Hangt er vanaf of het Yvonne of Mapima is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Copthorne het volgende:
Wat is de sanctie als je pics van de tetten van een mede-user post?
Ligt aan de bui van Yvonne.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Copthorne het volgende:
Een voorbeeld: pics van tetten is tegenwoordig toegestaan. Pics van mede-users niet.
gezien je spelling verdien je een jaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:52 schreef Aiciu het volgende:
Me laatste ban was voor 3 weken, hoelang zal me volgende dan duren?
Ik kreeg na een 2 weken ban er 1 van 6 maanden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:52 schreef Aiciu het volgende:
Me laatste ban was voor 3 weken, hoelang zal me volgende dan duren?
Ik zou niet weten hoe je een zes maanden ban voor mekaar krijgt, constant tieten posten ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik kreeg na een 2 weken ban er 1 van 6 maanden.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gezien je spelling verdien je een jaar
Post hier even wat tepels voor een ontgroening.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:59 schreef Tassendief het volgende:
Ik ben nog nooit geband
Ik ben een padvinder
Bans worden niet besprokenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je een zes maanden ban voor mekaar krijgt, constant tieten posten ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tepels mogen hier weer gewoon hè.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Post hier even wat tepels voor een ontgroening.
Ik vind je in VBL ook echt posten als een padvinder die stoer denkt te zijn.
Dan krijg je een behandeling van de stompe naald van Pieter de gallierquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Copthorne het volgende:
Een voorbeeld: pics van tetten is tegenwoordig toegestaan. Pics van mede-users niet.
Hoelang krijg je dan een ban?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Post hier even wat tepels voor een ontgroening.
Ik vind je in VBL ook echt posten als een padvinder die stoer denkt te zijn.
dat heb zelfs ik niet, heb je brechtje bezwangerd ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik kreeg na een 2 weken ban er 1 van 6 maanden.
Mortaxx zegt wel meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:07 schreef Tassendief het volgende:
O,ja mortaxx zei dat als je valse uitslagen zegt een ban kan krijgen
Genoeg gedaan, nooit gehad (of wel, kan een mod dat checken voor me?)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:07 schreef Tassendief het volgende:
O,ja mortaxx zei dat als je valse uitslagen zegt een ban kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |