Wraak is zoet. Als je dit soort daden als land niet eens meer wil vergelden moet je je diep, diep schamen.quote:
Kap nou eens met dat zielige getroll van je.quote:
Zal alleen maar voor meer slachtoffers zorgen. Verder is er nog te weinig bekend om nu al nar Rusland te gaan wijzen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wraak is zoet. Als je dit soort daden als land niet eens meer wil vergelden moet je je diep, diep schamen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:52 schreef HCFeestbeest het volgende:
Denk dat er oorlog komt.
Gaat het eindelijk weer eens wat beter met de economie.
dan mag jij het leger in, om voor mij te vechtenquote:
Ja jij bent nog te jong voor de dienstplicht hè, kutpubertje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dan mag jij het leger in, om voor mij te vechten![]()
althans, dat is het idee. Waarschijnlijk amputeer je je eigen been om er onderuit te komen... en vervolgens meer bijstand te vragen.
helaas wel. Kzou dolgraag het leger in willen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja jij bent nog te jong voor de dienstplicht hè, kutpubertje.
Geloven in de ''broken window fallacy''.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:52 schreef HCFeestbeest het volgende:
Denk dat er oorlog komt.
Gaat het eindelijk weer eens wat beter met de economie.
die term ken ik niet. Leg uit. Ik ben te lui om naar wiki te gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Geloven in de ''broken window fallacy''.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |