quote:
Ja is upcummingquote:Op zondag 20 juli 2014 10:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
weet niet eigenlijk .. is nog relatief een nieuwe dj toch?
Nee is toch wel echt snoeiharde rawstyle. Hier stond ik tussen: Was echt te ziek.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:35 schreef remi1986 het volgende:
ow verklaart al hoop, hardstyle ... nah te langzaam
ja dat is nog wel te doen inderdaad. Jammer dat ze dat soort hardstyle niet gebruiken voor de eindshow.. Allemaal van die softe hardstyle nummers.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja is upcumming, maar draait al 2 jaar mee.
[..]
Nee is toch wel echt snoeiharde rawstyle. Hier stond ik tussen: Was echt te ziek.
He, jij hierquote:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 4equote:Op zondag 20 juli 2014 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
He, jij hier![]()
Pfffff mensen die naar dominator gaan met dit weer.
Zou 3 liter water per uur.
NS gaat volgens zondagsdienstregeling rijden!quote:Op zondag 20 juli 2014 11:26 schreef remi1986 het volgende:
KNMI geeft code geel af voor heel het land
Ow jeej, we krijgen 3 druppels
NS luistert ook niet meer naar die berichten van het KNMI?quote:Op zondag 20 juli 2014 11:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
NS gaat volgens zondagsdienstregeling rijden!
de mensen die haten sporen gewoon niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ey
Wel een mooi filmpje trouwens, al die haat in Nederland terwijl duidelijk te zien is dat die mensen ook maar gewoon proberen om de rommel een beetje op te ruimen en alles bij elkaar te vinden. (inclusief lijken)
altijd toch.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
NS gaat volgens zondagsdienstregeling rijden!
israelquote:
Ja dat is ook mogelijkquote:Op zondag 20 juli 2014 11:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 4e
per uur? per 5 minuten denk ik
Doet je tel het alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |