SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door ikbennieuwopfok op 18-07-2014 02:26:38 ]Nieuw is niet altijd beter.
Ik had al in mijn pool aangegeven dat Duitsland het WK zou winnen, dus in zekere mate wel een aanhanger, maar ik ben niet echt bekend met het land verder.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen aanhanger van het prachtige buurland neem ik aan?
Behoorlijke verantwoordelijkheid heb je nog als TS.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oh moet ik ook nog een foto kiezen
Tijd voor een ONZ meet over de grens. Oneindig veel bier en Duitse schoonheid. Echt een tof land btw. Als je een keer de kans hebt moet je naar Berlijn gaan en de steden/dorpen er omheen. Bruist van de geschiedenis (vooral die van het IJzeren Gordijn enzo). Mooie verhalen, prettige cultuur, aardige mensen en vooral prima bier.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had al in mijn pool aangegeven dat Duitsland het WK zou winnen, dus in zekere mate wel een aanhanger, maar ik ben niet echt bekend met het land verder.
[..]
Behoorlijke verantwoordelijkheid heb je nog als TS.
quote:
Berlijn staat ook echt op de planning.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tijd voor een ONZ meet over de grens. Oneindig veel bier en Duitse schoonheid. Echt een tof land btw. Als je een keer de kans hebt moet je naar Berlijn gaan en de steden/dorpen er omheen. Bruist van de geschiedenis (vooral die van het IJzeren Gordijn enzo). Mooie verhalen, prettige cultuur, aardige mensen en vooral prima bier.
Doenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Berlijn staat ook echt op de planning.Wie weet kunnen de steden/dorpen er omheen ook nog bijkomen.
Ik geloof je op je woord, Mono
Dat is dan wel weer een probleem. Mijn Duits is zeer, zeer, zeer, beperkt. Ik ken enkel 'ich liebe dich'.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DoenAls je een beetje avonturistisch bent ingesteld en een aardig woordje Duits spreekt, raad ik je aan om met je reispartner(s) naar een dorp buiten Berlijn te gaan, in de lokale dorpskroeg te gaan zitten en praten met de bewoners daar. Gek genoeg zullen ze allemaal vertellen dat ze terug verlangen naar de DDR. Zelfs de jongeren die het nooit hebben mee gemaakt. Er was toen veel meer sociale zekerheid en er werd voor je gezorgd, ook al had je amper geld. De verschillen nu op economisch gebied zijn nog hoog. Een elektriciën verdiend nu in Oost-Duitsland ¤1000,- terwijl hij voor hetzelfde werk in de buurt van de Franse grens, ¤1600,- makkelijk kan beuren. Toch blijven ze daar... Heel bijzonder
Zet een youtubeloop op van gillende pauwen tot morgenochtend! Volume op hoog en de boxen gericht naar het plafond. Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:57 schreef Cosmo. het volgende:
Bovenburen houden een avondvierdaagse op dit tijdstip ofzo
Gewoon harde muziek aanzettequote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:57 schreef Cosmo. het volgende:
Bovenburen houden een avondvierdaagse op dit tijdstip ofzo
Ik ben altijd aanwazig!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa en als iedereen nou actief mee post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |