quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 06:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:Het maakt alleen maar dat dat de hoofdreden is dat ik lekker in de WIA blijf, die JULLIE aan mij betalen! Ha!

Daardoor win ik altijd nog.

De WIA is wat je bent en wat blijkbaar het hoogst haalbare is voor jou. Wij hebben zelf ons inkomen in de hand en zijn onafhankelijk, jij bent aan de infuus. Wij zijn beter.
quote:
Jullie sponsoren mijn bezoekjes aan de Mac.

Het maakt mij nml geen flikker uit of ik dik ben. Maar toch heb ik begin volgend jaar een strakke buik van jullie geld. Ghehehe.
Kijk jou eens genieten van je McD-bezoeken. Wij ontwijken de McD zoveel mogelijk omdat het prut is, maar voor jou is dat een culinair hoogstandje. Wees er trots op, en vergeet vooral het klasseverschil tussen ons en jou.
quote:
Dus ga lekker zo door, ik zit er niet mee!

Dat laat je wel zien door een topic te openen en wéér de aandacht op jezelf te vestigen. Jammer dat je je geld niet inzet om aan je onzekerheid werkt.
quote:
Zoals bijv deze trieste reactie:
[..]
En Robofat: je bent zelf een fucking debiel dom wijf!
Heb jij enig idee hoe je overkomt op ons? Verre van positief kan ik je vertellen.
Maar blijf jezelf vooral vertellen dat je wint. Met je pyrrusoverwinning. En je hoofd.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2014 08:12:31 ]