quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:14 schreef nightsleeper het volgende:
Staan ze je een half uur dom aan te kijken als je ze verteld dat het een kuttopic is.
mbo alertquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:24 schreef Eyip het volgende:
Vast zo'n type die net hbo heeft gedaan met een master en door gebrek aan werkervaring en inzicht het wel even denkt de opdracht voor elkaar te maken.
teveel van dit soort mensen heb je. ik voel de pijn TS. Herkenbaar.
nope, je hebt teveel van dat soort wijsneuzen. Bijna 30 jaar zijn en dan je eerste echte kantoorbaan krijgen.quote:
Jou hoef ik helemaal niks meer uit te leggen ind...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:24 schreef Eyip het volgende:
Vast zo'n type die net hbo heeft gedaan met een master en door gebrek aan werkervaring en inzicht het wel even denkt de opdracht voor elkaar te maken.
Valt wel mee. er zit ook nog een heel ''regime'' boven die chef die op mijn hand is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:21 schreef Syntos het volgende:
Verander je naam maar vast naar Bijstandsman.
Ik werk op een betoncentrale.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:29 schreef Eyip het volgende:
[..]
nope, je hebt teveel van dat soort wijsneuzen. Bijna 30 jaar zijn en dan je eerste echte kantoorbaan krijgen.
Geheel mee eens, maar doe dan ook niet de hele tiojd op je het beter weet en doe normaal als je goedbedoeld aangesproken word.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb liever dat mensen eerst zelf iets proberen dan dat je ze constant het handje vast moet houden. Van fouten leer je immers het meest.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:14 schreef nightsleeper het volgende:
Nog irritanter zijn mensen die denken wel even een pareltje van een topic te openen. Staan ze je een half uur dom aan te kijken als je ze verteld dat het een kuttopic is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |