Mijn moeder houdt tenminste van me.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:34 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Dit topic is volgens mij een ode aan je moeder
was dit nou weer voor pauper docuquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:33 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Misschien wil je dit wel zien dan
http://www.metropolistv.n(...)ruatiekunst-in-de-vs
Je moeder wilde je eigenlijk doorspoelen na de geboorte, maar je bleek een te groot hoofd te hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:35 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt tenminste van me.
Weet je wat een ode aan jouw moeder zou moeten zijn? 'Chicks die abortus plegen'
Is geen docu, is een onderdeel van een aflevering van metropolis (die toevallig die keer over menstruatie ging)quote:
Mwa, ik zuig liever op een gebruikt maandverbandje of tampon.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je het opbakt is het nog best te nassen met een bakje rijst.
Ja, dat jij nou zo weinig hersens hebt (en daardoor een klein hoofd), maakt niet dat mijn hoofd te groot is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:36 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Je moeder wilde je eigenlijk doorspoelen na de geboorte, maar je bleek een te groot hoofd te hebben.
De grootte van je hoofd heeft niet met hersens te maken, maar met het feit dat je een waterhoofd hebt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ja, dat jij nou zo weinig hersens hebt (en daardoor een klein hoofd), maakt niet dat mijn hoofd te groot is.
2.3/10quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ja, dat jij nou zo weinig hersens hebt (en daardoor een klein hoofd), maakt niet dat mijn hoofd te groot is.
bedankt voor dit interessante fragment meidquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:36 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Is geen docu, is een onderdeel van een aflevering van metropolis (die toevallig die keer over menstruatie ging)
wat loop jij te discusseren met deze man in een topique over stinkkutjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk onmogelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
De grootte van je hoofd heeft niet met hersens te maken, maar met het feit dat je een waterhoofd hebt.
Ransaap, je gaat dat toch niet rauw consumeren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef roodborst het volgende:
[..]
Mwa, ik zuig liever op een gebruikt maandverbandje of tampon.
Het IS onmogelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:44 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Dat lijkt jou onmogelijk, maar je hebt toch nog steeds een waterhoofd.
Yolo!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ransaap, je gaat dat toch niet rauw consumeren?
Want daar wordt je hoofd groter vanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:46 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Geen waterhoofd, maar een hersentumor dan?
Wat is de 'grap'? Het is een vraag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:47 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Want daar wordt je hoofd groter van![]()
Oh, en grappen over kanker
Antwoord is nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:47 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Wat is de 'grap'? Het is een vraag.
ik heb geen zusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:46 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
pics van je zusje der stinkende poes
Het was ter illustratie van alle brokjes en sliertjes, maar geen dank.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
bedankt voor dit interessante fragment meid
[..]
wat loop jij te discusseren met deze man in een topique over stinkkutjes
Gelukkig heb ik niet al een jaar of 4 dezelfde UI. Kkhomo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:26 schreef GioStyle het volgende:
Beter een stinkende kut dan een Fok!user die mijn UI jat. Faggot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |