Interessant systeem, maar is het wel rechtvaardig?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef Mord_Sith het volgende:
We gooien een dartpijl op een bord, en afhankelijk van de uitkomst , tel daarbij op twee keer de helft, geven we een ban.
Pics?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef Mord_Sith het volgende:
We gooien een dartpijl op een bord, en afhankelijk van de uitkomst , tel daarbij op twee keer de helft, geven we een ban.
Bestaan er rechtvaardige systemen bij machthebbers ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Interessant systeem, maar is het wel rechtvaardig?
Waar denk je dat het voor staat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef Gregor1994 het volgende:
Hoezo mvg..we weten wie je bent door je naam..
Komt meestal uit op 450, dat is echt fantastischquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Interessant systeem, maar is het wel rechtvaardig?
Nauwelijks, maar in Nederland hebben we het Wetboek van Strafrecht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef blek het volgende:
[..]
Bestaan er rechtvaardige systemen bij machthebbers ?
Wat is er met je gebeurd deadprez?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
Je moet je gewoon gedragen, dan hoef je je dit helemaal niet af te vragen.
en hoe rijker je bent hoe betere advocaat je kan krijgen. Dus ook geen eerlijk systeem.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nauwelijks, maar in Nederland hebben we het Wetboek van Strafrecht.
Do as i say, not as i do.quote:
En de crew heeft altijd gelijk. Zelfs als ze ongelijk hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Fascination het volgende:
Compleet willekeurig en mailen met fok heeft totaal geen nut; de crew moet namelijk een eenheid vormen voor de schermen. Je krijgt dan zoiets terug: Ik ken je niet, weet niet waar het over gaat, maar de ban is volkomen terecht.
Goed punt. En rechters zijn standaard bevooroordeeld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
en hoe rijker je bent hoe betere advocaat je kan krijgen. Dus ook geen eerlijk systeem.
Tja, iedereen gaat dood, ik snap ook niet waarom er zo moeilijk gedaan word.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef Kiid het volgende:
Iedereen maar over die klote vliegtuig aan het praten terwijl er veel belangrijkere zaken hier op FOK! hebben om af te handelen zoals het banbeleid. Terecht dat TS dit aankaart
Oh ja, ze maken nooit fouten. Echte ubermenschen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
En de crew heeft altijd gelijk. Zelfs als ze ongelijk hebben.
Hangt er vanaf of het Yvonne of Mapima is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Copthorne het volgende:
Wat is de sanctie als je pics van de tetten van een mede-user post?
Ligt aan de bui van Yvonne.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Copthorne het volgende:
Een voorbeeld: pics van tetten is tegenwoordig toegestaan. Pics van mede-users niet.
gezien je spelling verdien je een jaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:52 schreef Aiciu het volgende:
Me laatste ban was voor 3 weken, hoelang zal me volgende dan duren?
Ik kreeg na een 2 weken ban er 1 van 6 maanden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:52 schreef Aiciu het volgende:
Me laatste ban was voor 3 weken, hoelang zal me volgende dan duren?
Ik zou niet weten hoe je een zes maanden ban voor mekaar krijgt, constant tieten posten ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik kreeg na een 2 weken ban er 1 van 6 maanden.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gezien je spelling verdien je een jaar
Post hier even wat tepels voor een ontgroening.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:59 schreef Tassendief het volgende:
Ik ben nog nooit geband
Ik ben een padvinder
Bans worden niet besprokenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je een zes maanden ban voor mekaar krijgt, constant tieten posten ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tepels mogen hier weer gewoon hè.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Post hier even wat tepels voor een ontgroening.
Ik vind je in VBL ook echt posten als een padvinder die stoer denkt te zijn.
Dan krijg je een behandeling van de stompe naald van Pieter de gallierquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Copthorne het volgende:
Een voorbeeld: pics van tetten is tegenwoordig toegestaan. Pics van mede-users niet.
Hoelang krijg je dan een ban?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Post hier even wat tepels voor een ontgroening.
Ik vind je in VBL ook echt posten als een padvinder die stoer denkt te zijn.
dat heb zelfs ik niet, heb je brechtje bezwangerd ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik kreeg na een 2 weken ban er 1 van 6 maanden.
Mortaxx zegt wel meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:07 schreef Tassendief het volgende:
O,ja mortaxx zei dat als je valse uitslagen zegt een ban kan krijgen
Genoeg gedaan, nooit gehad (of wel, kan een mod dat checken voor me?)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:07 schreef Tassendief het volgende:
O,ja mortaxx zei dat als je valse uitslagen zegt een ban kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
72 hierquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:10 schreef nodig het volgende:
Sowieso een ban of/en 10 of meer notes hebben
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Genoeg gedaan, nooit gehad (of wel, kan een mod dat checken voor me?)Ik kreeg laats een DM van hem omdat ik een valse tussenstand gaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik kreeg laats een DM van hem omdat ik een valse tussenstand gaf.
Minder dan 100 notes hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
72 hier
Vind het toch wel hilarisch dat 72 keer zo'n mod interessant dacht te zijn door even een notitie te maken van mijn post
notes.fok.nlquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:13 schreef Copthorne het volgende:
Waar kun je zien hoeveel notes je hebt? Hoe ziet dat er überhaupt uit?
Nu lijkt het alsof ik pas 10 dagen lid ben.![]()
Oh ja.quote:
quote:
wat ga je praten a boelerquote:
Ik ook 8 notesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:15 schreef Copthorne het volgende:
Wtf, ik moet ¤ 4,50 betalen om mijn notes te kunnen bekijken? Ik heb er trouwens 8.
Die is van vandaagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er ook 1 gestuurd, laatste keer he.
56 cent per note. Ik zou het er voor over hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:15 schreef Copthorne het volgende:
Wtf, ik moet ¤ 4,50 betalen om mijn notes te kunnen bekijken? Ik heb er trouwens 8.
Full of Pimp-abo hebben of 4,50 betalenquote:
Bij mij 6 centquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:17 schreef Rozenburgvaas het volgende:
[..]
56 cent per note. Ik zou het er voor over hebben.
Oquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Full of Pimp-abo hebben of 4,50 betalen
lol omfg xDDquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
LOL.
Mooie naaistreek door het ook te quoten.
Rustig hier. Vanavond gevoetbald. Was geen succes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:16 schreef Rozenburgvaas het volgende:
[..]
ja goed hoorlekker aan n biertje. En daar?
Ik wou dat LOL in steam tikken tikte het perongeluk hier en toen switchte ik naar steam en terug en toe kwam het bij die quotepost te staan, was niet de bedoeling lieverd, ik moest niet lachen, het spijt me, je kan nog altijd drama acteur worden.quote:
Flikkertje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik wou dat LOL in steam tikken tikte het perongeluk hier en toen switchte ik naar steam en terug en toe kwam het bij die quotepost te staan, was niet de bedoeling lieverd, ik moest niet lachen, het spijt me, je kan nog altijd drama acteur worden.
ik heb vandaag gevist wat ik al 10 jaar niet meer had gedaan. Gaat die kaolavis het haakje helemaal inslikken. Ja kanker dan maar op knip ik gewoon z'n lijntje door. Inhalig ding. Ik ga overigens morgen zwemmen denk ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Rustig hier. Vanavond gevoetbald. Was geen succes.![]()
Morgen werken en van 't weekend waarschijnlijk naar het zwembad.
dat wist ik nietquote:
Lekker man. Is vast mooi weer in Nederland. Kan niet wachten tot ik weer in Den Haag ben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:20 schreef Rozenburgvaas het volgende:
[..]
ik heb vandaag gevist wat ik al 10 jaar niet meer had gedaan. Gaat die kaolavis het haakje helemaal inslikken. Ja kanker dan maar op knip ik gewoon z'n lijntje door. Inhalig ding. Ik ga overigens morgen zwemmen denk ik
morgen en overmorgen 31/33 gradenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Lekker man. Is vast mooi weer in Nederland. Kan niet wachten tot ik weer in Den Haag ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |