Wraak is zoet. Als je dit soort daden als land niet eens meer wil vergelden moet je je diep, diep schamen.quote:
Kap nou eens met dat zielige getroll van je.quote:
Zal alleen maar voor meer slachtoffers zorgen. Verder is er nog te weinig bekend om nu al nar Rusland te gaan wijzen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wraak is zoet. Als je dit soort daden als land niet eens meer wil vergelden moet je je diep, diep schamen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:52 schreef HCFeestbeest het volgende:
Denk dat er oorlog komt.
Gaat het eindelijk weer eens wat beter met de economie.
dan mag jij het leger in, om voor mij te vechtenquote:
Ja jij bent nog te jong voor de dienstplicht hè, kutpubertje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dan mag jij het leger in, om voor mij te vechten![]()
althans, dat is het idee. Waarschijnlijk amputeer je je eigen been om er onderuit te komen... en vervolgens meer bijstand te vragen.
helaas wel. Kzou dolgraag het leger in willen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja jij bent nog te jong voor de dienstplicht hè, kutpubertje.
Geloven in de ''broken window fallacy''.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:52 schreef HCFeestbeest het volgende:
Denk dat er oorlog komt.
Gaat het eindelijk weer eens wat beter met de economie.
die term ken ik niet. Leg uit. Ik ben te lui om naar wiki te gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Geloven in de ''broken window fallacy''.
Iedereen doet het in dit topic, ga ook even bij hun huilen danquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat zielige getroll van je.
'Pion zijn van de machthebbers (die vooral profiteren van het leed).quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
helaas wel. Kzou dolgraag het leger in willen.
Dit dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:57 schreef FFlorus het volgende:
[..]
'Pion zijn van de machthebbers (die vooral profiteren van het leed).![]()
Ik hou je niet tegen.
Ik heb rutte in mijn app-groep staan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:57 schreef FFlorus het volgende:
[..]
'Pion zijn van de machthebbers (die vooral profiteren van het leed).![]()
Ik hou je niet tegen.
Jij bent 14 ofzo, hou je bek gewoonquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik heb rutte in mijn app-groep staan.
Dat je het ff weet. Ik ben hier de machthebber.
Buig nu voor mij.
nee, wacht, ik ben 31quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent 14 ofzo, hou je bek gewoon
Gooi de ramen van de winkelier in. Als gevolg daarvan moeten die ramen nu (laten we aannemen) vervangen worden, wat volgens de volgers van de 'broken window fallacy/parable' extra economische activiteit inhoud.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:57 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
die term ken ik niet. Leg uit. Ik ben te lui om naar wiki te gaan.
Je mag dan wel klein maar dan gewoon schijt hebben. Zeker na zoiets.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nederlanders die denken dat Nederland stoer gaat doen tegen de Russen
ma nigga
Maar stel ze zetten er dubbel glas in, waar er eerst enkel glas in zat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:02 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Gooi de ramen van de winkelier in. Als gevolg daarvan moeten die ramen nu (laten we aannemen) vervangen worden, wat volgens de volgers van de 'broken window fallacy/parable' extra economische activiteit inhoud.
In realiteit is er 'welvaart' verloren gegaan en zijn er arbeid, energie en grondstoffen verspilt om te herstellen wat al bestond, in plaats van bijv. die arbeid, energie en grondstoffen te gebruiken om de algemene welvaart te vergroten (en in het geval van de winkelier om zijn winkel te verbeteren of op een andere wijze zijn geld en tijd aan nuttigere dingen te besteden).
douchen... gas....quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:02 schreef quinoahipster het volgende:
Voor straf ga ik vanavond niet douchen.
Laat die kutrussen en oekrainers maar lekker stikken in hun gas
Sovjettuig
Hoe zit het nou eigenlijk met die JSF?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
154 doden.....Daar mag je wel eens je gevechtsvliegtuigen klaar voor zetten....
En dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
154 doden.....Daar mag je wel eens je gevechtsvliegtuigen klaar voor zetten....
Rusland heeft kernwapens hèquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:05 schreef HCFeestbeest het volgende:
Als in dat er oorlog komt, en een aantal Europese landen valt Rusland binnen en verovert het land.
Echt hè.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:07 schreef Syntos het volgende:
[..]
Gaat Rotterdam wéér tegen de vlakte en zijn we dat handjevol F-16's kwijt.
We laten iemand de Russische regering infiltreren, ambtenaren omkomen, stemmen vervalsen. Diegene wordt president en beveelt tot het onschadelijk maken van alle kernwapens.quote:
en dan? Obama heeft in iedergeval uitleg gevraagd bij Putin over die 20 Amerikanen die gestorven zijnquote:
In het eerste zie ik niet echt een groot probleem.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:07 schreef Syntos het volgende:
[..]
Gaat Rotterdam wéér tegen de vlakte en zijn we dat handjevol F-16's kwijt.
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
en dan? Obama heeft in iedergeval uitleg gevraagd bij Putin over die 20 Amerikanen die gestorven zijn
hij is auti, laat hem maarquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |