wat een goed idee!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:56 schreef -Spring het volgende:
Oh ja, Buuf! Mss kan ik het patroon van mn tampons gebruiken. Dan laat ik die scheerwollen vulling gewoon weg.
+1quote:
Die smijt ik zo de gang in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat een goed idee!
alhoewel. Als ik die stronk zo eens beloer.....
*denkt aan mopje over barkruk*quote:
Ik wou m ook al inkoppen.quote:
weber weer ?quote:
Dit. Ik ben best wel BBQ freak maar met dit weer liever niet. Of pas op 10 uur beginnen ofzoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:01 schreef livelink het volgende:
Geen weber-weer. Dat zorgt alleen maar voor extra hitte.
ja behoorlijk. Maar de wachttijden vallen me onwijs mee. Bij de echt grote attracties zoals ratatouille en big thunder mountain is een langr wachtrij. Maar we hadden een fast pass voor ratatouille en stonden binnen 20m weer buitenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:33 schreef livelink het volgende:
37 graden lijkt me niet geweldig, Vicky. Was het erg druk in Disney?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:35 schreef livelink het volgende:
Ik heb me vanmiddag vermaakt met kind, trampoline en tuinslang. Het blijkt erg leuk te zijn om trampoline te springen en tegelijkertijd besproeid te worden. Dat is natuurlijk ook de enige manier om in deze hitte nog te kunnen trampolinespringen. En een dag niet gesprongen is een dag niet geleefd.
Haha nee joh, ik heb wel een man, ook al is hij er niet vaakquote:Op zondag 20 juli 2014 10:01 schreef livelink het volgende:
Waren de kinderen alleen thuis, Gao? Heerlijk dat je een avondje alleen weg kon zijn.
quote:Op maandag 21 juli 2014 08:25 schreef Vicky het volgende:
Wat super Bar!!
Wij maken ons op voor Disneydag 4..
5 dagenquote:Op maandag 21 juli 2014 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wow, hoe lang blijven jullie wel niet?
Ik heb mijn nichtje van 7 mee naar kantoor vandaag. Ze wil morgen weer
Volgens mij zou jij nog een hangbuikzwijn mee naar kantoor kunnen nemen zonder dat iemand daar wat van zegtquote:Op maandag 21 juli 2014 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wow, hoe lang blijven jullie wel niet?
Ik heb mijn nichtje van 7 mee naar kantoor vandaag. Ze wil morgen weer
Is online shoppen niks voor jou? Wehkamp is erg makkelijk bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:55 schreef livelink het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zomerkleren en ik vind het vreselijk om kleren te moeten kopen. Ik voel me altijd zo lelijk en dik in een pashokje. En dat vooral bij zomerkleding. Veel te bloot en zo....
Maar ja, het lijkt de hele week mooi weer te blijven en ik loop nog steeds in dezelfde kleren als in de winter, dus ik moest vandaag toch maar eens gaan kijken. Snel bij de Hema, daar kan ik gelukkig toch niet passen, een t-shirt en rokje uit de rekken getrokken. Allebei XL. Kom ik thuis, blijkt XL echt veel te groot te zijn. Dus nu ben ik geld armer en geen kleding rijker en nog gefrustreerder dan ik al was voordat ik ging winkelen. Ik denk dat ik het maar lekker bij mijn winterkleding hou.
Ik durf nooit iets terug te sturen of terug te brengen als het me niet past of als het kapot is of zoquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is online shoppen niks voor jou? Wehkamp is erg makkelijk bijvoorbeeld
gewoon opletten wanneer het verzenden gratis isquote:Op woensdag 23 juli 2014 06:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf nooit iets terug te sturen of terug te brengen als het me niet past of als het kapot is of zo![]()
Wehkamp wordt daarmee een dure grap (been there). Eigenlijk moet ik alleen maar kleren kopen op een plek waar ik ook kan passen, want nu is het bij de Hema ook weer fout gegaan.
Ik bestel ook soms via wehkamp met acceptgiro en dan van een shirtje verschillende maten en dan kijk ik wat ik pas en dat betaal ik gelijk via acceptgiro en rest gaat naar t postkantoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 06:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf nooit iets terug te sturen of terug te brengen als het me niet past of als het kapot is of zo![]()
Wehkamp wordt daarmee een dure grap (been there). Eigenlijk moet ik alleen maar kleren kopen op een plek waar ik ook kan passen, want nu is het bij de Hema ook weer fout gegaan.
Dat dus!quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:26 schreef lily het volgende:
Kleren passen in een winkel? Nee.
Leve internetshoppen!!!
Waarom durf je dat niet bij Wehkamp? Die komen het zelfs bij je thuis ophalen joh, dat is zo handig! En het is nergens zo prettig passen als thuisquote:Op woensdag 23 juli 2014 06:49 schreef livelink het volgende:
[..]
ja super!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:41 schreef lily het volgende:
Vakantie is altijd veel te snel voorbij, Vicky![]()
Hebben jullie het wel leuk gehad? Foto's?
het moederdag cadeau?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef livelink het volgende:
Ik was vanochtend trouwens wanhopig op zoek naar mijn oplader (niet gevonden, natuurlijk). Maar ik vond wel iets anders. Iets waar ik zo'n 2,5 maand geleden het hele huis om overhoop heb gehaald.
Ra, ra, wat was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |