Eigenlijk niets qua toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik vraag me nog steeds af wat de toegevoegde waarde is van Rutte's toespraak en vakantieonderbreking
Ja, helaas, fucked up.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Maver24 het volgende:
foto van een babylijkje?, dat ga je toch niet menen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dat hoeft ook niet, ook zonder dat zou Oekraine had gedaan kunnen hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Heb je een bron dat Oekraïne op die plek vliegtuigen uit de lucht aan het schieten was?
Denk het niet hè.
Bewijs?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Foutje.
Of expres om de rebellen in kwaad daglicht te stellen.
dat ik mijn vakantie onderbreek en als ik thuis kom eens goed ga nadenken wat ik dan ga zeggenquote:
En als hij het tegenovergestelde doet... Wat vind jij daar dan van? Dank alvast voor je opiniequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik vraag me nog steeds af wat de toegevoegde waarde is van Rutte's toespraak en vakantieonderbreking
Ik hoor geen fuckquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik hoor nu allemaal code taal hier; 11175.00
EENS!!!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
die meren morgen aan dus in Oekraïne. Nl mag zich daarbij aansluiten van mij..
Ja, onze nederlanders zijn niet belangrijk joh.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef alwaysonhold het volgende:
23 amerikanen aan boord. Dan heb je dus de poppen aan het dansen....
Een daad van terreur tegen Nederlandse burgers, maar we moeten vooral niets doen hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken vind ik zo dom. yay oorlog
Premier moet altijd reageren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nee, en ook niet voor deze verklaring.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Is er enig bewijs voor welke alternatieve verklaring dan ook?
Jep, is al contact geweest met EU en VS, wordt voorlopig afwachtend gereageerd. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Meike26 het volgende:
NOS zegt dat de reacties van politici / partijen in lijn zijn met dat van de anderen.
Ja joh... is gewoon een template hoor
Dat de NOS hun liveshit op de site eens wat vaker updatetquote:
We sturen onze special agents.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nederland moet wel iets doen! Je kan dit niet zonder consequenties laten gebeuren!
Dus ook wrakstukken op dorpjes enz?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Snowballed het volgende:
Reuters meld dat er door het ongeluk meer mensen om zijn gekomen..
Totaal incl passagiers zou boven de 300 liggen (geen harde bewijzen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |