72 hierquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:10 schreef nodig het volgende:
Sowieso een ban of/en 10 of meer notes hebben
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Genoeg gedaan, nooit gehad (of wel, kan een mod dat checken voor me?)Ik kreeg laats een DM van hem omdat ik een valse tussenstand gaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik kreeg laats een DM van hem omdat ik een valse tussenstand gaf.
Minder dan 100 notes hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
72 hier
Vind het toch wel hilarisch dat 72 keer zo'n mod interessant dacht te zijn door even een notitie te maken van mijn post
notes.fok.nlquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:13 schreef Copthorne het volgende:
Waar kun je zien hoeveel notes je hebt? Hoe ziet dat er überhaupt uit?
Nu lijkt het alsof ik pas 10 dagen lid ben.![]()
Oh ja.quote:
quote:
wat ga je praten a boelerquote:
Ik ook 8 notesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:15 schreef Copthorne het volgende:
Wtf, ik moet ¤ 4,50 betalen om mijn notes te kunnen bekijken? Ik heb er trouwens 8.
Die is van vandaagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er ook 1 gestuurd, laatste keer he.
56 cent per note. Ik zou het er voor over hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:15 schreef Copthorne het volgende:
Wtf, ik moet ¤ 4,50 betalen om mijn notes te kunnen bekijken? Ik heb er trouwens 8.
Full of Pimp-abo hebben of 4,50 betalenquote:
Bij mij 6 centquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:17 schreef Rozenburgvaas het volgende:
[..]
56 cent per note. Ik zou het er voor over hebben.
Oquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Full of Pimp-abo hebben of 4,50 betalen
lol omfg xDDquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
LOL.
Mooie naaistreek door het ook te quoten.
Rustig hier. Vanavond gevoetbald. Was geen succes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:16 schreef Rozenburgvaas het volgende:
[..]
ja goed hoorlekker aan n biertje. En daar?
Ik wou dat LOL in steam tikken tikte het perongeluk hier en toen switchte ik naar steam en terug en toe kwam het bij die quotepost te staan, was niet de bedoeling lieverd, ik moest niet lachen, het spijt me, je kan nog altijd drama acteur worden.quote:
Flikkertje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik wou dat LOL in steam tikken tikte het perongeluk hier en toen switchte ik naar steam en terug en toe kwam het bij die quotepost te staan, was niet de bedoeling lieverd, ik moest niet lachen, het spijt me, je kan nog altijd drama acteur worden.
ik heb vandaag gevist wat ik al 10 jaar niet meer had gedaan. Gaat die kaolavis het haakje helemaal inslikken. Ja kanker dan maar op knip ik gewoon z'n lijntje door. Inhalig ding. Ik ga overigens morgen zwemmen denk ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Rustig hier. Vanavond gevoetbald. Was geen succes.![]()
Morgen werken en van 't weekend waarschijnlijk naar het zwembad.
dat wist ik nietquote:
Lekker man. Is vast mooi weer in Nederland. Kan niet wachten tot ik weer in Den Haag ben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:20 schreef Rozenburgvaas het volgende:
[..]
ik heb vandaag gevist wat ik al 10 jaar niet meer had gedaan. Gaat die kaolavis het haakje helemaal inslikken. Ja kanker dan maar op knip ik gewoon z'n lijntje door. Inhalig ding. Ik ga overigens morgen zwemmen denk ik
morgen en overmorgen 31/33 gradenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Lekker man. Is vast mooi weer in Nederland. Kan niet wachten tot ik weer in Den Haag ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |