bron?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:11 schreef HighVolume het volgende:
Jezus die dude die een latere vlucht moest boeken...die mag wel een kraslot gaan halen nu.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:11 schreef MartijnA3 het volgende:
Heeft iemand nog een screenshot van die tweet van de seperatisten die een foto posten van dat BUK systeem en claimden dat ze een transporttoestel hadden neergehaald vandaag?
Denk dat hij nog even af wil wachten wat er nog allemaal naar buiten komtquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef MakkieR het volgende:
echt maar 15 seconden over de vliegtuig ramp door Obama
Waarover dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik betwijfel of dit nog snel over Oekraine gaat....
Dat ze geen reactie terug willen via andere kanalen, dus is de locatie waar ze naar toe zenden geheim: Nucleaire silos, onderzeërs etc. Zijn er het afgelopen uur sowieso 3 korte berichten verzonden.quote:
Vrees ik ook voor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo ging het tijdens de Koude Oorlog ook.. en over een jaar of 50 worden de zware dozen dan vrij gegeven voor het Westen.. waarbij er mogelijk is geknoeid aan de inhoud van die dozen.
Dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat hij nog even af wil wachten wat er nog allemaal naar buiten komt
Oh? Op internet staat toch echt dat die nu aan het boarden zijn...quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nee NOS, er gaat straks om 2100 uur geen 2e MH vlucht naar Kuala Lumpur.
Idd. Zeker nu het vakantietijd is. Ik denk veel Nldse slachtoffers.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef Injetta het volgende:
Ik ben twee keer met Malaysian Airlines naar KL gevlogen en beide keren was de helft toch wel Nederlanders.
Er hebben nog niet meer dan 2 reisorganisaties gereageerd. Er moeten meer Nederlanders in zitten dan die ze nu steeds noemen
komt straks in beeld...quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:13 schreef Qunix het volgende:
NOS noemt een telefoonnummer op wat best wel heel lang is
Iets minder enthousiast zijn als je zulk nieuws bekend maakt? Daarnaast is het gewoon een waardeloze presidentquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat had Obama dan moeten doen? Rusland de oorlog verklaren?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
enige juiste houding in dezequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die wil alles afwachten qua berichtgeving, lijkt me.
Hij herhaalde het (lijkt mij althans), zal ook al met verbazing te luisterenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:13 schreef Qunix het volgende:
NOS noemt een telefoonnummer op wat best wel heel lang is
Die geeft pas een neuk als het hem raakt, als er VSburgers omgekomen zijn en daar meer over bekend is. Geloof mij maar dat de VS als een van de fanatiekste actief is om duidelijkheid te krijgenquote:
Lol heb je een doodswens ofzo? Denk je nou echt dat ons miezerige landje een serieuze oorlog kan voeren tegen de Russen?quote:
Bush jr wordt nog steeds verweten op deze manier gereageerd te hebben op 9/11. Wel apart dat Obama dat ook zo doet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik schat de helftquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef Injetta het volgende:
Ik ben twee keer met Malaysian Airlines naar KL gevlogen en beide keren was de helft toch wel Nederlanders.
Er hebben nog niet meer dan 2 reisorganisaties gereageerd. Er moeten meer Nederlanders in zitten dan die ze nu steeds noemen
Dat zal best, het is alleen geen MH vlucht maar een KLM vlucht met een MH codeshare.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh? Op internet staat toch echt dat die nu aan het boarden zijn...
moet tie zeggen dan¿quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Obama had dus niets te vertellen
Alleen wil iedereen een heel uitgebreide en zeer interessante verklaring van 4 uur horen.quote:
Is die lijst nog niet bekend na 4 uurquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef Injetta het volgende:
Dan proberen we het maar! We moeten gewoon onze ballen laten zien!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef WJMW het volgende:
[..]
Lol heb je een doodswens ofzo? Denk je nou echt dat ons miezerige landje een serieuze oorlog kan voeren tegen de Russen?
Op RT netquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef Poolbal het volgende:
Iemand een linkje naar ongeblurde paspoorten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |