Je snapt er weinig van he ?quote:
Helemaal mee eens!!!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:02 schreef Raptor1985 het volgende:
Ik hoop dat als duidelijk word wie verantwoordelijk is deze honden direct de oorlog word verklaard. Wie het dan ook is. Vuile teringhonden!!!!!!
RTquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef SadPanda het volgende:
he Donetsk People’s Republic claims its self-defense forces simply don’t have such military equipment.
Donetsk People's Republic PM Aleksandr Boroday has called the incident a “provocation by the Ukrainian military”.
“We confirm that the plane crashed not far from Donetsk,” Boroday said. “Representatives of Donetsk People's Republic have headed to the scene of the plane search.”
“Self-defense forces have no air-defense, which could target transport aircraft at that height,” he told Interfax.
“We have only MANPADs (portable anti-aircraft missile complex) which hit targets at 3-4 kilometers,” Sergey Kavtaradze, representative for Donetsk People’s Republic PM, also told journalists.
Russia’s military also says none of its military planes have been flying close to the Russia-Ukraine border on Thursday, RIA Novosti reported citing a military official.
http://rt.com/news/173616-malaysian-crash-ukraine-border/
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waar kwam die foto oorspronkelijk vandaan, weet je dat toevallig?
Fotograaf ter plekke.twitter:finriswolf twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:48:00#Ukraine : Pro Russian Buk system under camo on streets of Snejnoe #MH17 http://t.co/VLd5gtYlTS reageer retweet
waarom zou RTL geen bericht hierover mogen geven? wat een flauwe kul zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er is toch net gepost dat zij hier weinig over mogen berichten, omdat dat een voorrecht is van de NPO.
Dat kun je rapporteren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
nu luister ik militair kanaal en hoor codetaal. en nu?
Ze mogen meer dan je denkt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er is toch net gepost dat zij hier weinig over mogen berichten, omdat dat een voorrecht is van de NPO.
Waar haal je dat soort onzin weg?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je snapt er weinig van he ?het is op "staatstelevisie" Nederland 1, die heeft hier een soort van alleenrecht op.
Thanks. Echt surreal, staat gewoon midden tussen de huizen enzo, alsof het gewoon een busje isquote:
Wat lul je nouquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je snapt er weinig van he ?het is op "staatstelevisie" Nederland 1, die heeft hier een soort van alleenrecht op.
quote:
Nee, dan gaan ze de minister vragen om snel onderzoek te doen en blablabla en strenge woorden naar wie dan ook en blablabla. Kijk ons eens lekker interessant doen met zijn allen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Je had wat anders verwacht?
Nederland gaat eerst drie maanden overleggen over wat ze moeten doen en zullen uiteindelijk lief aan Poetin vragen of hij wat wil doen aan de situatie die nu ontstaan is.
Nog één keer en dan kap ik... Alleen NOS mag uitzenden bij rampen (buiten standaardjournaals), TENZIJ deze direct gevaar voor Nederland opleveren!quote:
Was al voorbijgekomen. Lijkt mij ook het meest waarschijnlijke scenario. Vliegtuig was afgeweken van de vluchtroute, zij zien een onbekend vliegtuig terwijl ze gewaarschuwd hadden niet boven hun gebied te vliegen (tegen Oekraïne), denken dat het een legervliegtuig is en halen hem neer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:03 schreef Woods het volgende:
Weet niet of het al voorbijgekomen was maar hoorde net op de radio dat een of ander 'generaal' van de separatisten rond het tijdstip van neerstorten tweete dat ze een legervliegtuig hadden neergeknald.
Dat het gepost wordt maakt het nog niet waar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als ik Russisch kon jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Kijk gewoon CNN + de Russische stream
Ja ja nu weet ik het welquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:05 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ze mogen meer dan je denkt.
Toen turki voor de polderbaan lag, waren ze ook 8 uur lang live.
Waar?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
nu luister ik militair kanaal en hoor codetaal. en nu?
Telefoon en CNN?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mens zeik niet en zet CNN/BBC op.
En wie zegt dat bij de NOS?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:05 schreef Yaaar het volgende:
NOS nu: overduidelijk dat er waarschijnlijk áls het door Rusland komt, het niet aan het licht gaat komen.
Daarnaast heeft NL een heel behoorlijk leger. De commando's van NL horen bij de betere op de wereld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
de Navo. Het maakt geen reet verschil dat het toevallig een toestel was die uit Nederland vertrok wat dat betreft.
Dit inderdaad. Dit is niet in Nederland gebeurd, dus therefore... mogen ze slechts kort berichtgevenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:05 schreef Roceco het volgende:
[..]
Nog één keer en dan kap ik... Alleen NOS mag uitzenden bij rampen (buiten standaardjournaals), TENZIJ deze direct gevaar voor Nederland opleveren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |