Hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:25 schreef Cygne het volgende:
Sunshine, loop al bij de gyn ivm hoge bloeddruk. Ben benieuwd idd.
Ah zo, goed ingericht en geschikt dan, fijn!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik was de hele dag bruiloften, dus laat antwoord! Ze neemt maar 5 zwangeren per uitgerekende maand aan, dus de kans is erg groot dat ze er zelf is. Het is in haar 12-jarige carrière maar 1x voorgekomen dat ze een 'dubbele' bevalling gehad. En haar collega in dezelfde praktijk heeft in 7 jaar ook slechts 1 bevalling niet zelf kunnen doen en dat was omdat ze zelf ziek was. Het gaat ook om een andere manier van tegen vk zorg aan kijken denk ik; heel erg client centered. En dat vind ik met een ingewikkeld verhaal in m'n rugzak erg prettig. Op de ivf-club hadden we ook 4 artsen, en voor ik er daar bij iedereen door had dat ik 'anders' ben, waren we een tijd verder :-/ Daar had ik erge moeite mee.
Meestal is ze tussen 7 en 8 wakker, valt mee. En ik ga meestal vroeg op bed. (man ook, wekker gaat 5:30)quote:
nou, ik hoor soms horrorverhalen van kinderen die altijd om half zes naast hun bed staan, dus nette tijd!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:39 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Meestal is ze tussen 7 en 8 wakker, valt mee. En ik ga meestal vroeg op bed. (man ook, wekker gaat 5:30)
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik hoor soms horrorverhalen van kinderen die altijd om half zes naast hun bed staan, dus nette tijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje zoals tijdens je zwangerschap.schap. Volg je gevoel als je denkt dat er iets niet in orde is.
Razz
Het is ook verschrikkelijk:(
Rebel
35weken!
[ Bericht 8% gewijzigd door Zoë23 op 18-07-2014 20:59:23 ]
Ja dat deed ik vroegahquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik hoor soms horrorverhalen van kinderen die altijd om half zes naast hun bed staan, dus nette tijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |