SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
Nee, de reden was juist duidelijk te maken dat sommige disciplines binnen de bouwkunde nog vrij pittig zijn en niet onder de categorie pretstudie vallen. Ik heb namelijk begrepen dat bijvoorbeeld applied mechanics (onderdeel van structural design) echt pittig is. Heb jij bouwkunde in Eindhoven gedaan? Hoe weet jij dat het in Eindhoven technischer is dan in Delft, ik dacht juist andersom.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:42 schreef DroogDok het volgende:
In Eindhoven is bouwkunde meer beta dan in Delft in elk geval. Maar het ligt aan je afstudeerrichting.
Maakt het trouwens veel uit voor je keuze of bouwkunde al dan niet als beta wordt beschouwd op Fok!?
Kerel je moest eens weten hoe ik zwaar ik het al heb hahaha.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:22 schreef Neuroscience het volgende:
TS heeft veel te veel care wat andere mensen vinden en kijkt te veel naar titels.
Het gaat om de afstudeerrichting en dat is ook waar relevante meningen, zoals die van werkgevers bijvoorbeeld, op gebaseerd zijn.
Als TS zich al druk maakt om zo'n pietluttige oneerlijkheid gaat hij het nog zwaar krijgen in het leven, vermoed ik![]()
Inderdaad. De pittigheid van een studie hangt af van hoe technisch de opleiding is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:03 schreef engineerx het volgende:
[..]
Nee, de reden was juist duidelijk te maken dat sommige disciplines binnen de bouwkunde nog vrij pittig zijn en niet onder de categorie pretstudie vallen. Ik heb namelijk begrepen dat bijvoorbeeld applied mechanics (onderdeel van structural design) echt pittig is. Heb jij bouwkunde in Eindhoven gedaan? Hoe weet jij dat het in Eindhoven technischer is dan in Delft, ik dacht juist andersom.
?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:47 schreef krapula het volgende:
[..]
Inderdaad. De pittigheid van een studie hangt af van hoe technisch de opleiding is.
Ik wel, maar los daarvan is het ook algemeen bekend dat in Delft de focus meer ligt op architectuur en in Eindhoven meer op techniek.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:03 schreef engineerx het volgende:
Heb jij bouwkunde in Eindhoven gedaan? Hoe weet jij dat het in Eindhoven technischer is dan in Delft, ik dacht juist andersom.
Dit klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik wel, maar los daarvan is het ook algemeen bekend dat in Delft de focus meer ligt op architectuur en in Eindhoven meer op techniek.
Veel plezier dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:27 schreef engineerx het volgende:
[..]
Kerel je moest eens weten hoe ik zwaar ik het al heb hahaha.
Daarom vanavond lekker naar nijmegen jongen.
nee ik heb een bazenstudie gedaan, civiele techniekquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:03 schreef engineerx het volgende:
[..]
Nee, de reden was juist duidelijk te maken dat sommige disciplines binnen de bouwkunde nog vrij pittig zijn en niet onder de categorie pretstudie vallen. Ik heb namelijk begrepen dat bijvoorbeeld applied mechanics (onderdeel van structural design) echt pittig is. Heb jij bouwkunde in Eindhoven gedaan? Hoe weet jij dat het in Eindhoven technischer is dan in Delft, ik dacht juist andersom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |