Er zijn nog 20 vage passagiers en Frankrijk heeft die al slachtoffers?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:53 schreef riazop het volgende:
wow! pecht voor Rutte: Geen Amerikanen aan boord.
Nu mag de VVD het zelf met hun wegbezuinigde leger gaan oplossen...
Een politieke moord. The plot thickens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.eerstekamer.nl(...)teveen_omgekomen_bij
Ja, maar dit is geen gewone 18 juli hè. Het is wel duidelijk dat het vandaag mag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, maar je kan er voor beboet worden als het officieel niet mag.
Inderdaad, maar als niet iedereen daar behoefte aan heeft, en de bios open gaat, is het dus geen NATIONALE rouw.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er behoefte aan toch? Maargoed, dat is weer een andere discussie.
Gelukkig doet dat er verder niet zo veel toe, waar iemand wel of geen behoefte aan heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er behoefte aan toch? Maargoed, dat is weer een andere discussie.
Ik ben blij dat we in een land leven waar we gelukkig niet overgeleverd zijn aan de nukken van mensen als jijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan doe je de dag ervoor maar extra boodschappen respectloos zwijn.
Eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:54 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja, maar dit is geen gewone 18 juli hè. Het is wel duidelijk dat het vandaag mag.
Vlaginstructie is niet bindend voor particulieren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, maar je kan er voor beboet worden als het officieel niet mag.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan doe je de dag ervoor maar extra boodschappen respectloos zwijn.
ja 7 volgens mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn nog 20 vage passagiers en Frankrijk heeft die al slachtoffers?
Ja goed verhaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we in een land leven waar we gelukkig niet overgeleverd zijn aan de nukken van mensen als jij
Nogmaals, wij worden niet warm of koud van jouw mening.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:55 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Sommige mensen, waaronder ik, worden niet warm of koud van een 'vliegtuigongeluk'...
Ja. En iedereen doet er net zo hard aan mee.quote:
En toch hier komen posten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:55 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Sommige mensen, waaronder ik, worden niet warm of koud van een 'vliegtuigongeluk'...
Dan zijn sommige mensen, waaronder jij, bijzonder koud.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:55 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het dan ook niet meer opgelegd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig doet dat er verder niet zo veel toe, waar iemand wel of geen behoefte aan heeft.
Daar zou ik geen moment rouwig om zijn geweest.quote:
Ned 1 ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:56 schreef Tourniquet het volgende:
12:00 persconferentie Opstelten
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:56 schreef WJMW het volgende:
[..]
Daar zou ik geen moment rouwig om zijn geweest.
Jij ligt er wel de hele week wakker van en jankt al de hele dag?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan zijn sommige mensen, waaronder jij, bijzonder koud.
Stoere jongen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:55 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |