Ow, wist ik niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:16 schreef nikk het volgende:
[..]
Standaard bij dit soort rampen. De vraag is alleen wanneer. Morgen waarschijnlijk, nadat de passagierslijst is geverifieerd.
Heb er de hele avond van moeten huilenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
er scheen ook een gruwelijke foto van een baby te zijn, was die gruwelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Ik ben geestelijk helemaal afgestompt, er zit nog nauwelijks enige menselijkheid in mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:17 schreef Grifte het volgende:
Mani is een doorgewinterde internetveteraan
want daar heb je wat aan als je door een raket wordt geraakt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:16 schreef Psy-freak het volgende:
Nou, de flight- data en voicerecorder gaan richting Oosten. Horen we nooit
meer
wat
van
* Anonymousz troost powerloungenquote:
Nee... Ik hoop dat nl dit ziet als een oorlogspad en NAVO inschakeld. Daarna worden we weer door de andere NAVO landen naar onze plek gestuurd want die hebben geen zin in oorlog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:17 schreef Fossieltje het volgende:
Zouden onze commando's al in Oost-Oekraïne zitten om die luchtafweer uit te schakelen? Die burgers daar moet je lekker met rust laten, als ze bij Rusland willen dan gaan ze maar. Maar een burgervliegtuig neerschieten, dan eist vergelding op de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn.
1. Dat lijkt me echt geen babyquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
er scheen ook een gruwelijke foto van een baby te zijn, was die gruwelijk?
Klopt. heel mooi.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:17 schreef Minimunt het volgende:
Dit toont toch wel respect naar de oekraïnse bevolking in kiev!
https://twitter.com/euroukraine/status/489887180245204992
Dacht dat namen hier niet mochtenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zat in het vliegtuig man, niet zo respectloos
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:17 schreef Fossieltje het volgende:
Zouden onze commando's al in Oost-Oekraïne zitten om die luchtafweer uit te schakelen? Die burgers daar moet je lekker met rust laten, als ze bij Rusland willen dan gaan ze maar. Maar een burgervliegtuig neerschieten, dan eist vergelding op de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn.
Er zal wel weinig gebeuren denk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:17 schreef Fossieltje het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |