Jullie zullen vast een hechte band gehad hebben.quote:
Aftershake is ook heel belangrijk. Een soort cooling down. Even uitlopen.quote:
Kijk deze boi het eerste uur vrij zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Godverdomme .. een docent van me zat aan boord.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kijk deze boi het eerste uur vrij zijn.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha op dit soort momenten mis ik Penisbaard.
Wat.quote:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:
quote:
BLOEDJEWARMquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef voederbietel het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat vliegtuig, maar berichtgeving hoe ontzettend belachelijk warm het in Nederland is, ho maar.
Neequote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:07 schreef TARDIS. het volgende:
KLB SC Meet in mijn kelder om te schuilen voor de Russen.
Toch bizar..quote:
Ik heb om een of andere reden altijd een beetje moeite met dit soort gepubliceerde lijsten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Toch bizar..
Dit is de passagierslijst: Toch bizar..http://www.interaksyon.com/assets/documents/Passenger%20list.pdf Dit is de passagierslijst. 6 mensen van de familie Wels.
De naam van mijn docent met zijn vrouw staan er in..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb om een of andere reden altijd een beetje moeite met dit soort gepubliceerde lijsten.
Heb meer moeite met mensen die achteraf er te koop me gaan lopen dat ze de overleden mensen kennen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb om een of andere reden altijd een beetje moeite met dit soort gepubliceerde lijsten.
Echt niet, 5 van de familie Wals en 2 van de familie Wels.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Toch bizar..
Dit is de passagierslijst: Toch bizar..http://www.interaksyon.com/assets/documents/Passenger%20list.pdf Dit is de passagierslijst. 6 mensen van de familie Wels.
Als dat het geval is dan zijn er alsnog 6 leden van de familie Wals omgekomen en niet van de familie Wels zoals jij zei.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
6. Moeder onder haar eigen naam.
jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als dat het geval is dan zijn er alsnog 6 leden van de familie Wals omgekomen en niet van de familie Wels zoals jij zei.
Al die retweets, favorites en reacties van mensen die haar niet eens hebben gekend, dat vind ik misschien nog wel het meest trieste aan het hele verhaal. (Het collectieve rouwen en de sensatiezoekers)twitter:XJintewals twitterde op donderdag 17-07-2014 om 10:39:30over uurtje in t vliegtuig naar Maleisië ! reageer retweet
Nu je dit zegt mis ik Mbhhhquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha op dit soort momenten mis ik Penisbaard.
8,76/10quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit ja, pffquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb meer moeite met mensen die achteraf er te koop me gaan lopen dat ze de overleden mensen kennen.
Ook omdat je niet meer na kunt gaan of ze ze ook daadwerkelijk gekend hebben. Haat het ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb meer moeite met mensen die achteraf er te koop me gaan lopen dat ze de overleden mensen kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |