wat een goed idee!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:56 schreef -Spring het volgende:
Oh ja, Buuf! Mss kan ik het patroon van mn tampons gebruiken. Dan laat ik die scheerwollen vulling gewoon weg.
+1quote:
Die smijt ik zo de gang in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat een goed idee!
alhoewel. Als ik die stronk zo eens beloer.....
*denkt aan mopje over barkruk*quote:
Ik wou m ook al inkoppen.quote:
weber weer ?quote:
Dit. Ik ben best wel BBQ freak maar met dit weer liever niet. Of pas op 10 uur beginnen ofzoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:01 schreef livelink het volgende:
Geen weber-weer. Dat zorgt alleen maar voor extra hitte.
ja behoorlijk. Maar de wachttijden vallen me onwijs mee. Bij de echt grote attracties zoals ratatouille en big thunder mountain is een langr wachtrij. Maar we hadden een fast pass voor ratatouille en stonden binnen 20m weer buitenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:33 schreef livelink het volgende:
37 graden lijkt me niet geweldig, Vicky. Was het erg druk in Disney?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:35 schreef livelink het volgende:
Ik heb me vanmiddag vermaakt met kind, trampoline en tuinslang. Het blijkt erg leuk te zijn om trampoline te springen en tegelijkertijd besproeid te worden. Dat is natuurlijk ook de enige manier om in deze hitte nog te kunnen trampolinespringen. En een dag niet gesprongen is een dag niet geleefd.
Haha nee joh, ik heb wel een man, ook al is hij er niet vaakquote:Op zondag 20 juli 2014 10:01 schreef livelink het volgende:
Waren de kinderen alleen thuis, Gao? Heerlijk dat je een avondje alleen weg kon zijn.
quote:Op maandag 21 juli 2014 08:25 schreef Vicky het volgende:
Wat super Bar!!
Wij maken ons op voor Disneydag 4..
5 dagenquote:Op maandag 21 juli 2014 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wow, hoe lang blijven jullie wel niet?
Ik heb mijn nichtje van 7 mee naar kantoor vandaag. Ze wil morgen weer
Volgens mij zou jij nog een hangbuikzwijn mee naar kantoor kunnen nemen zonder dat iemand daar wat van zegtquote:Op maandag 21 juli 2014 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wow, hoe lang blijven jullie wel niet?
Ik heb mijn nichtje van 7 mee naar kantoor vandaag. Ze wil morgen weer
Is online shoppen niks voor jou? Wehkamp is erg makkelijk bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:55 schreef livelink het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zomerkleren en ik vind het vreselijk om kleren te moeten kopen. Ik voel me altijd zo lelijk en dik in een pashokje. En dat vooral bij zomerkleding. Veel te bloot en zo....
Maar ja, het lijkt de hele week mooi weer te blijven en ik loop nog steeds in dezelfde kleren als in de winter, dus ik moest vandaag toch maar eens gaan kijken. Snel bij de Hema, daar kan ik gelukkig toch niet passen, een t-shirt en rokje uit de rekken getrokken. Allebei XL. Kom ik thuis, blijkt XL echt veel te groot te zijn. Dus nu ben ik geld armer en geen kleding rijker en nog gefrustreerder dan ik al was voordat ik ging winkelen. Ik denk dat ik het maar lekker bij mijn winterkleding hou.
Ik durf nooit iets terug te sturen of terug te brengen als het me niet past of als het kapot is of zoquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is online shoppen niks voor jou? Wehkamp is erg makkelijk bijvoorbeeld
gewoon opletten wanneer het verzenden gratis isquote:Op woensdag 23 juli 2014 06:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf nooit iets terug te sturen of terug te brengen als het me niet past of als het kapot is of zo![]()
Wehkamp wordt daarmee een dure grap (been there). Eigenlijk moet ik alleen maar kleren kopen op een plek waar ik ook kan passen, want nu is het bij de Hema ook weer fout gegaan.
Ik bestel ook soms via wehkamp met acceptgiro en dan van een shirtje verschillende maten en dan kijk ik wat ik pas en dat betaal ik gelijk via acceptgiro en rest gaat naar t postkantoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 06:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf nooit iets terug te sturen of terug te brengen als het me niet past of als het kapot is of zo![]()
Wehkamp wordt daarmee een dure grap (been there). Eigenlijk moet ik alleen maar kleren kopen op een plek waar ik ook kan passen, want nu is het bij de Hema ook weer fout gegaan.
Dat dus!quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:26 schreef lily het volgende:
Kleren passen in een winkel? Nee.
Leve internetshoppen!!!
Waarom durf je dat niet bij Wehkamp? Die komen het zelfs bij je thuis ophalen joh, dat is zo handig! En het is nergens zo prettig passen als thuisquote:Op woensdag 23 juli 2014 06:49 schreef livelink het volgende:
[..]
ja super!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:41 schreef lily het volgende:
Vakantie is altijd veel te snel voorbij, Vicky![]()
Hebben jullie het wel leuk gehad? Foto's?
het moederdag cadeau?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef livelink het volgende:
Ik was vanochtend trouwens wanhopig op zoek naar mijn oplader (niet gevonden, natuurlijk). Maar ik vond wel iets anders. Iets waar ik zo'n 2,5 maand geleden het hele huis om overhoop heb gehaald.
Ra, ra, wat was dat?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast![]()
Het lag in een la vol met opladers, oude mobiele telefoons, computerbenodigdheden enz....
Ik heb die hele la leeggehaald op zoek naar de oplader en helemaal onderop lag het.
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lag in een la vol met opladers, oude mobiele telefoons, computerbenodigdheden enz....
Ik heb die hele la leeggehaald op zoek naar de oplader en helemaal onderop lag het.
[ afbeelding ]
even in een spoiler...quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:41 schreef lily het volgende:
Vakantie is altijd veel te snel voorbij, Vicky![]()
Hebben jullie het wel leuk gehad? Foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kleine indicatie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
wat mooi, en lief!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ow wat fijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef livelink het volgende:
Ik was vanochtend trouwens wanhopig op zoek naar mijn oplader (niet gevonden, natuurlijk). Maar ik vond wel iets anders. Iets waar ik zo'n 2,5 maand geleden het hele huis om overhoop heb gehaald.
Ra, ra, wat was dat?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
even in een spoiler...Leuke foto's VickySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kleine indicatieHerinnering is een vorm van ontmoeting.
whaha ik zal het morgen tegen haar zeggenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:36 schreef amaranta het volgende:
Jeetje Vicky, zou je Tess d'r haar niet eens knippen? Is hartstikke lang ;-)
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij nog een hangbuikzwijn mee naar kantoor kunnen nemen zonder dat iemand daar wat van zegt
hèhè maar het resultaat mag er straks dan ook zijn!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb net twee Pax kasten in het nieuwe huis in elkaar gesleuteld. Halfdood door oververhitting nu. Gisteren ook al twee. En de dagen ervoor rolgordijnen ophangen, vloeren dweilen etc. Geen ontspannen leven op het moment dus.
Die staat er nog.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Spring, hoe is het met je stronk inmiddels???
whahahaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Die staat er nog.
Die zuid Afrikaans had dit filmpje naar zn ouders gestuurd. Die waren zo geshockeerd dat ze hem speciaal hadden opgebeld om hun afschuw uit te spreken.
De Glitterpoes - Het Polygoonjournaal 2014' bekijken op YouTube
De Glitterpoes - Het Polygoonjournaal 2014:
nou! en wat voor levenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen een leven heeft. wat eng
van die hele hoge? (die zijn voor jullie wel heel handigquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb net twee Pax kasten in het nieuwe huis in elkaar gesleuteld. Halfdood door oververhitting nu. Gisteren ook al twee. En de dagen ervoor rolgordijnen ophangen, vloeren dweilen etc. Geen ontspannen leven op het moment dus.
zonet stond in outletcity in roermond een moeder haar kind uit te schelden.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Chinezen schelden echt prachtig, hele zinnen maken die, die wensen elkaar ook gewoon zwaar gehandicapte kinderen toe en zo
wanneer gaan jullie over?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Nee lady-wrb, deze zijn 201 hoog.De Paxkasten die we nu hebben, zijn wel 236 hoog, maar in het nieuwe huis is het plafond iets lager en dan staat het naar mijn smaak iets te dicht tegen het plafond aan en kan ik bovenop niet gemakkelijk genoeg stoffen. En ik wilde graag witte kasten ipv de lichte berkenkleur die we nu hebben.
Morgen ga ik er nog 2 ophalen, 1 voor in de bijkeuken en 1 voor Sterres kamer.
is nog steeds. Amber vond het geweldig. Tess totaal niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:07 schreef Luigi het volgende:
Ik dacht dat ze dat af gingen schaffen, die aapjes die op en in je klimmen? Is dat nog steeds wel? Volgens mij vind die uk van ons dat ook wel leuk, aapjes kijken.
scheelt ook dat Parijs vanaf ons helemaal niet zo heel ver weg is.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:43 schreef Luigi het volgende:
Leuk om dat gewoon te doen Bar, zo semi-spontaan. Hou ik wel van.
Waar ga je heen?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:05 schreef Vicky het volgende:
Dit is mijn laatste weekje vrij. Dan 8,5 dag werken in 3w en dan weer 1,5 week vrij en op vakantie...
we gaan naar Hof van Saksen met mijn ouders, zusje, zwager en nichtje. Ouders hebben een grote boerderij gehuurd.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:31 schreef laziness het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Hebben je meiden tegen die tijd nog steeds schoolvakantie?
wij zitten inquote:Op maandag 28 juli 2014 10:36 schreef laziness het volgende:
Ooh dat zijn wel hele mooie huurhuisjes daar toch?
dat is idd altijd zo rot.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef lily het volgende:
Nee, het was hutjemutje, voetje voor voetjeen parkeren kon al helemaal niet meer. Misschien toch niet zo handig om een zondag uit te kiezen.
overal apenschijtquote:Op maandag 28 juli 2014 10:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
is nog steeds. Amber vond het geweldig. Tess totaal niet.
blotevoetenpark nog nooit geweestquote:Op maandag 28 juli 2014 11:11 schreef Ynske het volgende:
Ben je met de kids al eens bij het blotevoetenpark geweest in Brunssum?
Is me niet opgevallen. Ik vond het er juist heel erg schoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:36 schreef moussy het volgende:
Dat wij er 300 jaar geleden waren was het er uitgestorven en leeg, dus we zaten vol doodshoofdaapjes en dus schijt. Ik had zelfs een aapje met stijve piem0l in mn haar hangentrauma
breskensquote:Op maandag 28 juli 2014 13:53 schreef livelink het volgende:
Ik ben net terug van een weekendje Breskens. Perfect weer gehad, alleen vanochtend zijn we helemaal weggeregend en ik moest ook nog met het OV naar huis. Maar je kunt er geen peil op trekken. Op normale dagen met heel normaal weer loop ik vaak uren vertraging op en nu met noodweer ging alles perfect. Pont, twee treinen en een bus zonder enige vertraging. Heb ik er nog wel dik 4 uur over gedaan trouwens.
Zeeland is mooi, maar net iets te ver weg.
schonenveld is mooi park ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:06 schreef livelink het volgende:
We zaten in park Schoneveld. En ik heb gegeten bij een strandtent. Wel vis, trouwens. Veel verder dan het strand en park ben ik eigenlijk niet geweest.
Dat vind ik zelfs.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:53 schreef livelink het volgende:
Zeeland Zeeuws Vlaanderen is mooi, maar net iets te ver weg.
Belgiëquote:
Nee dank je, ik hou niet vsn bonbons. Maar als ik ze heb, vreet ik ze toch op. Da's het ergste.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:30 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Belgiëgeen straf ergens. Wij rijden zo jou kant op,even met de tv,naar de,mediamarkt.
moet ik doosje Belgische bonbons meenemen voor je
![]()
![]()
6 augustus wordt de boel door de verhuizers ingepakt en 7 augustus wordt het naar Groningen gebracht. Zin in!quote:Op zondag 27 juli 2014 19:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie over?
of heb ik dat gemist![]()
Ja enorm! Tenminste, het verhuisd zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:11 schreef livelink het volgende:
Je bent echt de eerste die ik ken, die zin heeft in een verhuizing, Spuuglokje. Fijn dat je je er zo op verheugt. Heeft de rest van de familie er ook zin in?
Heerlijk he? <3 Dat het huis dan steeds meer zo wordt als je het je voorstelt!quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:03 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja enorm! Tenminste, het verhuisd zijn.Maar ik vind (als enige geloof ik) het verhuisproces ook al leuk. Verfkleuren uitzoeken, vloeren, zelf kasten in elkaar bouwen, klusjesmannen aansturen. Heerlijk om het huis te zien veranderen! Vandaag hebben we haakjes en wcrolhouders etc. In de douches en wc's gehangen. Ziet er in 1 klap 'af' uit! En de keuken schoongepoetst. Gatver wat was dat een goor klusje maar oh wat ziet ie er nu mooi en als nieuw uit! <3
Je krijgt een paar dagen eerder al wat dozen om persoonlijke spulletjes in te pakken. De rest doen zij. Ideaal!quote:Op woensdag 30 juli 2014 07:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heerlijk he? <3 Dat het huis dan steeds meer zo wordt als je het je voorstelt!
Jullie laten ook inpakken door de verhuizers? Ik ben reuzebenieuwd hoe dat nou gaat en of je het prettig vindt. Hoef je dan niets zelf te doen aan voorbereidend werk, behalve zorgen dat het een beetje netjes is?
Lijkt me echt geweldig! We hebben erover getwijfeld, maar kenden niemand die dat had gedaan dus wisten niet of het ook echt fijn was. Dus we durfden niet zo goedquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je krijgt een paar dagen eerder al wat dozen om persoonlijke spulletjes in te pakken. De rest doen zij. Ideaal!
Ik hou echt van verhuizen! In de periode 1999-2007 ben ik 4 keer verhuisd en sindsdien niet meer en ik zou wel weer willen hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:03 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja enorm! Tenminste, het verhuisd zijn.Maar ik vind (als enige geloof ik) het verhuisproces ook al leuk. Verfkleuren uitzoeken, vloeren, zelf kasten in elkaar bouwen, klusjesmannen aansturen. Heerlijk om het huis te zien veranderen! Vandaag hebben we haakjes en wcrolhouders etc. In de douches en wc's gehangen. Ziet er in 1 klap 'af' uit! En de keuken schoongepoetst. Gatver wat was dat een goor klusje maar oh wat ziet ie er nu mooi en als nieuw uit! <3
Hoe is je riool?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:57 schreef Luigi het volgende:
Verhuizen. Right up there met kamperen (
) en klussen (
![]()
).
Wow met een portemonnee?quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:46 schreef -Spring het volgende:
N heeft weer wat achterlijks. :'D Parkeert zn auto, wurmt zich eruit want krap plekje, zn portemonnee schiet door de deurpost uit zn hand, raakt zn oor en klieft zn kraakbeen doormidden. Is op zn werk gehecht.
Ja, echt welquote:
Of dr memmen hangen op dr knieen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vriendin van mij jaste een scheermes in haar tepel terwijl ze haar benen schoor.
En dan durft ze mij onhandig te noemen
nooit last van. ik ga nooit op vakantiequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:04 schreef Luigi het volgende:
Die laatste dagen voor de vakantie he. Die zijn best pittig he.
een review vind ik niet raar, wel dat ze niet blij zijn met t commentaar. Een 8 vind ik een hoog cijfer. En dat met een enge trap.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
en is het normaal dat je gevraagd wordt om een review te geven als je ergens in een B&B gezeten hebt?
en als je dan een cijfer geeft (ik gaf een 8 ) je commentaar krijgt dat ze hoger verwacht hadden?
en dat ze niet blij zijn met mijn commentaar dat ik de trap doodeng vond.
die vond ik dus echt eng omdat het trapgat nog geen meter van de plaats was, waar ik mijn bed uit moest stappen. en ik ben altijd nogal aan de wandel 's nachts.
en nu zijn ze boos en beledigd.
lijk mij ook. ik heb gezegd dat ze het lekker moeten verwijderen als ze het er niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:22 schreef Susie het volgende:
Als ze geen kritiek willen, moet ze er niet om vragen lady. Lijkt mij?
voor de rest was het prima hoor. goede verzorging. het was schoon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
een review vind ik niet raar, wel dat ze niet blij zijn met t commentaar. Een 8 vind ik een hoog cijfer. En dat met een enge trap.
Neuh gewoon 3 weken werk in 2,5 werkdag proberen te proppenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nooit last van. ik ga nooit op vakantie
maar wat is het probleem? inpakstress?
vind je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:04 schreef Luigi het volgende:
Die laatste dagen voor de vakantie he. Die zijn best pittig he.
Ik had van die 8 een 4 gemaakt. Lekker professioneelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
en is het normaal dat je gevraagd wordt om een review te geven als je ergens in een B&B gezeten hebt?
en als je dan een cijfer geeft (ik gaf een 8 ) je commentaar krijgt dat ze hoger verwacht hadden?
en dat ze niet blij zijn met mijn commentaar dat ik de trap doodeng vond.
die vond ik dus echt eng omdat het trapgat nog geen meter van de plaats was, waar ik mijn bed uit moest stappen. en ik ben altijd nogal aan de wandel 's nachts.
en nu zijn ze boos en beledigd.
Dat probeerde ik gisteren. Tot ik om 15 uur dacht: fuck it.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Neuh gewoon 3 weken werk in 2,5 werkdag proberen te proppen.
Zie, het heeft zijn voordelen om niet op vakantie te gaan. Ik kan nu genieten van een periode met weinig telefoontjes en mail en daarom meer tijd om al die achterstallige klussen eens af te maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Neuh gewoon 3 weken werk in 2,5 werkdag proberen te proppen.
Klopt. Blijft 3 maanden zitten. Max.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:15 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hou niet vsn bonbons. Maar als ik ze heb, vreet ik ze toch op. Da's het ergste.
Tico, wat jij een tijdje geleden met je haar hebt gedaan, was dat een keratinebehandeling? Ik krijg er vanmiddag een.
Dat klinkt als behoorlijke koorts. Wat naar voor hem. Beterschap en hou hem maar goed in de gaten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:06 schreef lady-wrb het volgende:
L. kwam gistermiddag terug van nawaka en ligt vanaf vanmorgen gestrekt met iets griepachtigs.
houdt niets binnen, begint steeds warmer aan te voelen, maar ligt met een dikke badstofpyjama aan onder zijn dekbed op zijn zolderkamer (waar het al 27 graden is)
250 tot 300 euro.quote:
Ja met shampoo van 32 euro en conditioner van 40 ofzoquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:42 schreef moussy het volgende:
Je kan het toch nog bijhouden met allerlei goedjes, shampoo en zo, zodat het langer blijft zitten?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja met shampoo van 32 euro en conditioner van 40 ofzo
Ja joh. Maar het was wel heel mooi.quote:
Ruilen? Ik heb tegenwoordig telefoonsnoerkrullen en wil wel weer eens steilquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:30 schreef lily het volgende:
Wat een geld zeg, boh.
Ik heb trouwens heel steil haar en wil juist krullen.
Wel heb ik mijn haar vorig jaar geblondeerd (ben van mezelf donker) en is het dus nu kapot, helaas. Had ik nooit moeten doen.
Veel plezier Spring!!quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:34 schreef Vicky het volgende:
Succes met pakken Spring en fij e vakantie.
ik moet morgen weer werken
3w vakantie gehad.. maar ik hoef maar 3w en dan heb ik weer 1,5w vakantie
Gewoon permanent laten steilenquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb tegenwoordig telefoonsnoerkrullen en wil wel weer eens steil
Voor het eerst in 4 jaar gaan we langer dan 5 dagen weg... Ik ben er zo vreselijk aan toequote:Op zondag 3 augustus 2014 17:04 schreef Ticootje het volgende:
Wij zijn 26 augustus nog een dag vrij en ik ga in september nog een weekend naar zuid frankrijk. Maar vakantie.... Volgend jaar misschien ofzo. Als we geen grote zolderverbouwing starten.
we gaan de 22e nog een week op vakantie. Maandag 1 september ben ik ook nog vrij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:50 schreef Saffier het volgende:
[..]
Veel plezier Spring!!
Heb je begin van het schooljaar vrij genomen Vicky?
Volgend jaar misschien nog een keer ziekenbezoek. Maar dan zit vakantie er niet in. Even naar zweden vliegen met het hele gezin is gewoon hetzelfde geld als 3 weken camping.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:13 schreef Saffier het volgende:
[..]
Voor het eerst in 4 jaar gaan we langer dan 5 dagen weg... Ik ben er zo vreselijk aan toeen volgend jaar staat hier een grote zolder verbouwing op de planning
Graagquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb tegenwoordig telefoonsnoerkrullen en wil wel weer eens steil
Bosje stro hou je over gok ik.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou ja daar knapt het dan vaak ook weer niet van op :/
Achterlijk dat het zo duur moet zijn. Hopelijk kan je nog 'gewoon' op visite tegen die tijd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgend jaar misschien nog een keer ziekenbezoek. Maar dan zit vakantie er niet in. Even naar zweden vliegen met het hele gezin is gewoon hetzelfde geld als 3 weken camping.
Nou ja we zijn met zn 5 natuurlijk. En volgend jaar moet ook Bram een eigen stoel. En het is ook nog 2x vliegen, er zijn geen rechtsstreekse vluchten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:09 schreef Saffier het volgende:
[..]
Achterlijk dat het zo duur moet zijn. Hopelijk kan je nog 'gewoon' op visite tegen die tijd.
2700km ,en 3 kinderen op de achterbankquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Auto geen optie?
Vriendin van me reed laatst even in twee dagen heen en weer om een puppy te kopen
Haha ja zij reed terug met een gillende pup, ook gezellig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:12 schreef Joene het volgende:
[..]
2700km ,en 3 kinderen op de achterbankMwah.... we willen het gerust eens doen maar het is wel een hele opgave.
Ik zou er niet eens over nadenkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:12 schreef Joene het volgende:
[..]
2700km ,en 3 kinderen op de achterbankMwah.... we willen het gerust eens doen maar het is wel een hele opgave.
ben je nog steeds blond? ik ben wel heel benieuwd hoe het je stond/staat! fotootje?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:38 schreef lily het volgende:
Ik heb steil haar maar dus wel stro achtig. Je ziet het niet maar ik voel het wel.
Althans...ik was mijn haar 2 keer per week. Vlak voor de wasbeurt is het echt stro. Vlak erna is het goed.
Stom...echt door het blonderen. Daarvoor had ik zijdezacht haar.
Ik denk aan de organix brazilian keratine behandeling. Die is 11,99. Eens kijken wat dat doet.
Ik ook!!quote:
Nee, ik heb het maar kort gehad. Ik vond het eigenlijk niet eens mooi en dan die uitgroei.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:19 schreef trui het volgende:
[..]
ben je nog steeds blond? ik ben wel heel benieuwd hoe het je stond/staat! fotootje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind de combi mijn ex en het spaargeld van mijn kind ook geen ideale situatie. hij is altijd al heel gul geweest met geld van een ander en weet het altijd prima te verwoorden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:12 schreef livelink het volgende:
J. heeft laatst zelf een computer gebouwd voor iemand. Ook een echte gamecomputer. Was wel top of the bill, maar het heeft wel 900 euro gekost. Ik vind 600 euro voor een beetje goede gamecomputer niet echt een superhoog bedrag
graag!quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:47 schreef livelink het volgende:
Ik zal vanavond aan J. vragen wat hij er van vindt, Lady. Hij is nu niet thuis.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit met een mega knoop in mijn maagNu kan je nog meekijken, als L. en zn vader zelf waren gaan bouwen had je helemaal niets geweten. Ik zou overigens die 200,- niet betalen, mogen ze fijn samen regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou meer een knoop in mn maag hebben over de game-verslaving
Je zou er haast een boek over schrijven!
ook dat ja. ik moet nog even bedenken hoe ik dat onder controle ga houden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Nu kan je nog meekijken, als L. en zn vader zelf waren gaan bouwen had je helemaal niets geweten. Ik zou overigens die 200,- niet betalen, mogen ze fijn samen regelen.
Ik zou meer een knoop in mn maag hebben over de game-verslaving
Staat op de planning. Dan kan meteen de badkamer ook gedaan worden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:25 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik ook!!
Dan nog is het een smak geld Tico. Staatsloterijtje maar doen dan?
de kast jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:16 schreef Ticootje het volgende:
Als hij perse die pc wilt hebben met dat scherm dan heeft hij simpelweg nog niet genoeg gespaard. Geen haar op mn hoofd die eraan denkt om even 200 euro bij te springen. Zo leer je je zoon ook niet met een budget omgaan.
Maar goed, eerlijk is eerlijk. 600 euro voor een pc en een scherm is echt geen hoog budget. Daar heb je een gemiddelde kantoor pc voor.
Ja dat bedoel ik.quote:
ik heb net de link naar die pc geplaatst.quote:
het is een redelijk tot goede pc , een i5 is niet top of The Bill , maar ook zeker geen budget product , kortom prima midden model goed voor nuquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb net de link naar die pc geplaatst.
is het wat? dat is mijn vraag.
het scherm zou hij van mij voor zijn verjaardag krijgen.
de rest moet hij zelf maar bij elkaar sparen.
nee maar een game pc kost de videocard alleen al een honderdje of 5.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:07 schreef Moppert het volgende:
Ja prima ding, maar het is niet echt een game pc.
Een beter alternatief.Ik weet niet hoe handig hij is , maar je zou zelf bouw kunnen overwegen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
is er in die prijsklasse een beter alternatief? of moet hij het er maar mee doen?
Nou goedkoper weet ik niet , maar je kan zelf je onderdelen kiezen en voor gaming zou ik qua prijs / kwaliteit bijvoorbeeld momenteel een AMD processor gebruiken scheelt best wat centen en die kan je dan weer in je videocard stoppen waardoor je uiteindelijk een krachtigere machine hebt voor zelfde of ms iets minder geld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:34 schreef livelink het volgende:
Zelfbouw was toch ook het oorspronkelijke plan? Dan ben je wel goedkoper uit, ja.
ja dat was idd het plan. ook vanwege misschien dan meer mogelijkheden met het beschikbare budget.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:34 schreef livelink het volgende:
Zelfbouw was toch ook het oorspronkelijke plan? Dan ben je wel goedkoper uit, ja.
dat heb ik hier dan weer niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:11 schreef moussy het volgende:
Als ze hier een game pc willen gaan ze er maar voor sparen ook, tot ze het hele bedrag bij elkaar hebben, ik ga geen cent doneren aan een verslaving wat al een hot item in huis is.
R. wil een andere foon, maar is vergroeid met dat ding, mag ze fijn zelf kopen. Als ie stuk is heeft ze pech, misschien zien we dr dan ook nog eens zonder dat ding in dr handen
Ik hoop dat je toch echt geen 200 eu gaat bijlappen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat was idd het plan. ook vanwege misschien dan meer mogelijkheden met het beschikbare budget.
maar goed, mijn ex zijn wegen zijn ondoorgrondelijk. dus nu moet het dus dit worden.
nee, alleen die monitor. die zou hij van mij voor zijn verjaardag krijgen. de rest koopt hij gewoon zelf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toch echt geen 200 eu gaat bijlappen.
Zag je de burgernetmelding?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:55 schreef -Spring het volgende:
Holy fuck, tico.Gierende hartklep?
wij zijn vandaag aangekomen op onze camping in Zwitserland. Wat een fijne camping! Alles hartstikke netjes en schoon en hoewel ie erf groot is en alle plekken bezet zijn, is het er toch erg rustig. heel relaxed sfeertje hangt er.
Aan de ene kant van de camping ligt het lago maggiore en aan onze kant de rivier die het meer voedt. Heerlijk water is het. Kraakhelder. Hier ga ik me de komende drie weken wel vermaken. ♡
Ja en twitter en feestboek en aangeplakt bij het tankstation. Dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:28 schreef -Spring het volgende:
Oh wacht, het staat in het kleutertopic natuurlijk. Daar zag ik m, niet hier.
Huidtype 1, rossig, factor 30, 1 keer smeren, nog nooit mee verbrandquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:53 schreef -Spring het volgende:
Dank jullie!
Iemand ervaring met die P20-zonnebrand (factor 50)? Is één keer per dag smeren echt voldoende? Ik durf er niet op te vertrouwen eigenlijk.
Joh! Op fb reageren ook veel mensen dat een keer smeren echt genoeg is. Ben benieuwd! Als de blaren er opstaan kan ik altijd nog de fabrikant claimen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Huidtype 1, rossig, factor 30, 1 keer smeren, nog nooit mee verbrand
Veel plezier vast Barquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:36 schreef _Bar_ het volgende:
zo maar eens gaan slapen![]()
Boodschappen lijst gemaakt voor a.s zaterdag 50 man taart en aansluitend bbq.
Hebben er zin in.
Hallo ik schrok me half dood hiervan, hoe gaat het nu met jou?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zag je de burgernetmelding?
Zucht. Aangenaam. Mijn dochter.
Dank je wel,hopelijk werken de weergoden ook nog wat mee.quote:
wij waren niet zo in paniek , de gastouder daarentegen heeft er een paar grijze haren bij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:19 schreef Saffier het volgende:
[..]
Hallo ik schrok me half dood hiervan, hoe gaat het nu met jou?
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:31 schreef Joene het volgende:
[..]
wij waren niet zo in paniek , de gastouder daarentegen heeft er een paar grijze haren bij.
Een it-er en vakantie is sowieso een grap.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:37 schreef Saffier het volgende:
Zucht. Kennen jullie die mop van die it-er die vanaf morgen (vanavond) vakantie heeft??
Inderdaadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Een it-er en vakantie is sowieso een grap.
Dat is ook een hele lastige zegquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh en de kleuter die is om 5 uur naar huis gestuurd vanaf een vriendinnetje en is nog niet thuis. Dus die heeft er ook niet van geleerd.
Ik ben radeloos hoe ik haar nu eindelijk aan haar verstand ga peuteren dat ze gewoon moet luisteren. Ik word er echt gek van. Nu alweer, ze is immers al 2 dagen weer thuis. Gvd.
Sterkte Ticootje. Ik leef met je mee. Ik ben zo blij dat mijn jongste inmiddels die leeftijd voorbij is dat we de politie moesten bellen en zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh en de kleuter die is om 5 uur naar huis gestuurd vanaf een vriendinnetje en is nog niet thuis. Dus die heeft er ook niet van geleerd.
Ik ben radeloos hoe ik haar nu eindelijk aan haar verstand ga peuteren dat ze gewoon moet luisteren. Ik word er echt gek van. Nu alweer, ze is immers al 2 dagen weer thuis. Gvd.
Ja opgehaald en meteen door naar boven. Etenstijd is immers al 1,5 uur terug.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Sterkte Ticootje. Ik leef met je mee. Ik ben zo blij dat mijn jongste inmiddels die leeftijd voorbij is dat we de politie moesten bellen en zo.
Hopelijk gaat je kleuter het snel snappen of is ze inmiddels al thuis?
Misschien helpt het haar snappen. Maar ik vrees dat je nog wat tropenjaren te gaan hebt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja opgehaald en meteen door naar boven. Etenstijd is immers al 1,5 uur terug.
Bij C. heeft het heel wat meldingen gekost, deze zomer nog niet 1, maar dat mag ook wel, meneer is bijna 11 ik hoop dat we het ergste nu gehad hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geleerd om te vertrouwen dat mijn jongste weer veilig thuiskomt. Ik heb me er bij neergelegd dat hij een wegloper is en dat we dat niet kunnen veranderen. Laatst had school wel bijna de politie gebeld trouwens, maar toen bleek hij uiteindelijk vlakbij school in een boom te zittenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij C. heeft het heel wat meldingen gekost, deze zomer nog niet 1, maar dat mag ook wel, meneer is bijna 11 ik hoop dat we het ergste nu gehad hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |