SPOILER: Wikipedia van FoklandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.
Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.
Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.
Gestichte steden op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Media op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangemaakte competities:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.
Competitie regels
Fok! 1e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Super CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.
4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.
5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.
6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!
7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)
Inschrijvingen zijn gesloten!!
Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)
Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)
Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link
Voor Super-B en toekomstige hosts, hier zijn de logo's te downloaden:
link
Direct in je Football Manager 2014/data map uitpakken, zodat het er zo uit ziet:
(she/her)![]()
Deden ze nou net allemaal de Hiltergroet bij het vieren van die goal
Children of the night. What music they make.![]()
stelletje racisten zijn het.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
Deden ze nou net allemaal de Hiltergroet bij het vieren van die goal![]()
ik weetquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:48 schreef Fylax het volgende:
Eventjes iets anders.. 154 Nederlanders overleden door vliegtuigongeluk![]()
![]()
Ik zit de persconferentie te volgen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:48 schreef Fylax het volgende:
Eventjes iets anders.. 154 Nederlanders overleden door vliegtuigongeluk
154, daar schrok ik wel ff.![]()
154 dus.... Triest. (al gaat het meer om het totaal)quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:48 schreef Fylax het volgende:
Meer dan ik had gedacht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:48 schreef Fylax het volgende:
Was alleen d-reizen geloof ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef 44rdbei het volgende:
vanmiddag zeiden ze 20 - 30 nederlanders op radio 1......
edit: zijden![]()
![]()
Uit de lucht geschoten, niet echt een ongeluk te noemen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:48 schreef Fylax het volgende:
Dajum.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:48 schreef Fylax het volgende:
Eventjes iets anders.. 154 Nederlanders overleden door vliegtuigongeluk
Zit Louis Theroux te kijken btw, over nationalisme en racisme van de Boeren in Zuid Afrika.Children of the night. What music they make.![]()
Misschien per ongeluk neergehaald, maar laten we die discussie in het betreffende topic laten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Uit de lucht geschoten, niet echt een ongeluk te noemen...![]()
Slaap zacht, prinses.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Swaytje het volgende:
Heb de savegame ook doorgegeven aan Sejt en Super-B, tot de volgende keer!Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:49 schreef Swaytje het volgende:
Voor degene die het gemist hebben!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig!! En dan heb ik de stream gemistleuk initiatief trouwens voor key matches!
21 tegen 2 schoten trouwens.
I love my mispoken words.![]()
Idd!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:07 schreef Sejt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig!! En dan heb ik de stream gemistleuk initiatief trouwens voor key matches!
Ik zie dat jij online bent.......
Morgenochtend weer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd!
Ik zie dat jij online bent.......
Was even weg, dus beetje mosterd na de maaltijd, maar: ja, ik span de kroon met mijn verlengsnoer!!!! En ik ben er trots op!!
Nou SuperB, huphup, help ons de nacht door :-)![]()
Weer gaat Umbria FC niet goed aan het begin en het einde... Volgend seizoen zijn ze 'the Invincibles', mark my words!![]()
Je dure spelers zullen dan met pensioen zijn, dan kan er weer gebouwd worden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef YouriNL het volgende:
Weer gaat Umbria FC niet goed aan het begin en het einde... Volgend seizoen zijn ze 'the Invincibles', mark my words!
Jij had toch Ashley Cole en Buffon?![]()
Verlengsnoerquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:24 schreef Ciscus het volgende:
Was even weg, dus beetje mosterd na de maaltijd, maar: ja, ik span de kroon met mijn verlengsnoer!!!! En ik ben er trots op!!
Nou SuperB, huphup, help ons de nacht door :-)
Ik verklapte dat ik na een lange dag werken met mijn mobiel op de wc ging zitten. Omdat mijn mobiel leeg was (want samsung), deed ik dit met een verlengsnoer. En dat dus eigenlijk....uhm...nou....om dit topic te kunnen volgen op dat moment....quote:![]()
Yup, Barzagli en Candreva zijn al weg. Srna zal ook wel stoppen, net zoals Klose! Foklanders krijgen een kans, hopelijk klopt het dat het nieuwe Umbria FC is geboren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je dure spelers zullen dan met pensioen zijn, dan kan er weer gebouwd worden.
Jij had toch Ashley Cole en Buffon?![]()
Hoe kan je, met zulke spelers, zo slecht draaien?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef YouriNL het volgende:
[..]
Yup, Barzagli en Candreva zijn al weg. Srna zal ook wel stoppen, net zoals Klose! Foklanders krijgen een kans, hopelijk klopt het dat het nieuwe Umbria FC is geboren.
Vind ik echt verrassend!![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:36 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik verklapte dat ik na een lange dag werken met mijn mobiel op de wc ging zitten. Omdat mijn mobiel leeg was (want samsung), deed ik dit met een verlengsnoer. En dat dus eigenlijk....uhm...nou....om dit topic te kunnen volgen op dat moment....![]()
Dat is mijn vraag! Ik snap niet hoe ik in het eerste seizoen in de laatste maand in de nacompetitie terecht kom, om daarna divisie twee compleet te falen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Hoe kan je, met zulke spelers, zo slecht draaien?
Vind ik echt verrassend!![]()
![]()
Niet via de uploadlink?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Hermanna het volgende:
Ik zou wel verder kunnen hosten met een save.
Of heb je de savegame gehad van Swaytje?Children of the night. What music they make.![]()
Vergeet Swaytje niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sejt en Super-B nog bedankt voor het hosten.
Ik snap ook niet dat ik met mijn swingende middenveld ZO slecht speel... zijn/waren allemaal lui die zowel spelmaker, vleugelspits, hangende vleugelspits, 10, aanvallende mid, balveroveraar... etc kunnen spelen (ik noem bijv.een Tadic, Gutierrez, Chadli). Dan moet je het middenveld toch totaal overheersen en de baas zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Hoe kan je, met zulke spelers, zo slecht draaien?
Vind ik echt verrassend!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Maar tov de teams die bovenin strijden om plek 1 zijn deze spelers middelmaat. Tov SC Ciscus moet je voorlopig 6 punten per seizoen kunnen pakken ..quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ik met mijn swingende middenveld ZO slecht speel... zijn/waren allemaal lui die zowel spelmaker, vleugelspits, hangende vleugelspits, 10, aanvallende mid, balveroveraar... etc kunnen spelen (ik noem bijv.een Tadic, Gutierrez, Chadli). Dan moet je het middenveld toch totaal overheersen en de baas zijn?![]()
Maar heb wel een hoop jeugd, dus over 4/5 seizoenen zou ik weer beter moeten gaan... Dan zijn toch al weg, bedenk ik me net!![]()
![]()
Gutierrez was toch verkocht?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ik met mijn swingende middenveld ZO slecht speel... zijn/waren allemaal lui die zowel spelmaker, vleugelspits, hangende vleugelspits, 10, aanvallende mid, balveroveraar... etc kunnen spelen (ik noem bijv.een Tadic, Gutierrez, Chadli). Dan moet je het middenveld toch totaal overheersen en de baas zijn?.
![]()
Graag gedaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sejt en Super-B nog bedankt voor het hosten.![]()
![]()
![]()
Als ik nou de echte FM had, had ik ook kunnen hosten.. Maar helaas.
Of iemand moet z'n hele FM mapje naar mij doorsturen.
(she/her)![]()
http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:07 schreef Fylax het volgende:
Als iemand zin heeft om ongeveer 3GB door te sturen
10 euro, das het meer dan waard![]()
![]()
Hoe moet je zoiets betalen? iDeal ofzo. Mijn moeder houd er niet zo van als ik via internet iets betaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:09 schreef Swaytje het volgende:
[..]
http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/
10 euro, das het meer dan waard
(she/her)![]()
Gewoon kopenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:06 schreef Fylax het volgende:
Of iemand moet z'n hele FM mapje naar mij doorsturen.![]()
Je won de laatste keer van mij toch? Ik ben juist bang dat ik tegen jou verlies hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:10 schreef Fylax het volgende:
De laatste drie wedstrijden verlies ik sowieso.![]()
Ja maar jij won van mij in de cup toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:11 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Je won de laatste keer van mij toch? Ik ben juist bang dat ik tegen jou verlies haha
(she/her)![]()
als 1 game het echt waard is om te kopen, dan is het FM wel in mijn ogenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:06 schreef Fylax het volgende:
Of iemand moet z'n hele FM mapje naar mij doorsturen.![]()
Nee jij van mij, na penaltysquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar jij won van mij in de cup toch?![]()
![]()
Ik ben sowieso niet echt een voetballiefhebber, dus dan zou ik de game eigenlijk alleen maar kopen om te kunnen hosten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:12 schreef Bow het volgende:
[..]
als 1 game het echt waard is om te kopen, dan is het FM wel in mijn ogen
(she/her)![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:30 schreef Swaytje het volgende:
Titelkandidaat tegen degradatiekandidaat... Wie wint?
[ afbeelding ]Koekenbakkers kan nog kampioen worden door van Schnitzeljungs te winnen? Zal wel niet lukken
![]()
![]()
Settle United valt even naar plaats 10 o.i.d. in de laatste 2 maanden van de competitie.![]()
Maar. Beker. Europees.I love my mispoken words.![]()
Er is nog geen kampioen op papier... Maar eigenlijk is er een kampioen!
12 doelpunten verschil lijkt me voldoende.![]()
![]()
Prima handhaving in de eerste divisie na promotieVolgend seizoen knallen!
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Wat een rare wendingen. Fylax nu waarschijnlijk play-offs (sorry, maar ik hoop van wel!)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:38 schreef Swaytje het volgende:
12 doelpunten verschil lijkt me voldoende.
[ afbeelding ]
En Schnitzeljungs promoveert en wordt direct kampioen!![]()
Hopelijk kan Koekenbakkers door een winst of gelijkspel nog wel de Champions League veilig stellenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:38 schreef Swaytje het volgende:
12 doelpunten verschil lijkt me voldoende.
[ afbeelding ]![]()
Dynamo Kiev was de onderste van de 6 play off kandidaten.. Hebben winst nodig tegen Steaua.
Kansen voor Fokkers stijgen![]()
FC BMI heeft groot ingekocht, maar moet wel winnen om de playoffs te kunnen halen, lukt ze dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van de overgebleven kanshebbers staat Phoenix er het beste voor, kunnen zij winnen van Cruz Azul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wervelwind moet winnen om playoff kansen te houden, maar dan moet Schweinhund ook nog eens punten laten liggen. De druk is groot, wie kan er presteren?![]()
WervelwindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Never2forget deze derby.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:08 schreef Swaytje het volgende:
Divisie 1
[ afbeelding ]
Stand met nog 3 te gaan
[ afbeelding ]![]()
SchweinhundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:51 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Met een beetje pech speel je volgend jaar dezelfde derby!![]()
![]()
Mooie statistieken voor Stalybrug! Meeste doelpunten en minste tegendoelpuntenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:55 schreef Swaytje het volgende:
Statistieken 2e divisie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Door de bekerwinst van Settle gaan de bovenste 5 Europa in.
Met de stand voor de laatste speelronde zijn er nog maar 6 teams die kans maken, 1 team zal het dus niet gaan halen!![]()
Fylax moet winnen om degradatieduels te voorkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dubaku staat op een 6e plek, punten zijn nodig om Europa te halen en zelfs dan zijn ze afhankelijk van anderen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dubaku komt dus op 60 punten, maar niet genoeg doelsaldo om Kopa in te halen.
Het zal dus gaan tussen Red forest, Dubaku en de host van de game op het moment!
Wie zou dat toch winnen?!![]()
![]()
Red Forest uit bij Creme de la CremeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sway uit bij Odin, winst is nodig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De titelstrijd wordt in stijl beslist, en onze nieuwe kampioen is nu officieel FC Schnitzeljungs '45! Gefeliciteerd!![]()
![]()
Dit betekent overigens dat Kopa nog een kans maakt om CL voorronde te halen ten koste van Koekenbakkers, dan moet er wel gewonnen worden uit bij FC Rode Sokken![]()
Knap.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:08 schreef Swaytje het volgende:
De titelstrijd wordt in stijl beslist, en onze nieuwe kampioen is nu officieel FC Schnitzeljungs '45! Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]Debutant direct kampioen!
Dat er nog 40-45 mogen volgen!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:08 schreef Swaytje het volgende:
De titelstrijd wordt in stijl beslist, en onze nieuwe kampioen is nu officieel FC Schnitzeljungs '45! Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:09 schreef Swaytje het volgende:
Dit betekent overigens dat Kopa nog een kans maakt om CL voorronde te halen ten koste van Koekenbakkers, dan moet er wel gewonnen worden uit bij FC Rode Sokken![]()
![]()
Kopa of Koekenbakkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle uitslagen laatste speelrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EindstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:12 schreef Swaytje het volgende:
Alle uitslagen laatste speelrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EindstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rode Sokken 97x geel en 7 x rood!quote:
Alderweireld trouwens ook al 2 seizoenen op rijd meeste MoM!![]()
Dit gaan we nog vaak horen. Vedettes die niet bij willen tekenen. Hopelijk loopt er niet teveel gratis weg!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:21 schreef Swaytje het volgende:
Schnitzeljungs dan wel kampioen, maar nog steeds zuinig op de centen. RvP is het er niet mee eens
[ afbeelding ]![]()
Hij heeft nog 14 maanden contract, dus idd, hopelijk zijn ze zo slim om hem te verkopenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:24 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Dit gaan we nog vaak horen. Vedettes die niet bij willen tekenen. Hopelijk loopt er niet teveel gratis weg!![]()
![]()
Ik 18e, klaag nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:26 schreef Super-B het volgende:
Echt klote dit. 14e... geëindigd dit seizoen..![]()
![]()
haha ben benieuwd of ik ook (een) sattelietclub(s) heb!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:32 schreef Swaytje het volgende:
Even nog tussendoor.. Dit vond ik grappig, Phoenix is mijn sateliet club
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:32 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
haha ben benieuwd of ik ook (een) sattelietclub(s) heb!![]()
![]()
Transfers van de laatste maanden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Managers movements dit seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Promotie play-offs, eerste wedstrijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Goedemorgen, best druk op het werk maar kijk wel met een schuin oog mee.
kan je een screentje plaatsen van mijn nieuwe manager?
Hector Tapia![]()
John Stones voor 5 miljoen naar Tempeliers...balen, daar heb ik 7, 5 voor betaald. Kan erger, maar hij was gekocht voor de toekomst.
En John Flanagan dan...deze rb wordt of MoM of hij krijgt rood....en wel 2e op de gemiddelde beoordelingen- lijst van div 1...Geer moet wat harder tegen hem optreden!![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:45 schreef 44rdbei het volgende:
Goedemorgen, best druk op het werk maar kijk wel met een schuin oog mee.
kan je een screentje plaatsen van mijn nieuwe manager?
Hector TapiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
2e Divisie promotie play-off.
Kan Wervelwind het thuis afmaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phoenix staat voor moeilijke opgaven uit bij Rubin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste ronde play-off wordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Sejt kan je even een screen posten van wie mijn huidige manager is? Als daar geen Frank de Bouwer staat, wil je dan ook een screen posten waar die dan werkt.![]()
Hoeveelste ben je geëindigd?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:50 schreef mvdk_ het volgende:
FC BMI verneukt in de slotfase van het seizoen![]()
Geer had nooit mogen overlopen naar jouquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:45 schreef Ciscus het volgende:
John Stones voor 5 miljoen naar Tempeliers...balen, daar heb ik 7, 5 voor betaald. Kan erger, maar hij was gekocht voor de toekomst.
En John Flanagan dan...deze rb wordt of MoM of hij krijgt rood....en wel 2e op de gemiddelde beoordelingen- lijst van div 1...Geer moet wat harder tegen hem optreden!misschien keert ie ooit terug op het oude nest
1e Divise degradatie play-off
Broski moet achterstand goed maken om 1e divise veilig te stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlenging nodig bij Fylax vs. CiscusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste ronde play-off wordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Het is Frank de Bouwer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:51 schreef Super-B het volgende:
Sejt kan je even een screen posten van wie mijn huidige manager is? Als daar geen Frank de Bouwer staat, wil je dan ook een screen posten waar die dan werkt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:52 schreef Sejt het volgende:
1e Divise degradatie play-off
Broski moet achterstand goed maken om 1e divise veilig te stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlenging nodig bij Fylax vs. CiscusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste ronde play-off wordt:VeiligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie gaat er degraderen? De eerste wedstrijd eindigt in het voordeel van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Slutskiyquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:54 schreef Sejt het volgende:
Duitse Anglerfish wil naar Rusland.
[ afbeelding ]![]()
Aan de andere kant, wie gaat er naar de 1e Divisie? Eerste wedstrijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ook al zijn de play-offs nog bezig, awards zijn er om uitgereikt te worden!
Beste speler: Raul
Beste jonge speler: Ocampos
Keeper van het jaar: Zieler
En dan kennen we ook nog het 'Fair play team':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zijn allemaal over divisie 1 én 2 genomen.I love my mispoken words.![]()
PLAY-OFFS. Laatste wedstrijd!
Wie gaat er degraderen en gaat een ogenschijnlijke leegloop tegemoet? Wie blijft er in de 1e divisie en krijgt een nieuwe kans volgend seizoen?
In de 2e divisie, wie zal er promotie verdienen én daarmee ook een leuke geldprijs in de wacht slepen? De verliezer zal het opnieuw moeten proberen volgend seizoen.I love my mispoken words.![]()
Kan Fylax de grote achterstand goed maken tegen Broski?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wervelwind kan het thuis afmaken en promotie verdienen, of is het toch een non-Fok club?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Directe consequenties voor degradant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Awards 1e Divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awards 2e Divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef Sejt het volgende:
Ook al zijn de play-offs nog bezig, awards zijn er om uitgereikt te worden!
Beste speler: Raul
[ afbeelding ]
Beste jonge speler: Ocampos
[ afbeelding ]
Keeper van het jaar: Zieler
[ afbeelding ]
En dan kennen we ook nog het 'Fair play team':Jezus, keeper van het jaar, speler van het jaar nummer 1 en 2, voorspelling in de media om 1e te worden... En dan niet eens Europa inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zijn allemaal over divisie 1 én 2 genomen.![]()
![]()
ALLE SUPPORTERS VAN FYLAX ZIJN ALWEER UIT HUN ZOLDERKAMERS GEKOMEN. VORIG JAAR OMDAT WE 3E WAREN, NU OMDAT WE TOCH IN DE EERSTE DIVISIE BLIJVEN.
WAT EEN FEEST
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(she/her)![]()
In Zolderkamer vieren ze de derde plek van Koekenbakkers hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:12 schreef Fylax het volgende:
ALLE SUPPORTERS VAN FYLAX ZIJN ALWEER UIT HUN ZOLDERKAMERS GEKOMEN. VORIG JAAR OMDAT WE 3E WAREN, NU OMDAT WE TOCH IN DE EERSTE DIVISIE BLIJVEN.
WAT EEN FEEST
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit koekenbakkers ook op zolderkamer?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In Zolderkamer vieren ze de derde plek van Koekenbakkers hoor![]()
![]()
(she/her)![]()
Valt me op dat de uitdoelpunten niet doorslag geven in deze wedstrijden. Misschien een instelling die ik gemist heb in de play-offs.quote:I love my mispoken words.![]()
ook weer iets voor editie 2!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Valt me op dat de uitdoelpunten niet doorslag geven in deze wedstrijden. Misschien een instelling die ik gemist heb in de play-offs.![]()
![]()
Reputatie 2e divisie mag ook wel iets omhoog geschroefd worden, volgens mij.quote:I love my mispoken words.![]()
Ahjoh, dan twee(of drie) clubs die feest vieren in Zolderkamer.quote:
En het bleef nog lang onrustig...
(she/her)![]()
Deze stonden niet aan:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Reputatie van 2e divisie is idd nog een stukje lager dan Jupiler league, mag mss wel wat omhoog voor volgende keer jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:17 schreef Sejt het volgende:
[..]
Reputatie 2e divisie mag ook wel iets omhoog geschroefd worden, volgens mij.![]()
![]()
Ik pas deze dingen gelijk aan in de database template.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:20 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Reputatie van 2e divisie is idd nog een stukje lager dan Jupiler league, mag mss wel wat omhoog voor volgende keer jaI love my mispoken words.![]()
Vind het wel apart, want de clubs die zijn begonnen in divisie 2 stromen niet allemaal leeg.
Maar wanneer iemand degradeert lijkt het wel dodelijk te zijn![]()
Sejt en ik wilden misschien toch opnieuw starten om zo alle foutjes er uit te halen, nu is het nog goed te doen zo na 2 seizoenen! Alle teams e.d. blijven het zelfde alleen de fouten halen we er dus uit:
transfer waardes goed moeten worden
spelers zouden langer bij je club moeten blijven
uit goals tellen
2e Divisie krijgt betere reputatie
en misschien meer. (kom met zaken die verkeerd gaan!)
Poll: Willen we opnieuw starten?
• Ja, weg met alle mankementen!
• Nee, dat vind ik niet nodig!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Betekent dus dat:
• transfer waardes goed moeten worden
• spelers zouden langer bij je club moeten blijven
• uit goals tellen
• 2e Divisie krijgt betere reputatie
• en misschien meer.I love my mispoken words.![]()
Transferwaardes zijn toch correct? Transferperiodes?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:42 schreef Sejt het volgende:
Betekent dus dat:
• uit goals tellen
• en misschien meer.![]()
Geen Goalkeeping coaches en Courtois niet uitlenen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:42 schreef Sejt het volgende:
Betekent dus dat:
• uit goals tellen
• en misschien meer.![]()
Kan denk ik niet eens meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:44 schreef Happel het volgende:
Geen problemen mee. Wil ik wel mijn selectie aanpassen.![]()
![]()
De teams zoals we ze hebben ingevuld of hoe ze nu aan het eind van seizoen 2 zijn?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:40 schreef Hobbel_Rob het volgende:
! Alle teams e.d. blijven het zelfde alleen de fouten halen we er dus uit:(she/her)![]()
Geen goalkeeping coaches vind ik wel een hele goeie, dan hebben we tenminste echt wat aan ons nationaal elftal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:43 schreef Roceco het volgende:
[..]
Geen Goalkeeping coaches en courtois niet uitlenen.
Vooruit, ik ben om, ik geef mijn kampioenschap wel weg!![]()
![]()
Zoals ingevuld!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
De teams zoals we ze hebben ingevuld of hoe ze nu aan het eind van seizoen 2 zijn?![]()
Transfer gebeuren het hele jaar door.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:43 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Transferwaardes zijn toch correct? Transferperiodes?
Daarnaast zijn de spelers gewoon overgezet, zonder een koopsom. Dat willen we veranderen, zodat je club de speler echt gekocht heeft.I love my mispoken words.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:40 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Sejt en ik wilden misschien toch opnieuw starten om zo alle foutjes er uit te halen, nu is het nog goed te doen zo na 2 seizoenen! Alle teams e.d. blijven het zelfde alleen de fouten halen we er dus uit:
uit goals tellen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierGewoon seizoen 1 man!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
De teams zoals we ze hebben ingevuld of hoe ze nu aan het eind van seizoen 2 zijn?![]()
Verwijderd de goalkeeping coaches en vink add players oid aanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:42 schreef Sejt het volgende:
Betekent dus dat:
• uit goals tellen
• en misschien meer.Die namen worden zo raar omdat je mensen aanmaakt met de Foklandse nationaliteit en het spel anders niet weet welke namen bij die nationaliteit passen.
![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:40 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Sejt en ik wilden misschien toch opnieuw starten om zo alle foutjes er uit te halen, nu is het nog goed te doen zo na 2 seizoenen! Alle teams e.d. blijven het zelfde (Zoals we begonnen!) alleen de fouten halen we er dus uit:
uit goals tellen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Betekent dus dat:
• uit goals tellen
• geen Goalkeeping Coaches
• Courtois niet uitlenenI love my mispoken words.![]()
Dat vinkje stond aan. Maar ik verwijder die goalkeeping coachesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Verwijderd de goalkeeping coaches en vink add players oid aanDie namen worden zo raar omdat je mensen aanmaakt met de Foklandse nationaliteit en het spel anders niet weet welke namen bij die nationaliteit passen.
Ook dat de 6e plek moet vervallen i.p.v. de 5e plek als een lager gerangeerde team de beker wint.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef Sejt het volgende:
Betekent dus dat:
• uit goals tellen
• geen Goalkeeping Coaches
• Courtois niet uitlenen![]()
Vooral dit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ook dat de 6e plek moet vervallen i.p.v. de 5e plek als een lager gerangeerde team de beker wint.![]()
Als ik naar de eindstand dit seizoen kijk klopt het toch gewoon?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ook dat de 6e plek moet vervallen i.p.v. de 5e plek als een lager gerangeerde team de beker wint.![]()
Geen idee, maar zoiets las ik?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als ik naar de eindstand dit seizoen kijk klopt het toch gewoon?![]()
Indien het een herstart wordt, zal het wel even duren. Ik zal elke speler aan moeten passen (dus 600+ spelers) qua contract.I love my mispoken words.![]()
Das in nederland toch precies hetzelfde?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ook dat de 6e plek moet vervallen i.p.v. de 5e plek als een lager gerangeerde team de beker wint.
Bekerwinnaar gaat Europa in, en dan moet dan een plaats kosten in de normale stand.
Da's volgens mij in elk land zo![]()
Nog 3!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:48 schreef Hobbel_Rob het volgende:
we zitten al bijna op een meerderheid (10 gestemd voor ja v/d 25!)![]()
Opnieuw. Je gaat wel naar de universiteit hequote:![]()
Anyway, ik vind opnieuw starten ook prima. Twee seizoenen kunnen kijken wat er gebeurt en het lijkt me een goed moment om de gevonden bugs en fouten er nu uit te halen. Teams ka je gewoon zo laten naar mijn mening, de flow van spelers van en naar clubs is dermate groot dat toch veel afhangt van je manager
En ik wil Henk Vos terug!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Opnieuw. Je gaat wel naar de universiteit he![]()
Anyway, ik vind opnieuw starten ook prima. Twee seizoenen kunnen kijken wat er gebeurt en het lijkt me een goed moment om de gevonden bugs en fouten er nu uit te halen. Teams ka je gewoon zo laten naar mijn mening, de flow van spelers van en naar clubs is dermate groot dat toch veel afhangt van je manager![]()
![]()
One condition.. Je moet wel opschieten met de aanpassingen, want ik heb mijn dagelijkse dosis van dit topic echt nodig onderhand!![]()
En ik Geertjequote:Die was in seizoen 1 toch goed bezig met promotie van Rtl!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:51 schreef Swaytje het volgende:
One condition.. Je moet wel opschieten met de aanpassingen, want ik heb mijn dagelijkse dosis van dit topic echt nodig onderhand!![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het moeilijk vind om dit topseizoen van Stalybrug op te geven.
De autist in mij wil het spel wel zo perfect mogelijk.
Ik weiger vooralsnog dit seizoen weg te stemmen!![]()
Het zal wel tot vanavond duren vrees ik. Ik moet de hele spelerslijst door en de koopprijzen invullen voor elke speler. In het ergste geval zelfs tot morgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:51 schreef Swaytje het volgende:
One condition.. Je moet wel opschieten met de aanpassingen, want ik heb mijn dagelijkse dosis van dit topic echt nodig onderhand!I love my mispoken words.![]()
Groepsdruk!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:51 schreef Swaytje het volgende:
Haha maar beter nu helemaal goed dan straks weer fouten!![]()
Simuleert toch iemand anders door voor het leesvoer, kun jij ondertussen een nieuwe bouwen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het zal wel tot vanavond duren vrees ik. Ik moet de hele spelerslijst door en de koopprijzen invullen voor elke speler. In het ergste geval zelfs tot morgen.
Stoppen we zodra jij klaar bent!![]()
Heb dit voorgesteld aan Super-B inderdaad. Wat mij betreft is dat primaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:54 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Simuleert toch iemand anders door voor het leesvoer, kun jij ondertussen een nieuwe bouwen?
Stoppen we zodra jij klaar bent!
Leuk idee. Zal ik doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:55 schreef stalybridge het volgende:
Als Sejt de kampioenschappen van de test in de history opneemt ben ik om!I love my mispoken words.![]()
Hahaha grappig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Opnieuw. Je gaat wel naar de universiteit he![]()
Anyway, ik vind opnieuw starten ook prima. Twee seizoenen kunnen kijken wat er gebeurt en het lijkt me een goed moment om de gevonden bugs en fouten er nu uit te halen. Teams ka je gewoon zo laten naar mijn mening, de flow van spelers van en naar clubs is dermate groot dat toch veel afhangt van je manager
''Daar is niet iedereen het over eens. Overnieuw is ontstaan als contaminatie van over en opnieuw, maar het heeft zich een plaatsje weten te verwerven in de woordenboeken en zelfs in het officiële Groene Boekje''.![]()
![]()
Dit!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:55 schreef stalybridge het volgende:
Als Sejt de kampioenschappen van de test in de history opneemt ben ik om!De glorieuze promotie van RTL in seizoen 1 moet absoluut de boeken in
Ok ik zal op ja stemmen.quote:
Je moet wel eerdere jaren nemen anders krijg je dubbele kampioenschappen of zelfs bugs!![]()
Maakt geen reet uit. Datums mag ook tegenwoordig maar ziet er gewoon niet uit. Mijn eerstejaarsstudenten krijgen standaard voor hun eerste paper een 3 vanwege hun slechte taalgebruik. Even wakkerschudden en ze doen het nooit meerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:55 schreef Super-B het volgende:
[..]
Hahaha grappig.
''Daar is niet iedereen het over eens. Overnieuw is ontstaan als contaminatie van over en opnieuw, maar het heeft zich een plaatsje weten te verwerven in de woordenboeken en zelfs in het officiële Groene Boekje''.
Ik ga liever even door...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:57 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Ik zie nog een tegenstemmer? of was jij dat Stalybridge?
maar als ik de enige ben pas ik me wel aan, np.![]()
![]()
Nee tuurlijk ziet het er niet uit. Evenals de contaminatie 'uitprinten', maar ik maak die fout nauwelijks in tegenstelling tot 'overnieuw'.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit. Datums mag ook tegenwoordig maar ziet er gewoon niet uit. Mijn eerstejaarsstudenten krijgen standaard voor hun eerste paper een 3 vanwege hun slechte taalgebruik. Even wakker schudden en ze doen het nooit meer![]()
Waar geef je les en welk vak?![]()
Zou je misschien bij manager Dick Voorn de voorkeursformatie willen aanpassen naar 4-2-3-1 en 4-2-3-1 Assymetric als dat nog niet zo was?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
Heb dit voorgesteld aan Super-B inderdaad. Wat mij betreft is dat prima![]()
![]()
We simuleren in ieder geval nog even door tot de nieuwe database in orde is, zoals Sejt aangaf gaat dat wel een bult tijd kosten!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik ga liever even door...
maar als ik de enige ben pas ik me wel aan, np.![]()
![]()
Prima!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:01 schreef Sejt het volgende:
2e Divisie krijg een reputatie gelijk aan de Engelse Championship:
[ afbeelding ]![]()
Mooizo, gaat Super B door met simuleren nu trouwens?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:01 schreef Sejt het volgende:
2e Divisie krijg een reputatie gelijk aan de Engelse Championship:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik gaf het, helaas te kort, in Tilburg toen ik zelf nog in mijn bachelor zat. Academische vaardigheden, vak wat eerstejaars krijgen, hoe je een academisch paper schrijft etceteraquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:59 schreef Super-B het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ziet het er niet uit. Evenals de contaminatie 'uitprinten', maar ik maak die fout nauwelijks in tegenstelling tot 'overnieuw'.![]()
Waar geef je les en welk vak?![]()
Was gewoon even om te plagen hoor
Die staat niet in de lijst, sorry.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zou je misschien bij manager Dick Voorn de voorkeursformatie willen aanpassen naar 4-2-3-1 en 4-2-3-1 Assymetric als dat nog niet zo was?I love my mispoken words.![]()
Er hebben diverse geïnformeerd of ze mee kunnen doen.
Moeten we die nog een kans geven mee te doen met spelers die nog niet gekozen zijn?
Deadline ergens vanavond?![]()
Weet niet of dat Sejt heel veel extra werk kost, maar ik ben bang van wel!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:02 schreef stalybridge het volgende:
Moeten we die nog een kans geven mee te doen met spelers die nog niet gekozen zijn?
Assymetric spelen, deze man heeft verstand van zaken!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zou je misschien bij manager Dick Voorn de voorkeursformatie willen aanpassen naar 4-2-3-1 en 4-2-3-1 Assymetric als dat nog niet zo was?![]()
Zou wel leuk zijn voor de 2e divisie, nog een paar extra deelnemers.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:03 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Weet niet of dat Sejt heel veel extra werk kost, maar ik ben bang van wel!![]()
ik weet niet of ze dan wel een eerlijke kans hebben, de database is behoorlijk geplunderd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:02 schreef stalybridge het volgende:
Altijdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Assymetric spelen, deze man heeft verstand van zaken!![]()
![]()
![]()
Ja, graag of niet!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik weet niet of ze dan wel een eerlijke kans hebben, de database is behoorlijk geplunderd.![]()
Ik weet het niet. Veel resultaten zijn volgens mij, ondanks de gekozen spelers, best randomquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik weet niet of ze dan wel een eerlijke kans hebben, de database is behoorlijk geplunderd.
Als iemand anders alles behalve de database op zich kan nemen, dan wil ik de database wel doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:03 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Weet niet of dat Sejt heel veel extra werk kost, maar ik ben bang van wel!
Qua kansen die ze hebben: er zijn nog meer dan genoeg goede spelers. Kijk maar eens in Spanje, Italië of in Oost-Europa.
Maar de deadline moet inderdaad ergens vanavond zijn.I love my mispoken words.![]()
Ik ga daar liever voor passen dit keer, heb vandaag eigenlijk nog genoeg te doen (wat nu al niet lukt door dit topic!)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als iemand anders alles behalve de database op zich kan nemen, dan wil ik de database wel doen.
Qua kansen die ze hebben: er zijn nog meer dan genoeg goede spelers. Kijk maar eens in Spanje, Italië of in Oost-Europa.![]()
Of speuren in lagere divisies van grote voetballanden. Sommige clubs zijn echt gigantisch geplunderd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Qua kansen die ze hebben: er zijn nog meer dan genoeg goede spelers. Kijk maar eens in Spanje, Italië of in Oost-Europa.![]()
Ik vind het wel sympathiek om ze een (kleine) kans te bieden in te stappen als we opnieuw beginnen!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als iemand anders alles behalve de database op zich kan nemen, dan wil ik de database wel doen.
Qua kansen die ze hebben: er zijn nog meer dan genoeg goede spelers. Kijk maar eens in Spanje, Italië of in Oost-Europa.
Maar de deadline moet inderdaad ergens vanavond zijn.
Volgend probleem is wel, wie waren het?![]()
Dat wordt terugzoeken!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:07 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik vind het wel sympathiek om ze een (kleine) kans te bieden in te stappen als we opnieuw beginnen!
Volgend probleem is wel, wie waren het?![]()
![]()
ik ga het gewoon proberen, nee heb ik ja kan ik misschien krijgen:
Zou ik een speler uit mijn selectie kunnen schoppen voor de herstart?
dit om te voorkomen dat mijn club weer in financiele problemen komt.
Dit jaar ging volgens mij net goed.![]()
Viel mij ook direct op. Had voor het niet uitgemaakt (gelukkig)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Valt me op dat de uitdoelpunten niet doorslag geven in deze wedstrijden. Misschien een instelling die ik gemist heb in de play-offs.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: