Weer een post van Bar-Le-Ducquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
eer een topic over het vliegtuigongeluk..
Dat ze maar in vrede mogen rustenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:16 schreef videonatic het volgende:
Een kennis van mij kende een heel gezin, vreselijk.
Komt gewoon dichtbij zoiets. Het is ook onvoorstelbaarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:17 schreef zovty het volgende:
Ik ken iemand die twee exklasgenootjes heeft verloren. Ze hadden al 15 jaar geen contact meer, maar toch, het komt hard binnen als je zoiets hoort.
Ik ken ook een heleboel gezinnen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:16 schreef videonatic het volgende:
Ik ken meerdere gezinnen... gelukkig zat er niemand in dat vliegtuig, maar wel toevalligquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:16 schreef videonatic het volgende:
Zonder al die shit hoor je het gewoon wat later.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
Het nare aan social media is dat dit soort rampen een stuk persoonlijker worden en een gezicht krijgen.
Je wordt makkelijker geconfronteerd met Facebook updates en foto's, waardoor het niet langer een ver-van-mijn-bed-show is.
Eensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:20 schreef Halcon het volgende:
Terechte klacht. Nog vermoeiender zijn verhaaltjes van mensen als Maarten de Jong, die vinden dat ze ontsnapt zijn aan de dood omdat ze ook even op Vliegwinkel.nl keken. Je bent ontsnapt als je overboekt was of het vliegtuig net had gemist, maar veel van die verhalen... Wel erg ver gezocht allemaal.
Heb je de ministerpresident al ingligt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef kastanova het volgende:
De broer van mijn buurmeisje kent de kerel die de raket afschoot.
R.I.P. raket.
Ik was in gesprek.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Heb je de ministerpresident al ingligt?
beetje in straatje van;quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef kastanova het volgende:
De broer van mijn buurmeisje kent de kerel die de raket afschoot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |