Hoop het voor je, ik ging na een minute er al door heen klikken/skippen omdat het mij niet kon boeienquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oh en hij is lekker lang :p Maar voor familie en vrienden wel leuk dachten wij zo.
Weet nie, had dan nog liever een EOS-M gehaald en er ML opgeknald... about same price, probably cooler gear.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef videonatic het volgende:
Vandaag een leuke dslr op de kop getikt, 1200D inclusief 18-55 kitlens voor maar 300 eurotjes bij media markt. 50 frames op 720 ook nog is, toppertje om altijd bij je te hebben.
Wenen bedoel je dan? Hadden wij ook meer van verwacht inderdaad! Maar na het achterlijk dure Venetië, was Wenen wel een fijne stad om flink door te zakkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef shiznuts het volgende:
Die tweede helft, wat een kudtstad.![]()
Wel net de opening van het Hard Rock Café gemist. Ein-de-lijk eentje hier sinds vrijdag. Morgen heen.
He bah neequote:Op maandag 11 augustus 2014 00:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Weet nie, had dan nog liever een EOS-M gehaald en er ML opgeknald... about same price, probably cooler gear.
Zijn nog aardig wat mensen tevreden mee. Behalve met de AF. Maar ja, die moet je sowieso niet gebruiken.
(o.a. http://www.slrlounge.com/eos-m-canon-loss-your-gain/ & http://dslrvideoshooter.c(...)-m-camera-for-video/ bijv)
Nice, maar nee..quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand nog een 5dIII of 6d (beide met 24-105) nodig voor een erg aantrekkelijke prijs? Media Markt Enschede:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oe even glurenquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
https://www.creativelive.com/live2
Nu live Guerilla filmaking with Ryan Connolly
Wel grappig, maar niks nieuws. Als je Filmriot volgt dan ken je het wel. Komen alleen standaard vragen aan bod die zo vaak zijn gesteld of besproken.... Ik zou er iig geen 99 dollar aan bestedenquote:
Als je al wat meer kennis/ervaring hebt, dan is het inderdaad niet veel nieuws onder de zon. Maar het is nog maar dag 1 (van 3) en op zich als je pas net komt kijken kan het best interessant zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wel grappig, maar niks nieuws. Als je Filmriot volgt dan ken je het wel. Komen alleen standaard vragen aan bod die zo vaak zijn gesteld of besproken.... Ik zou er iig geen 99 dollar aan besteden
Maar ook niet reageren is ook weer zoquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ach, het is maar een heads up... Sommige mensen vinden het wellicht een mooie optie.
https://www.creativelive.com/live2 weer livequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Als je al wat meer kennis/ervaring hebt, dan is het inderdaad niet veel nieuws onder de zon. Maar het is nog maar dag 1 (van 3) en op zich als je pas net komt kijken kan het best interessant zijn.
Alhoewel ik vind dat ze soms wel een beetje te veel tot in detail gaan, bijvoorbeeld over 4:4:4 vs 4:2:2 vs 4:2:0, als je net komt kijken snap je daar echt geen hout van en echt duidelijk uitleggen deden ze het niet.
-edit-quote:GoPro Hero 4 is really capable of recording video in 4K resolution at a speed of 30 frames per second, 1080p at 120fps and 720p at 240fps, which became possible with the advent of the new SoC Ambarella A9 chip (dual A9 ARM Core ® CortexTM-A9 processor 1GHz with FPU accelerator) for advanced applications, wireless connection and streaming video in social media.
GoPro Hero 4 will also come with a 13-megapixel photosensor and a completely new lens for shooting in dark. Multi-Exposure and HDR WDR tone mapping, electronic image stabilization, also improved MCTF. Dual sensor interfaces 12-lane SLVDS/HiSPiTM/subLVDS, 4-lane, remote viewfinder playback which is extremely easy to use. You shouldn’t to have special technical knowledge or skills to do it. GoPro Hero cameras are amazing because they have a waterproof housing with a flat lens for shooting under water (up to 60m). Built-in Wi-Fi module, USB & HDMI - the only thing that brings it closer to homeliness. The camera has the ability to capture still images during video recording and perform encoding H.264/ BP / MP / HP Level 5.1 and MJPEG.
GoPro Hero 4 will hit on shelves in October 2014. Action Cameras of GoPro have become extremely popular as an excellent way to capture high-quality video at high speeds relative to the price that usually is $340.
Laat andere mensen ook leren, pik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:10 schreef Susteren het volgende:
Mijn god, ik kan nieteens van een festival genieten zonder de technieken en gear van de videografen en fotografen te beoordelen.
Gister liepen dus paar gasten met een bizar rare "shoulder" rig rond: een xxxD op de meest verre positie (waarbij hij dus zijn armen totaal moest strekken voor de handles) met 50mm 1.8 (durf te wedden wijd open) en een Azden shotgun mic.
Beetje jammer, maarja hoop dat de editors beter zijn in hun vak.
En die VC werkt ook erg goed!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ja, ik begon met foto's en volledig overgestapt naar video. STM lijkt intressant, maar ik heb het nooit gebruikt op mijn 650D. Sterker nog, de lens heb ik aan mijn vriendin gegeven (18-135mm) en ik heb zelf een 24-70mm gekocht. De autofocus gebruik je niet tijdens het filmen. Althans ik heb het wel gedaan in de eerste shoots, maar dat werkte niet zoals ik wil. Zeker omdat je gewoon constant in beweging bent.
Je kan zeker goeie filmpjes maken zonder Glidecam. Alhoewel ik 'm eigenlijk bijna altijd gebruik op een bruiloft. Levert toch mooie beelden op en kan ook als statief gebruikt worden. Maar de 24-70 van Tamron heeft IS/VR in de lens en dat is wel een must als je uit de hand wilt filmen
Is inderdaad al meermaals gementioned ook in FOT / [centraal] Het Centrale GoPro Topic #1 .quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
GoPro 4:
http://dgise.com/post/622(...)e-date-are-disclosed
[..]
-edit-
Post van Devin op Facebook, maar artikel is wel al van vorig jaar.....hmmmmm![]()
thanks voor je reactie. Het klinkt alsof het redelijk laagdrempelig is te starten met filmen, dat is mooi. Heb al een 70-200 en ben nog aan het twijfelen hoe ik de range tussen groothoek en zoom ga invullen. (heb momenteel 50 mm en kitlens voor dat gebied) Zo'n 24-70 is dus wel de moeite waard te bekijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ja, ik begon met foto's en volledig overgestapt naar video. STM lijkt intressant, maar ik heb het nooit gebruikt op mijn 650D. Sterker nog, de lens heb ik aan mijn vriendin gegeven (18-135mm) en ik heb zelf een 24-70mm gekocht. De autofocus gebruik je niet tijdens het filmen. Althans ik heb het wel gedaan in de eerste shoots, maar dat werkte niet zoals ik wil. Zeker omdat je gewoon constant in beweging bent.
Je kan zeker goeie filmpjes maken zonder Glidecam. Alhoewel ik 'm eigenlijk bijna altijd gebruik op een bruiloft. Levert toch mooie beelden op en kan ook als statief gebruikt worden. Maar de 24-70 van Tamron heeft IS/VR in de lens en dat is wel een must als je uit de hand wilt filmen
Ja ik vind van wel. Ik heb dus de 18-135mm STM gehad. Deze heb ik ook even op mijn Glidecam gehad:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:08 schreef krapula het volgende:
[..]
thanks voor je reactie. Het klinkt alsof het redelijk laagdrempelig is te starten met filmen, dat is mooi. Heb al een 70-200 en ben nog aan het twijfelen hoe ik de range tussen groothoek en zoom ga invullen. (heb momenteel 50 mm en kitlens voor dat gebied) Zo'n 24-70 is dus wel de moeite waard te bekijken.
Totaal niet, als je een goede techniek hebt is dat echt niet noodzakelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:52 schreef videonatic het volgende:
vergeet ook niet nog een warp stabilizer op de footage te gooien. Die stap vergeet men vaak terwijl die wel echt nodig is
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:27 schreef shiznuts het volgende:
Testvideo van anderhalf jaar geleden, hè.
Niet noodzakelijk, wel het beste resultaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:38 schreef Susteren het volgende:
[..]
Totaal niet, als je een goede techniek hebt is dat echt niet noodzakelijk.
Je merkt digitale stabilisatie vrijwel altijd, dus om blindelings te zeggen dat dat het beste is...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:50 schreef videonatic het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, wel het beste resultaat.
Tuurlijk, als je de boel op 50% gooit wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je merkt digitale stabilisatie vrijwel altijd, dus om blindelings te zeggen dat dat het beste is...
Doe eens lekker normaal joh, zo'n uitspraken zijn nergens voor nodig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sus met z'n eigenwijze arrogante kutbek.
Mwah, tot nu toe is er in je houding weinig verandering gekomen, gezien je hier discussieren nog steeds ziet als het krijgen van gelijk of het beter weten dan een ander terwijl het in veel gevallen zo subjectief is dat andere benaderingen ook kunnen werken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Doe eens lekker normaal joh, zo'n uitspraken zijn nergens voor nodig.
Zo'n uitspraak heeft geen nut inderdaad, het blijf tegen een muur lullen. Daarvoor mijn excuses. Maar het lucht soms wel op. Kwalletje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:29 schreef Susteren het volgende:
Doe eens lekker normaal joh, zo'n uitspraken zijn nergens voor nodig.
Stempeltjes op fok-users plakken die je nog nooit hebt gemeet, klasse hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zo'n uitspraak heeft geen nut inderdaad, het blijf tegen een muur lullen. Daarvoor mijn excuses. Maar het lucht soms wel op. Kwalletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |