Voortaan als je mensen beticht van zaken, zorg dan in ieder geval dat je de feiten hebt om ze te onderbouwen, ik waardeer het niet dat een of ander vaag figuur mij in een hoek probeert te zetten en herhaaldelijks niet eens in staat is om met voorbeelden te komen, maar wel tracht vol te houden dat ik XYZ heb gedaan. Over achterlijk gelul gesproken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor achterlijk gelul? Vragen beantwoorden snap je niet?
Je vriendje/lover of desire?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh mijn God, stoppppp. Je bent niet eens inhoudelijk bezig, vanaf het eerste moment dat je hem aanspreekt. Je twijfelt over je eigen woorden en zoekt niet eens terug. Kap dan gewoon ?
Nee, je vader.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vriendje/lover of desire?
Anyway: ik ga slapen en wens ieder het beste.
Idem.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voortaan als je mensen beticht van zaken, zorg dan in ieder geval dat je de feiten hebt om ze te onderbouwen, ik waardeer het niet dat een of ander vaag figuur mij in een hoek probeert te zetten en herhaaldelijks niet eens in staat is om met voorbeelden te komen, maar wel tracht vol te houden dat ik XYZ heb gedaan. Over achterlijk gelul gesproken.
minnaar/lover/straatrat, who cares?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vriendje/lover of desire?
Anyway: ik ga slapen en wens ieder het beste.
kksssttt en trustequote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Stop. Ik ga ook zo slapen.
Welterusten.
quote:
quote:
Ik werd er in gelokt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:36 schreef zarGon het volgende:
waz met jullie
elk deel een beetje stroef
waarom
is zonde
en vermoeiend om te lezen
Overigens: ga zeiken tegen de lui die mijn integriteit in twijfel trekken (kon het niet laten)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:36 schreef Bortecinem het volgende:
Omg klinker hoe kun je dat zeggen? Ik zat er serieus aan te denken om jou te hosselen.Begin de hoop in mannen op te geven,
*ik niks gedaan heeft*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |