid, maar weet niet waar het vandaan komt.
xdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hebben je ouders weer een nieuw plekje ontdekt.
hou gewoon eens je bek erover in plaats er 24/7 over praten dat helpt ook niks joh gek :squote:
Dikke zeugquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hou gewoon eens je bek erover in plaats er 24/7 over praten dat helpt ook niks joh gek :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |