Maar wat heb je bevestigd/getekend dan toen je dat abo dacht af te sluiten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
Tuurlijk is dat prachtig, echter voel ik me daar niet zo prettig bij en ben ik bang dat ze het contract alsnog naar boven hengelen over een paar maand..
Een early renewal contract icm een openingsactie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:11 schreef twiFight het volgende:
[..]
Maar wat heb je bevestigd/getekend dan toen je dat abo dacht af te sluiten?
Wat willen ze terug? Hebben ze bewijs dan dat ze jou een telefoon hebben geleverd?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik sta er nu en hij is echt weg wss. Maar tussenneus en lippen door willen ze de phone wel terug. Die is er niet meer. Op advies van tmobile verkocht na vele RMAtjes maar ook daar.geen correspondentie van.
FML. Ik maak een realityshow van mn leven. Staat alles op tape.
Voor zover ik weet niets. Enigste wat ze weten is dat:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat willen ze terug? Hebben ze bewijs dan dat ze jou een telefoon hebben geleverd?
Geen bewijs dus laat ze die eerst maar aan jou overleggen voordat ze dingen terug willenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niets. Enigste wat ze weten is dat:
A. Ik aan de openingsactie heb meegedaan waar een gratis telefoon bij zat.
B. Technisch gezien die telefoon moet hebben.
Verder niets.
Een offerte die onjuist is. Na telefonisch contact bleek het dat de korting niet kon met het systeem. Alles diende handmatig ingevuld te worden door ze.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:19 schreef monsterd. het volgende:
Heb je het contract nooit per mail toegestuurd gekregen dan?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
Maar tussenneus en lippen door willen ze de phone wel terug. Die is er niet meer. Op advies van tmobile verkocht na vele RMAtjes maar ook daar.geen correspondentie van.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Een offerte die onjuist is. Na telefonisch contact bleek het dat de korting niet kon met het systeem. Alles diende handmatig ingevuld te worden door ze.
Damn, dit lijkt wel of ik troll... Maar dit is dus echt.
En staat je handtekening daaronder?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Een offerte die onjuist is. Na telefonisch contact bleek het dat de korting niet kon met het systeem. Alles diende handmatig ingevuld te worden door ze.
Damn, dit lijkt wel of ik troll... Maar dit is dus echt.
Nope, gewoon een offerte via de mail met data als NAW gegevens en wat van abbo en kosten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:23 schreef monsterd. het volgende:
[..]
En staat je handtekening daaronder?
ik kan hier geen touw aan vastknopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik sta er nu en hij is echt weg wss. Maar tussenneus en lippen door willen ze de phone wel terug. Die is er niet meer. Op advies van tmobile verkocht na vele RMAtjes maar ook daar.geen correspondentie van.
heel moeilijk is het niet om te bewijzen dat TS onterecht een telefoon heeft (had).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geen bewijs dus laat ze die eerst maar aan jou overleggen voordat ze dingen terug willen
Ik sta in de tmobile winkelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:25 schreef Platina het volgende:
[..]
ik kan hier geen touw aan vastknopen.
Laat ze dan maar bewijzen dat zij die telefoon aan je hebben gegeven, dmv contract of bonquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:29 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik sta in de tmobile winkel
Het contract zoeken ze hevig naar maar is weg
Er werd wel tussen neus en lippen door gezegd dat ze die telefoon dan terugwillen
En je klantnummer ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Je mobiele nummer is gewoon te lezen. Misschien even beter uitwissen
Zij adviseren jou om je telefoon te verkopen? Lijkt mij sterkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
Tmobile medewerker: 3x rma? Als ik jou was zou ik hem verkopen en een degelijk toestel halen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zij adviseren jou om je telefoon te verkopen? Lijkt mij sterk
Dit lijkt mij een persoonlijk advies van de verkoper en geen advies van tmobile...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:29 schreef Shadowkid053 het volgende:
Tmobile medewerker: 3x rma? Als ik jou was zou ik hem verkopen en een degelijk toestel halen.
Ik vroeg om wat ik als klant het beste kan doen, dan zit ik niet te wachten op persoonlijk advies maar op het advies van T-Mobile.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een persoonlijk advies van de verkoper en geen advies van tmobile...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |