Die niet zo zielig jijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:05 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ga ergens anders de vrouw uithangen.
en als ze dan zeggen "bah man dat stinkt naar poep"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:23 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En dan al je collega's laten ruiken.
ja heel geloofwaardig vooral het dikgedrukte stukjequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef Om_nomnom het volgende:
Gatverdamme zeg![]()
50% van de vrouwen waarmee ik seks heb na het uitgaan (ja, true story) heeft echt een vieze gore lucht hangen boven die kut. Is het zo moeilijk om bij jezelf te checken of je kut stinkt? En als je in normale toestand een neutrale geur hebt ga dan in ieder geval even opfrissen en was die zweetlucht eruit als je de hele avond hebt lopen dansen en zeiken door al die alcohol.
Fucking vies. Had laatst ook een chick meegenomen naar huis, best lekker meisje en dan komt er zo'n putlucht uit die kut. Ik heb d'r wel gewoon geneukt uiteraard en van te voren een beetje gevingerd.
Het probleem is dat die lucht nu 4 dagen later nog steeds licht ruikbaar is aan mijn vingers, heb echt met een schuurspons mijn handen lopen boenen maar deze geur is helaas denk in onderdeel geworden van mij.
Klacht: controleer of je kut meurt en doe d'r wat aan.
Echt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja heel geloofwaardig vooral het dikgedrukte stukje
En mensen mij maar raar vinden als ik zeg dat ze zich eerst kunnen gaan douchen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:01 schreef EvanStone het volgende:
Pisresten, huidschilfers, plakkerig slijm, kontzweet.
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=194656.0quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef roodborst het volgende:
[..]
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=194656.0
"Het is behoorlijk gevlokt en/of brokkelig.
Als ik naar de wc ga dan zitten er kleine vlokjes bloed in mijn urine.
Bij het afvegen of wassen daar beneden dan komen er allemaal brokjes bloed mee, soms zijn deze ook slierterig.
Eerst had ik dit een paar dagen en daarna bloedde ik gewoon zoals het hoort, maar deze week zijn het alleen nog maar brokkerige bloedvlokjes."
"Die sliertjes zijn ze dan ook slijmerig?
Want dat heb ik ook wel eens.
Kheb zelfs wel eens een heel hompje gehad, soort van weefsel spul wat er dus uit kwam. Ik was aan het douchen en waste me en opeens had ik iets van gatver wtf heb ik nu op mn hand?"
etc.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef roodborst het volgende:
[..]
Bij het afvegen of wassen daar beneden dan komen er allemaal brokjes bloed mee, soms zijn deze ook slierterig.
Eerst had ik dit een paar dagen en daarna bloedde ik gewoon zoals het hoort, maar deze week zijn het alleen nog maar brokkerige bloedvlokjes."
Kheb zelfs wel eens een heel hompje gehad, soort van weefsel spul wat er dus uit kwam. Ik was aan het douchen en waste me en opeens had ik iets van gatver wtf heb ik nu op mn hand?"
etc.
man up. Vrouwen verliezen bloed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:14 schreef Fapsalon het volgende:
[..]ranzige shit, dit wil ik echt nooit meer lezen als het even kan
ja maar als je gaat beffen heeft de dame haar vagina toch een beetje opgekuisd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef roodborst het volgende:
[..]
Ja denk de volgende keer daar maar eens aan als je je tong naar binnen wil steken.
ja oké daar kan ik mee leven maar al die details hoef ik niet te wetenquote:
Als je het opbakt is het nog best te nassen met een bakje rijst.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef roodborst het volgende:
[..]
etc.
Misschien wil je dit wel zien danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:14 schreef Fapsalon het volgende:
[..]ranzige shit, dit wil ik echt nooit meer lezen als het even kan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |