Dan had je nu een euroknaller bij de mac kunnen halen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, als ik voor iedere Belgische uitdrukking die je gebruikt een euro zou krijgen...
Ook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:47 schreef yats het volgende:
Dan had je nu een euroknaller bij de mac kunnen halen?
Ik had je er luxe voor uit eten kunnen nemen.quote:
Ja, alsof je dat gedaan hadquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had je er luxe voor uit eten kunnen nemen.
Uiteraard!quote:
Yeah, en de Paashaas woont in een Paddenstoelenhuisje in Brits-Columbiaquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik de deur van de keuken eruit had gehaald. Hij kan niet helemaal open, want hij schuurt over de grond
Heb je ook een huisnummer voor me? Ik weet alleen paddenstoel nummer 1 (daar woont de kerstman) en nummer 8 (daar woont de weerwolf). Ik wil dat verdomde vergrote konijn weleens vragen waarom ik met pasen nooit mijn eieren kan vinden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah, en de Paashaas woont in een Paddenstoelenhuisje in Brits-Columbia.
Dank voor het vertrouwen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
Yeah, en de Paashaas woont in een Paddenstoelenhuisje in Brits-Columbia.
Jij kan hem helpen toch? Je hebt enige ervaring met het omvormen van deuren met behulp van zonlicht, las ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
je was het vergeten?
Zelfs ik had het je kunnen vertellen
Wat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je was het vergeten?
Zelfs ik had het je kunnen vertellen
Hij kan inmiddels weer dicht hoor #urigelleriserniksbijquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan hem helpen toch? Je hebt enige ervaring met het omvormen van deuren met behulp van zonlicht, las ik.
Doe es niet bij mij doen.quote:
Ik weet het nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je ook een huisnummer voor me? Ik weet alleen paddenstoel nummer 1 (daar woont de kerstman) en nummer 8 (daar woont de weerwolf). Ik wil dat verdomde vergrote konijn weleens vragen waarom ik met pasen nooit mijn eieren kan vinden.
Uhja sorryquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat?Iets gaat hier mis
![]()
Naja, als het goed is heb ik ergens zo'n schaafding liggen
Da's een betere houding.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhja sorry
ben je ook vergeten dat ik de helft van je inboedel in mijn auto heb vervoerd![]()
![]()
![]()
En nu moet ik het zeker goedmaken met een foto van m'n tits.quote:
Mocht je niet eens overnachtenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is dat je bed er nog niet stond.. ik moest goddomme nog helemaal terug![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
En nu moet ik het zeker goedmaken met een foto van m'n tits.
Wie woont er dan ook zo ver wegquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is dat je bed er nog niet stond.. ik moest goddomme nog helemaal terug![]()
Jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je klinkt weer sceptisch.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij
Was heel lief van je hoor, dat weet je bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik, en als bedankje mocht ik de appeltaart bakken voor je housewarming... draakquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was heel lief van je hoor, dat weet je best
Ben ik niet.quote:
Wauw, dat is aardig van hemquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik, en als bedankje mocht ik de appeltaart bakken voor je housewarming... draak
You played well...
Lekker daggie hequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Jeeeez... Maleisisch-Nederlands vliegtuig uit de lucht geschoten en Israël valt de Gaza-strook binnen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik, en als bedankje mocht ik de appeltaart bakken voor je housewarming... draak
You played well...
Nou, ik wel. Een motherfucking passagiersvliegtuig...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:16 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar ik ben wel heel erg benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren.
In dat kader, en ook nog voor de 80's nummers...quote:
Ja tuurlijk is ook te ziek voor woorden. Over twee weken stap ik ook weer in een vliegtuig. Maar de angst is bij mij nog niet zo groot dat ik er bang van wordt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wel. Een motherfucking passagiersvliegtuig...
Het kan nog steeds een ongeluk zijn, mankement aan het vliegtuig. Dat maakt het natuurlijk niet minder ergquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wel. Een motherfucking passagiersvliegtuig...
Stingquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat kader, en ook nog voor de 80's nummers...
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is ook te ziek voor woorden. Over twee weken stap ik ook weer in een vliegtuig. Maar de angst is bij mij nog niet zo groot dat ik er bang van wordt.
Ik ben huiverig... Vind ik wel wat anders dan echt bang. Maar goed. We shall see hoe het zich ontwikkeld. Alle grote oorlogen begonnen klein en de geschiedenis herhaalt zich altijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is ook te ziek voor woorden. Over twee weken stap ik ook weer in een vliegtuig. Maar de angst is bij mij nog niet zo groot dat ik er bang van wordt.
Ik dacht toch echt dat bevestigd was dat het vliegtuig was neergehaald? Of heb ik updates gemist?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan nog steeds een ongeluk zijn, mankement aan het vliegtuig. Dat maakt het natuurlijk niet minder erg
Mooi nummer idd. Jammer dat Puff Daddy er ooit zo'n zeiknummer van heeft gemaakt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
Sting.
Ik vind Every breath you take zo ontzettend goed.
Dat lijkt me sterk, dat het een ongeluk is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan nog steeds een ongeluk zijn, mankement aan het vliegtuig. Dat maakt het natuurlijk niet minder erg
Omg, die voor Notorious B.I.G., toch? Met Faith Evans... Wat een zeikplaat inderdaadquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi nummer idd. Jammer dat Puff Daddy er ooit zo'n zeiknummer van heeft gemaakt.
Zolang je niet met Turkish Airlines vliegt en niet van Schiphol loop je weinig risicoquote:
Alleen geruchten, zolang er nog niets officieel bevestigt is. Blijft een ongeluk mogelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben huiverig... Vind ik wel wat anders dan echt bang. Maar goed. We shall see hoe het zich ontwikkeld. Alle grote oorlogen begonnen klein en de geschiedenis herhaalt zich altijd.
[..]
Ik dacht toch echt dat bevestigd was dat het vliegtuig was neergehaald? Of heb ik updates gemist?
Yeah... I'm scepticalquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zolang je niet met Turkish Airlines vliegt en niet van Schiphol loop je weinig risico
[..]
Alleen geruchten, zolang er nog niets officieel bevestigt is. Blijft een ongeluk mogelijk.
Laten we maar hopen dat je hierin ongelijk hebtquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben huiverig... Vind ik wel wat anders dan echt bang. Maar goed. We shall see hoe het zich ontwikkeld. Alle grote oorlogen begonnen klein en de geschiedenis herhaalt zich altijd.
Vooralsnog is het speculeren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:20 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, dat het een ongeluk is.
Heb je ooit geschiedenis gehadquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:23 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat je hierin ongelijk hebt
Die ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:21 schreef Samzz het volgende:
Omg, die voor Notorious B.I.G., toch? Met Faith Evans... Wat een zeikplaat inderdaad.
Goh.quote:
Helaas komt die nog wel eens voorbij op de radio. Wat een draak van een nummer. Ik houd van Stingquote:
Dat is alweer zoooo lang geleden. Dus vooruit dan geef ik je gelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ooit geschiedenis gehad? Zo ja, dan weet je dat ik gelijk heb
.
1 manier om daar achter te komenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wijn op. Kan ik veilig een biertje drinken?
Bier na wijn geeft venijn zeggen ze hier altijd.
Ik durf nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 manier om daar achter te komen
Tuurlijk kan dat. Twee à drie flinke glazen water drinken voor je gaat slapen en dan heb je nergens last van de volgende ochtend.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wijn op. Kan ik veilig een biertje drinken?
Bier na wijn geeft venijn zeggen ze hier altijd.
De volgende ochtend is ook nooit het probleemquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Twee à drie flinke glazen water drinken voor je gaat slapen en dan heb je nergens last van de volgende ochtend.
Jouw geloof in mijquote:
Bier na wijn geeft venijn, manquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:37 schreef Jochie1900 het volgende:
Je kan toch makkelijk een biertje drinken na een paar glazen wijn?
Tot nu toe klopte hetquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen joh
Nee, wijn na bier heeft plezierquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In het engels is het andersom toch.
Drink je nu eerst bier en sluit je af met nog één wijntje. Opgelost!quote:
Ik doe een biertje met je mee.quote:
Zit je ook de persconferentie te kijken?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit je ook de persconferentie te kijken?
quote:
Leukquote:
is tinderslet overquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Leuk![]()
Gezellig gekletst, geen ongemakkelijke stiltes ofzo![]()
En heel beleefd alleen gezoend en verder niets![]()
Ik geloof dat ie later dit weekend nog wel een keer hierheen komt
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Leuk![]()
Neequote:
Whoehoe!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Leuk![]()
Jaquote:
Oh valt meequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Hij is nu naar huis, uurtje rijden ongeveer
Leukquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Leuk![]()
Je bent zelf stomquote:
Niet dat nationaliteit invloed heeft op hoe erg het is though.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:06 schreef Jochie1900 het volgende:
Pffff eerst 25 Nederlanders en nu 154. Tering
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent zelf stom
[..]
Niet dat nationaliteit invloed heeft op hoe erg het is though.
Ogen kan je soms helemaal week van worden.quote:
Uiteraard niet, maar dat ze zo ver er naast zaten..quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent zelf stom
[..]
Hmmquote:
t maakt de kans wel wat groter dat je iemand kent...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent zelf stom
[..]
Zeg, niet MK of m'n moeder inpikken, he!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ogen kan je soms helemaal week van worden.
Ik zag er pas een groen met een zwart randje kan je echt in verdrinken mijn god
Hai zeverd.quote:
Mevrouw is terug van het paardrijden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t maakt de kans wel wat groter dat je iemand kent...
neee . wees maar gerustquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg, niet MK of m'n moeder inpikken, he!
[..]
Hai zeverd.
ja, ik moet nog douchen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mevrouw is terug van het paardrijden.
Ik ook maar ik durf nietquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
neee . wees maar gerust
hoe gaat het fasje, nog bannentjes gehad
Die zeurpiet serieus nemenquote:
Krijg je als je me stom noemtquote:
Dat wel ja, blijft ook raar aangezien ze een incheck lijst hebben normaliter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar dat ze zo ver er naast zaten..
Dat wel, maar het maakt het niet meer/minder erg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t maakt de kans wel wat groter dat je iemand kent...
Hoi Fasquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]. Nee, gelukkig niet, maar je weet het nooit hier, kan er zo een komen.
Ik noem jou niet stomquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die zeurpiet serieus nemen
[..]
Krijg je als je me stom noemt![]()
[..]
Dat wel ja, blijft ook raar aangezien ze een incheck lijst hebben normaliter.
[..]
Dat wel, maar het maakt het niet meer/minder erg.
Zorg dan wel dat je er zelf ook achter staat!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Fascination het volgende:
Omdat ik een arme sloeber benquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noem jou niet stom.
Huppel, waarom heb jij geen abo?
vraagtinderslet 2.0 die wil welquote:
ik heb 4 note binnen 1 week he whatthafackquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Fascination het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gehad. Wonder how that shit feels...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat je er zelf ook achter staat!!
Ik was het dan ook helemaal eens met mijn laatste ban. Stond achter alles wat ik zei waarvoor ik een ban kreeg
Nou ik zat dus net op terras en opstaan was heel pijnlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar het is niet zo erg zoals het lijkt toch?kutjuh...
Mijn app doet het gewoon hoorquote:
ja want op de app wordt het veel meer gewaardeerd!!quote:
Dat wel, maar het maakt het niet meer/minder erg.quote:
Hai Samzz, wanneer mag ik je eens het levenslicht uit je ogen beffen?quote:
Eerst zie je een systeemnotificatie rechts in beeld , ter grootte van een dm-bericht, met reden en duur van de ban en daarna krijg je een balk in beeld waarop staat dat de automatische updates zijn uitgeschakeld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad. Wonder how that shit feels...
Goed punt heb je daar!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja want op de app wordt het veel meer gewaardeerd!!
Ik bedoel maar!quote:
Ik heb morgen tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai Samzz, wanneer mag ik je eens het levenslicht uit je ogen beffen?
[..]
Eerst zie je een systeemnotificatie rechts in beeld , ter grootte van een dm-bericht, met reden en duur van de ban en daarna krijg je een balk in beeld waarop staat dat de automatische updates zijn uitgeschakeld.Erg traumatisch kan ik je vertellen.
ik ook niet. Wel een kloon die geband is for lifequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad. Wonder how that shit feels...
STUREN!!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt heb je daar!
[..]
Ik bedoel maar!
[..]
Ik heb morgen tijd.
Doen ze een automatische update-uitschakeling? Wat inhumaan
.
vreemde doodsverwensing ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai Samzz, wanneer mag ik je eens het levenslicht uit je ogen beffen?
[..]
Eerst zie je een systeemnotificatie rechts in beeld , ter grootte van een dm-bericht, met reden en duur van de ban en daarna krijg je een balk in beeld waarop staat dat de automatische updates zijn uitgeschakeld.Erg traumatisch kan ik je vertellen.
Oké, nice, zie ik je dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:16 schreef Samzz het volgende:
Ik heb morgen tijd.
Doen ze een automatische update-uitschakeling? Wat inhumaan
.
Jouw supermarkttopic.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet. Wel een kloon die geband is for life
DOE MAAR NIETquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
MORGEN GA IK WEER VERBRANDEN HOOR!!!!!!!
quote:
Maar als het me foto's oplevert dan is het het waardquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DOE MAAR NIET
is zo slecht voor je
No probquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Samzz!!!!!!
Hij zei: wat een leuk jurkje heb je aan!! Staat je goed!
Dank je chick
Oh, dat ken ik wel van een ander forum. Maar op FOK! nog nooit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet. Wel een kloon die geband is for life
Oké, oké, keep your pants on!quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, nice, zie ik je dan.
[..]
Jouw supermarkttopic.![]()
Ik heb geen broek aanquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
No prob.
[..]
Oh, dat ken ik wel van een ander forum. Maar op FOK! nog nooit.
[..]
Oké, oké, keep your pants on!
Aan de andere kant... Liever niet.
wat was er met het supermarktttopicquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, nice, zie ik je dan.
[..]
Jouw supermarkttopic.![]()
Damn....quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar als het me foto's oplevert dan is het het waard
ik mis haarquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik wel van een ander forum. Maar op FOK! nog nooit.
Ik ook niet. Wel een cheeky.quote:
Dat geloof ikquote:
Misschien wil JB 'm wel even linken.quote:
ik heb n slipje met hello kitty en een gestreepte polo aan, de combi is echt geweldig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel een cheeky.
[..]
Dat geloof ik.
Ik heb nu echt eenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb n slipje met hello kitty en een gestreepte polo aan, de combi is echt geweldig.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh oh oh ik geniet nu echt op de app!!
Fas, doe mij jouw nummer eens, dan mag jij me ook foto's sturen
Schat je bent welkom!! Van mijn part app je 's ochtends dat je die middag langs komt!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef Samzz het volgende:
Huppel, ik mis je. De eerstvolgende dag (na morgen) dat ik vrij ben, kom ik bij je langs!
ik weet niet eens of ik hem kan vindenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien wil JB 'm wel even linken.
Whehe, wow wat een eer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh oh oh ik geniet nu echt op de app!!
Fas, doe mij jouw nummer eens, dan mag jij me ook foto's sturen
Het is te doen met de treinquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat je bent welkom!! Van mijn part app je 's ochtends dat je die middag langs komt!
App nou maar gewoonquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus bij het afscheid deden we zoenen. Hij pakte mijn billen vast, en kneep.
Ik zette toen mijn nagels in zijn borst want verbrand en ik had auw!!
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus bij het afscheid deden we zoenen. Hij pakte mijn billen vast, en kneep.
Ik zette toen mijn nagels in zijn borst want verbrand en ik had auw!!
ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik hem kan vinden [ afbeelding ]
quote:
Ik weet dat je serieus bentquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben serieus, hoeft wat mij betreft niet weten van tevoren afgesproken te worden.
Ik ben zelden weg ofzo dus je kan zo langskomen, lijkt me nog tof ook
Je hebt z'n ouders ontmoet?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
Haha, faxie heeft z'n opmerkingen niet van een vreemde
Dat word dus een bootje huren en elke fjord pionierstijl af gaan. Back to basics.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik weet alleen dat 't in de Fjorden van Brits-Columbia is
.
Hij bood wel aan om mij in te smerenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat wordt flink smeren met aftersun
anders wordt seksen ook nog een issue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik ga mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat word dus een bootje huren en elke fjord pionierstijl af gaan. Back to basics.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij bood wel aan om mij in te smeren![]()
Maar ik heb mij als een dame gedragen
I'm a dissapointSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hertogquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat je serieus bent. Komt goed! Waarschijnlijk is het een vrijdag of zaterdag. Of donderdag.
Kan ik Jules ontmoeten. En Hertog Jan.
Seks in een auto is prima maar niet als er bonkjes en sliertjes zijnquote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh ja, vergetenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks in een auto is prima maar niet als er bonkjes en sliertjes zijn
Oh dude, dat wil je niet horen van je oudersquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pa: "je kunt nu in ieder gevak zeggen dat je een "poes" in huis hebt hahaha, geniet er van"
Niet echt, neequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dude, dat wil je niet horen van je ouders.
Lijkt me sws niets. Krappe bende.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks in een auto is prima maar niet als er bonkjes en sliertjes zijn
Fakking hell whahahahaquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pa: "je kunt nu in ieder gevak zeggen dat je een "poes" in huis hebt hahaha, geniet er van"
Ik ben ook druk op de appquote:
Heeft wel wat hoor, al moet het geen wekelijks iets worden. Maar zo af en toequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me sws niets. Krappe bende.
Het is niet dat ik tietenfoto's binnenkrijg of zoquote:
oquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
Wil je beweren dat er geen tiet te zien was op die foto?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet dat ik tietenfoto's binnenkrijg of zo.
Neequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je beweren dat er geen tiet te zien was op die foto?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nee, dat was zijn paquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:32 schreef Samzz het volgende:
Maar eh, Vinnie? Faxie kent je pa? Of je pa is ook de vader van Faxie?
Ik heb niet veel boobfoto'squote:Op donderdag 17 juli 2014 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Alleen dat het daarbij stopte. Maar eerlijk is eerlijk, ik stuurde er maar één
.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ook niet, eigenlijk. Wel een full-frontal. Maar die is niet van vandaag.quote:
But I'm notquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je FB vriendjes met me was had je het ook geweten
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dude, dat wil je niet horen van je ouders.
Zolang je mooie handen hebt, ben ik tevreden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:33 schreef Samzz het volgende:
Omg, ik liet net een heel oncharmante bierboer. Ik hoop dat dat je niet afschrikt, Fas.
Ik ga morgen rode nagellak kopen en dan maak ik een foto voor jequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zolang je mooie handen hebt, ben ik tevreden.
De laatste tijd niet meerquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij spaarde ze toch? of is je telefoon gecrashed
Full frontal?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, eigenlijk. Wel een full-frontal. Maar die is niet van vandaag.
Leoquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer
[..]
Full frontal?
[ afbeelding ]
Oh nee, dat wordt knallende ruzie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:33 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, we moeten eens met z'n allen naar Walibi-World. Dat is awesome.
k vond er niets aanquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:35 schreef Viro het volgende:
Het duurde heel lang maar ben eindelijk klaar met breaking bad
Uhm neequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:33 schreef Samzz het volgende:
Whyquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh nee, dat wordt knallende ruzie.
Whyquote:
Ja zeg. Maak ons niet zo lekker wil je.quote:
Je kijkt maar in ABOquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja zeg. Maak ons niet zo lekker wil je.
Ik viel er gewoon bij in slaapquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja maar dat ligt aan jou.
The godfather trilogie saai vinden
ik heb echt een grafhekel aan pretparkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why?
Movieworld in Bottrop is ook goed. Of Bobbejaanland
.
Pfff.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kijkt maar in ABO.
Oké, deze foto staat daar niet, maar toch.
Jij zou nu grof geld over hebben voor mijn appquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja zeg. Maak ons niet zo lekker wil je.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb echt een grafhekel aan pretparken
Ik vind ze leuk maar er hupsen zoveel kikkers rondquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb echt een grafhekel aan pretparken
Wtfquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ONZ / Leuke jongen in de supermarkt.
ik durf niet meer in rollercoastersquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:33 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ONZ / Leuke jongen in de supermarkt.
Bobbejaanlandquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why?
Movieworld in Bottrop is ook goed. Of Bobbejaanland
.
Ik hoor net dat ik dinsdag misschien iets anders te doen heb...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zou nu grof geld over hebben voor mijn app
Zo goed is ie nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zou nu grof geld over hebben voor mijn app
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef Samzz het volgende:
Nou, De Trappist dan. Westmalle drinken met z'n allen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik dinsdag misschien iets anders te doen heb...
jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]! Onz-topic van de maand nog wel.
Tja.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Drukte op FOK!
5 app-gesprekken!
Ik kan het niet meer bijhouden!! [Insert JB smiley!!]
LED-lamp op je mobiel aanzettenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar de WC. In het donker. De lamp doet het niet.
Pics.quote:
Kijkt uit voor faxie, lijkt heel erg veel op zijn werkwijzequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar de WC. In het donker. De lamp doet het niet.
Truste!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook
Ik hou het niet meer bij
Truste
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Kijkt uit voor faxie, lijkt heel erg veel op zijn werkwijze
JA DIE!!!quote:
[..]
Viroquote:
[..]
Mij beschermen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat heb ik nu gedaan dat je mij niet wilt vermoorden?
Ja shit, dat kan toch niet????quote:
Heb je dus nog 10% over.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij komt dus een keer filmpje kijken![]()
90% van de films die ik heb is horror.
Hij houdt niet van horror
Leen Reservoir Dogs van mij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij komt dus een keer filmpje kijken![]()
90% van de films die ik heb is horror.
Hij houdt niet van horror
Ik heb drank op, heb een leuke date gehad en ben vrolijk dus ik weet even niet meer OH WACHT KALKOEN!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat heb ik nu gedaan dat je mij niet wilt vermoorden?
Die heb ik ook wel geloof ikquote:
De volledige collectie van Disney dusquote:
Ik ben trots op jequote:
Disney is altijd goedquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel geloof ik
[..]
De volledige collectie van Disney dus
Beetje viezelevozelen terwijl Bambi dood neerpleurt. Hmm.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Disney is altijd goed. Daarmee krijg je mij wel 't bed in
.
Ik heb hier de complete collectiequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Shiiiiit. Downloaden of zelf een film maken blijft over.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel geloof ik
[..]
De volledige collectie van Disney dus
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Zelf maken dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Shiiiiit. Downloaden of zelf een film maken blijft over.
Nee, inspiratie opdoen tijdens Can you feel the love tonight.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje viezelevozelen terwijl Bambi dood neerpleurt. Hmm.
OPBOKKEN IK BEN SAMZZ AAN HET HOSSELEN EN LUKT MIJ SOWIESO BETER DAN JOU!!quote:
waarom liet je mij dan niet zien ipv die rare filmquote:
Verbaast me niet.quote:
De eerst volgenende dag (na morgen) dat ik vrij ben!quote:
Zeker de Japanse tentakelpornoversie ervan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |